Nowe tuleje ślizgowe Marzocchi

edv
Posty: 128
Rejestracja: 12.08.2006 20:52:22
Lokalizacja: Laskowa
Kontakt:

Nowe tuleje ślizgowe Marzocchi

Post autor: edv »

Mam pytanko do posiadaczy amorków Marzocchi 2010 a mianowicie jak spisują się te nowe nacinane tuleje ślizgowe? Podobno nie ma już luzów i praca płynniejsza...
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam!!!
edv
Posty: 128
Rejestracja: 12.08.2006 20:52:22
Lokalizacja: Laskowa
Kontakt:

Post autor: edv »

Widzę, że nikt już nie jeździ na bomberach....
szustaczek
Posty: 560
Rejestracja: 21.02.2009 22:41:12
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: szustaczek »

z tego co mi się wydaje to nie wiele osób ma marz. 2010. większość powoli zaczyna ładować się w rock shoxy z resztą sam taki plan mam:)
sprzedam buty shimano MP90![url]http://allegro.pl/show_item.php?item=2041896325[/url]
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

edv nie ma luzow i pracuje zajebiscie.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
mysticar
Posty: 744
Rejestracja: 18.05.2007 00:12:20
Lokalizacja: Zamość/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: mysticar »

większość powoli zaczyna ładować się w rock shoxy z resztą sam taki plan mam:)
bo np. te niby magiczne nacinane tuleje rock shox ma już w swoich amorach parę lat :mrgreen:
ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej...
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

mysticar wg mnie i bez nacięć było dobrze.
Ja tam nie widzę u siebie rock shoxa ;)
edv
Posty: 128
Rejestracja: 12.08.2006 20:52:22
Lokalizacja: Laskowa
Kontakt:

Post autor: edv »

Właśnie zakupiłem nowego marza 66 RC3 2010 i powiem tylko tyle....szał pytona - praca jest mistrzowska!!! nie ma porównania do roczników 08 i 09:)) wszystkim niezdecydowanym gorąco polecam!!!

mysticar pisze:bo np. te niby magiczne nacinane tuleje rock shox ma już w swoich amorach parę lat Mr. Green
ciekawe jak wytłumaczysz fakt, że mój kumpel posiadający RS Team 2010 co tydzień chodzi do metalowego po wazelinę bo się zaciera:PP A te wycieki z uszczelek i korków? To ma być ta kosmiczna jakość:))
mysticar
Posty: 744
Rejestracja: 18.05.2007 00:12:20
Lokalizacja: Zamość/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: mysticar »

edv stać go na taki amortyzator to niech kupi oryginalny smar, a nie oszczędza i kupuje wazeline :)
ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej...
Dylski_
Posty: 456
Rejestracja: 22.01.2008 07:51:11
Kontakt:

Post autor: Dylski_ »

Co dają wogole takie nacinane tuleje ?
mysticar
Posty: 744
Rejestracja: 18.05.2007 00:12:20
Lokalizacja: Zamość/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: mysticar »

Głównie chodzi o to żeby sobie olej swobodniej przepływał
ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej...
diablos993
Posty: 679
Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: diablos993 »

Dylski_ w starszych Marzach masz całe tuleje, przy czym muszą być one luźniejsze aby przepływał między lagą a ślizgiem olej. W 2010 zastąpili "luz roboczy" nacięciami w ślizgach. Lepsze smarowanie i brak luzów:) Sam bym sobie sprawił '10.
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
edv
Posty: 128
Rejestracja: 12.08.2006 20:52:22
Lokalizacja: Laskowa
Kontakt:

Post autor: edv »

mysticar pisze:
edv stać go na taki amortyzator to niech kupi oryginalny smar, a nie oszczędza i kupuje wazeline Smile
Jego sprawa czym smaruje:) Z tego co wiem to oryginalny smar na niewiele dłużej wystarcza no ale bezobsługowość raczej nie była priorytetem przy projektowaniu boxxa.
ravfr
Posty: 1490
Rejestracja: 11.05.2006 20:09:53
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ravfr »

diablos993 pisze: Dylski_ w starszych Marzach masz całe tuleje, przy czym muszą być one luźniejsze aby przepływał między lagą a ślizgiem olej
No nie do końca , za czasów prehistorycznych ślizgi w bomberach miały dziury , na goleń jeden długi , wsadzany ręcznie , zastąpione je ślizgami pełnymi wbijanym , dzielonymi.
Do 2008 roku Marcoki było synonimem płynnej pracy , bez jakichkolwiek luzów . Po przeniesieniu produkcji do skośnookich sprawa się rypła . Kto inny wytwarzał golenie dolne , kto inny slizgi do nich - "się chłopaki nie zgrali", stąd poważne problemy tej marki w latach ostanich. Dobrze ,ze Tenneco wyprostowało sprawę.
Ilość przepływającego oleju pomiędzy lagą a ślizgami , w tym przypadku nie ma nic do rzeczy .
Rampi
Posty: 8
Rejestracja: 21.06.2016 19:00:16
Kontakt:

Post autor: Rampi »

Ej ludziska a gdzie kupić te tuleje nowe?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości