
Protone tuning dla Boxxera i 888
Widać żę nie przeczytałeś mojej wcześniejszej wypowiedzi, albo nie zrozumiałeś. Nie jest to w żadnym wypadku ani uproszczona, ani wylajtowana wersja Solo Aira. Odsyłam do poprzedniej strony aby jeszcze raz przeczytać, co to jest i co oferuje.SegatiV
To po prostu uproszczona (Hmm.. wylajtowana) wersja Solo Air'a.
Kity dostępne są do modeli:
Kit modifica aria Marzocchi 55 MY2008 - MY2010
Kit modifica aria Marzocchi 66 MY2008 - MY2009
Kit modifica aria Marzocchi 888 MY2004 - MY2007
Kit modifica aria Marzocchi 888 MY2008 - MY2009
Kit modifica aria RockShox Boxxer My2006-My2009
Kit modifica aria RockShox Boxxer My2010
Kit modifica aria RockShox Lyrik My2007-2010
Kit modifica aria RockShox Totem
W Boxxerze sprawa jest prosta. Wyjmuje się sprężynę i w jej miejsce daje Air Kit.
W Marzocchi sprężyny wyjmuje się z obu stron plus od strony kompresji wyjmuje się tłumik a w jego miejsce montuje się Air Kit.
http://www.pinkbike.com/photo/4852398/
to jest coś zupełnie innego...SegatiV pisze:To po prostu uproszczona (Hmm.. wylajtowana) wersja Solo Air'a.
jeśli już chcesz to przyrównywać do technologi RS to nazywa się to DualAir i moim zdaniem jest najgenialniejszym systemem amortyzacji obecnie stosowanym w rowerach (jestem mega zadowolonym posiadaczem Reby)... wystarczy porównać pracę Recon-a (soloair) z Rebą (dualair) pomiędzy tymi dwoma systemami jest przepaść w jakości pracy i możliwości regulacji!
Jeśli Boxxer z modem będzie miał podobną pracę i możliwości regulacji to jest to szczał w 10!
Oczywiście genialna praca Reby wynika z optymalnej objętości i stosunku komór powietrznych... ciekawy jestem jak sprawy się mają w przypadku Boxxera ( z jego prawie 2-krotnie większą objętością medium).
No ale to już pytanie dla inżyniera... może ktoś zgłębiał bliżej ten temat albo znalazł jakąś treściwa dyskusje na zagranicznych forach o tym kicie do Boxxa?
ze strony http://www.purebike.fr w bardziej ludzkim niz niemiecki/wloski jezykuProtone fork air conversion kit
The Protone air conversion kit will give you the possibility to change your fork system from a coil spring to air spring. The installation of this kit takes only 15 minutes and doesn't need any original part modification so you will be abble to reinstall the original system at your convenence. Installing the Protone Air kit gives you a lot of advantages which the major is an important weight save ( 950 gr for a 888 RCV 2008 for example and 400 gr for a Boxxer Race Coil ).
The other advantage of this installation is that you keep all the originals settings of your forks and add other ones sometimes thanks to the dual air chamber.
Features
Air spring system
Preload setting
Progressivity setting thanks to the dual chamber system
Low speed sensitivity setting
End stroke compression
Travel adjust possibility
The kit contain all the necessary for installation and the user manual
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 13.03.2008 11:54:01
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
cena do 888 to 459 plus przesyłka, chyba się skuszę. miałem kupić foxa, ale nie wiem jak z trwałością, no i ten serwis co 3 dni smigania troszkę mnie odpycha. teraz pojawiła się opcja z tym systemem, miałbym ósemki lżejsze od foxa i do tego bezawaryjne. mój widelec jest w stanie idealnym i troszkę żal spylać za bezcen, to już chyba lepiej dołożyć parę złociszy i zapodać taki kit.
JEEEEB Z DZIDY !!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości