santa cruz
-
- Posty: 239
- Rejestracja: 21.09.2008 16:58:07
- Kontakt:
-
- Posty: 239
- Rejestracja: 21.09.2008 16:58:07
- Kontakt:
inspiration rozwala mnie jak marketing i bezmyslne przekazywanie sobie informacji miesza ludziom w głowach. Kiepsko ogarniete ramy karbonowe, bez zadnych wzmocnien sie sypały. Wielokrotnie lepiej wykonana rama, ze wzmocniona dolna rura to co innego. Dobrze, ze nie byłes w temacie jak alu wypierało cro-mo bo pewnie bys to samo mówił :P Postep nie jest zły 

-
- Posty: 239
- Rejestracja: 21.09.2008 16:58:07
- Kontakt:
Znalazłem fotki przeciętej v10 carbon
http://1.bp.blogspot.com/_4qXTdIoIci8/T ... G_5872.JPG
http://2.bp.blogspot.com/_4qXTdIoIci8/T ... G_5874.JPG
http://1.bp.blogspot.com/_4qXTdIoIci8/T ... G_5876.JPG
I w większości miejsc ścianki ramy są naprawdę grube
http://1.bp.blogspot.com/_4qXTdIoIci8/T ... G_5872.JPG
http://2.bp.blogspot.com/_4qXTdIoIci8/T ... G_5874.JPG
http://1.bp.blogspot.com/_4qXTdIoIci8/T ... G_5876.JPG
I w większości miejsc ścianki ramy są naprawdę grube

inspiration będzie z 10x grubsze niż typowa alu :P, z tego co pamiętam, to nowe v10 nie jest jakoś kosmicznie lekkie w porównaniu do starej ramy, a nie zapominajmy że "coś" zrobione z alu, i z włókna o tej samej wadze (jako że włókno jest lżejsze od alu żeby osiągnąć taką masę trzeba użyć go więcej) będzie kilka razy wytrzymalsze (stosunek włókno - stal to przelicznik x7)
Może tutaj się czegoś doczytacie
http://www.kolarstwo-szosowe.gda.pl/comparison.html
Może tutaj się czegoś doczytacie

http://www.kolarstwo-szosowe.gda.pl/comparison.html
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
hahaha rozwaliło mnie toArthurGreen pisze:
Norbert, ubija się schabowe nie mielone


Co do drive 8, ktoś tu pisał że spoko ramka do dirtu z duzym skokiem

A nowa v10 - szacun


SELL OGARNIJ! --->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25075252
-
- Posty: 239
- Rejestracja: 21.09.2008 16:58:07
- Kontakt:
-
- Posty: 239
- Rejestracja: 21.09.2008 16:58:07
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
inspiration, lotnictwo cywilne, jak i woskowe dawno uwierzyło w ten materiał.. Tam jak najniższa masa z tą samą lub lepszą wytrzymałością (lub wyższą) niż stal/alu, jest priorytetem. Niższa masa = większy zapas paliwa, więcej uzbrojenia, ewentualnie większa ilość pasażerów lub mniejsza a na większy dystans.. 

http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Poza tym, karbon ma jeszcze taką zaletę, że pożądane parametry elementu roweru (lub samolotu) możesz uzyskać odpowiednio układając warstwy karbonu. Do tego możesz dorzucić włokna np. szklane lub aramidowe czy kevlar (jeśli to nie to samo
), by uzyskać część o zwiększonej odporności na uszkodzenia.
Nawet bardzo skomplikowana obróbka aluminium nie daje takich możliwości. Czy jest to CnC czy fluidforming. Bo nie bardzo możesz zmienić strukturę materiału w obrębie jednego elementu.

Nawet bardzo skomplikowana obróbka aluminium nie daje takich możliwości. Czy jest to CnC czy fluidforming. Bo nie bardzo możesz zmienić strukturę materiału w obrębie jednego elementu.
pozdro
frango
frango
nowa santa ma nabijane łożyska suporu o powiekszonej średnicy czy mi się tylko wydaje? wygląda to jak patent z cannondal'a z nabijanymi łożyskami
- Załączniki
-
- patent na mufe firmy cannondale
- bb30.jpg (11.17 KiB) Przejrzano 1466 razy
-
- santa-cruz-carbon-v10-downhill-mountainbike2.jpg (70.26 KiB) Przejrzano 1466 razy
No ride... No Life...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość