Eddie tak bardzo jak kit jest fajny to troche sie powtarzasz. Twardosc amora i Sag oddzielnie regulujesz? Przeciez praktycznie to to samo i sag spokojnie solo air sobie dokładnie ustawisz. Progresje w solo air regulujesz ustawiajac wielkosc komory, tez nie ma problemu. Czułosc na male nierówności regulujesz już tłumikiem, sprezyna ma na to minimalny wpływ. Jedyne co moze miec przewaga na boxxerowym solo air to mniejsze tarcie na uszczelkach ale i tak pewnie jest wieksze niz na teamie i amor minimalnie mniej czuły bedzie (praktycznie nie do zauwazania)EDDIE pisze:Air Kit od Protone nie tylko zbija w świetny sposób mase ale i daje mozliwosci regulacji niedostepne w zadnym innym medium sciskanym! Przede wszystkim można wyregulować amortyzator pod każdego zawodnika i pod każdą trase. To wszystko dzięki dwóm ! osobno pompowanym komorom. Za pomocą ustawiania rożnych ciśnień w komorach regulować można twardość amortyzatora, progresję, sag ! i czułość na małe nierówności oraz skok amortyzatora! Brzmi nieźle !
groober niezłe hardcory w tej łodzi trzaskać musicie. Bo to pierwszy raz o czyms takim słysze, sam swoje na nim wyjezdziłem. Moze koledzy nie umieja sie amorem obsługiwać, bo takie przypadki to tez znam i wiem ze wtedy sie psuje
