Eurobike 2010
Spaced oceniam tylko i wyłącznie wygląd. Pracę wrzucam tylko w ogólne ramy charakterystyki systemu. Tsar Bomba jest o tyle ładna, że rurki są proste (minimalne łuki pod siodłem, pod główką i przy dźwigniach tylko). Nie jeździłem na żadnej, ale nie zdziwiłbym się jakby bardziej mi leżał Da Bomb. Chyba że Canfield to jakieś ultra genialne VPP.

@kaseta zintegrowana Hope: zupełnie poroniony pomysł moim zdaniem, jeszcze chwila i kaseta zintegrowana z piastą zintegrowaną z ramą i przy wymianie napędy wywalić trzeba ramę.

@napinacz: po co komu bez dolnej rolki? Przyjemnie jak korba jest lepiej owinięta a przerzutka mocniej naprężona.

@nowe DX'y: kozacki wygląd, mniej gejowskie.

@mostek Thomsona: cześć, Dartmoor jestem.

@Hutchinson: Knarly...

@piasty Tune: oś 17mm - kozak.

@DMR Vault: mam wrażenie, że niesymetryczne piny najlepszym sposobem nie są... Chyba, że z drugiej strony jest odwrócone.

@kaseta zintegrowana Hope: zupełnie poroniony pomysł moim zdaniem, jeszcze chwila i kaseta zintegrowana z piastą zintegrowaną z ramą i przy wymianie napędy wywalić trzeba ramę.


@napinacz: po co komu bez dolnej rolki? Przyjemnie jak korba jest lepiej owinięta a przerzutka mocniej naprężona.

@nowe DX'y: kozacki wygląd, mniej gejowskie.

@mostek Thomsona: cześć, Dartmoor jestem.

@Hutchinson: Knarly...

@piasty Tune: oś 17mm - kozak.

@DMR Vault: mam wrażenie, że niesymetryczne piny najlepszym sposobem nie są... Chyba, że z drugiej strony jest odwrócone.
EZrider tak jak inne biki z rolka - bardzo wsteczne zawieszenie wiec przenoszenie predkosci i ogólne wrazenia co do nierównosci powinny byc baaardzo ciekawe. Rower mniej bedzie spowalniac, a same nierównosci beda dawac sie znacznie mniej w kość. Do tego fajnie pomyslana geo z bardzo krótkim tyłem przy bardzo sensownej masie koło 4.5kg z damperem i brak durnych szerokich plaskich rur co sie lubia z wgniotami. Do tego jakosc wykonania na poziomie do jakiego da bomb sie nie zblizy nigdy i swietna obsługa klienta.
EDIT : Tamten patent hope to akurat jest dobry pomysł - kierowane jest to do xc, tansze o 50$ od XX przy nizszej masie.
A co do komenta Knarly na Hutchinsona - Te opony wygladaja jednak inaczej, a do tego hutchinson ma moim zdaniem najlepsza mieszanke na rynku(chodzi o ich LOW). Przy tym ma grube sciany i jest na UST.
Thompson - Był przed dartem i jest troche inny. Wiem bo rage mam pod reka.
Troche takie docinki na siłe rzucasz zeby sie przysrać, co?
btw. ten napinacz nie jest do dh - podobne robi min. e13
EDIT : Tamten patent hope to akurat jest dobry pomysł - kierowane jest to do xc, tansze o 50$ od XX przy nizszej masie.
A co do komenta Knarly na Hutchinsona - Te opony wygladaja jednak inaczej, a do tego hutchinson ma moim zdaniem najlepsza mieszanke na rynku(chodzi o ich LOW). Przy tym ma grube sciany i jest na UST.
Thompson - Był przed dartem i jest troche inny. Wiem bo rage mam pod reka.
Troche takie docinki na siłe rzucasz zeby sie przysrać, co?

btw. ten napinacz nie jest do dh - podobne robi min. e13
Byłoby pięknie, chętnie bym stał sie właścicielem nawet poprzedniej wersji z tego co pamiętam to miała krótki tył co mi bardzo odpowiada ale no zobaczymy bo musze sie zmieścić z całym bikiem w 9k ;/Spaced pisze:Zastanawiam sie tylko czy to oznacza okazje na model 2010? Wink
Sell: Rower - Intense M9
W dodanych przeze mnie fotach jest zdjęcie złożonego Canfielda 2010, ktory wg. opisu ważył 14.36kg ! Całkiem możliwe nawet chwyty były piankowe
Jak działą 2010 to nie było możliwości porównania z prototypem, bo rower był złożony tylko na ramie z 2010
Nie wiem czy ktoś zwrócił uwagę przeglądając zdjęcia na naklejke na Marinie. Mam duży sentyment do tej marki, bo pierwszą "zjazdową" moją ramą był Marin B17DH. Sprzęt spawany w USA. Wchodząc na stoisko Marina, trudno było niezauważyć baneru Marin California. Po dokłądnym przyglądnieciu sie ramie troche się zdziwiłem gdy zobaczyłem naklejke "Made in Taiwan". Po za tym, rower na niej złożony był bardzo ciężki, pomimo deemaxów dorado itp, co może świadczyc że rama jest cieżka. Jeśli chodzi o prace zawieszenia (niestety brak testu w terenie, tylko na płaskim) to jest bardzo czułe w początkowej fazie skoku a póżniej napotyka dość sporą progresje, dlatego myśle że na trasie rower ten nie będzie zapadającym się 10calowym pontonem.
Jestem zdziwiony jak ładnie wygląda ten DaBomb na zdjęciach na zewnątrz, bo jak go widziałem na hali, to był po prostu brzydki

