Witam wszystkich!
Jestem posiadaczem manitou dorado z 2004 roku i ostatnio zabrałem się za wymienianie oleju w tłumiku TPC korzystając z tego poradnika: http://www.ridemonkey.com/forums/showth ... 389&page=5
ale niestety... zrobiłem tak jak jest tam napisane, czyli wypuściłem całe powietrze i zalałem olejem, amor nie wykorzystywał całego skoku tylko około 130mm, więc odlałem trochę oleju, żeby wykorzystywał tyle ile ma wykorzystywać i teraz gdy amor pracuje słychać takie syczenie... Co mam zrobić, aby chodził cicho i wykorzystywał cały skok? Może coś zrobiłem nie tak? Proszę o pomoc.
A czy Dorado z 2004r. nie mialo juz 32mm goleni i paru innych zmian w stosunku do 2002 i 2003? Bo wydaje mi sie ze tak, a skoro tak jest to korzystasz ze zlej instrukcji
Musisz wykrecic prawa dolna golen i wyjac ja z amora, wtedy w rekach zostanie Ci dolna golen z pretem od tlumienia powrotu. Odkrecasz gorny kapsel w dolnej goleni i dostajesz sie do tlumika, z ktorego wylewasz stary olej, zalewasz nowym (olej musi byc ponad gorna czescia tlumika, wiec skorzystaj z patentu pokazanego na fotkach w ponizszym temacie), odpowietrzasz (chwile to trwa)... wszystko ze szczegolami masz napisane tutaj: http://www.ridemonkey.com/forums/showth ... ost3427714
Sprawdzilem to i jednak dopiero 2005 mialy 32mm golenie i ogolnie byly mocno zmienione (mowie o wersjach TPC+, bo SPV to inna bajka). Tak czy inaczej mozesz sprobowac wymienic olej w ten bardziej skomplikowany sposob, ale to juz na wlasne ryzyko. Ja mam 2005 i nie wiem jak dokladnie od srodka wygladaja starsze Dorado.
Jesli pytasz o to, czy po wyjeciu goleni bedziesz musial zmienic uszczelki, to moze lepiej oddaj go do serwisu? (nie, nie bedziesz musial...)