Jak działą 2010 to nie było możliwości porównania z prototypem, bo rower był złożony tylko na ramie z 2010

Nie wiem czy ktoś zwrócił uwagę przeglądając zdjęcia na naklejke na Marinie. Mam duży sentyment do tej marki, bo pierwszą "zjazdową" moją ramą był Marin B17DH. Sprzęt spawany w USA. Wchodząc na stoisko Marina, trudno było niezauważyć baneru Marin California. Po dokłądnym przyglądnieciu sie ramie troche się zdziwiłem gdy zobaczyłem naklejke "Made in Taiwan". Po za tym, rower na niej złożony był bardzo ciężki, pomimo deemaxów dorado itp, co może świadczyc że rama jest cieżka. Jeśli chodzi o prace zawieszenia (niestety brak testu w terenie, tylko na płaskim) to jest bardzo czułe w początkowej fazie skoku a póżniej napotyka dość sporą progresje, dlatego myśle że na trasie rower ten nie będzie zapadającym się 10calowym pontonem.

Jestem zdziwiony jak ładnie wygląda ten DaBomb na zdjęciach na zewnątrz, bo jak go widziałem na hali, to był po prostu brzydki

http://www.pinkbike.com/photo/4852398/
bylem i ogladalem w/w kasete hope i cudow nie ma, dabomb mi sie podoba choc bazowy projekt z katalogu byl jeszcze ladniejszy
dabomb i transition tr450 to ta sama fabryka [katalog] ALU MATE, wiec bedzie jescze pare podobnych ram, jak dla mnie wykonanie ok
http://www.alumate.com.tw/01frame.html
model:
AA26160
swoja droga oni robia tez nowego commencala, dolna rura np jest od tego smego dostawcy
nie mam nic przeciwko takim katalogom, zeby nie bylo ze kogos tu obrzucam blotem
poogladalem sobie rame astro ktora chcialo sprzedawac paco, i mial ja juz obok na stoisku KHS
fotki wrzuce jak sie ogarne po powrocie, choc nie ukrywam ze moim celem tam byly akurat szosy
dabomb i transition tr450 to ta sama fabryka [katalog] ALU MATE, wiec bedzie jescze pare podobnych ram, jak dla mnie wykonanie ok
http://www.alumate.com.tw/01frame.html
model:
AA26160
swoja droga oni robia tez nowego commencala, dolna rura np jest od tego smego dostawcy
nie mam nic przeciwko takim katalogom, zeby nie bylo ze kogos tu obrzucam blotem

poogladalem sobie rame astro ktora chcialo sprzedawac paco, i mial ja juz obok na stoisku KHS

fotki wrzuce jak sie ogarne po powrocie, choc nie ukrywam ze moim celem tam byly akurat szosy
http://emes-racing.com/
http://xsnailx.pinkbike.com/
http://xsnailx.pinkbike.com/
Bardzo prawdopodobne bo z tego co widze osprzęt tam jest mega lekki, np karbonowe korby clavicula ważące 450gramEDDIE pisze:W dodanych przeze mnie fotach jest zdjęcie złożonego Canfielda 2010, ktory wg. opisu ważył 14.36kg ! Całkiem możliwe nawet chwyty były piankowe Wink

Wszystko spoko ale te piankowe gripy to raczej na wystawe niż do jazdy

Sell: Rower - Intense M9
http://img686.imageshack.us/img686/2225/fulliu.jpg
Może to?
Edit:
Ale błyskotliwy jestem... Może gdybym czytał zamiast tylko oglądać te wielkie obrazki. Chyba lepiej by było wklejać miniaturki z imageshacka niż takie potwory do postów.
Może to?
Edit:
Ale błyskotliwy jestem... Może gdybym czytał zamiast tylko oglądać te wielkie obrazki. Chyba lepiej by było wklejać miniaturki z imageshacka niż takie potwory do postów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości