siwy140782 przy doborze koronki (w DH) nie bierze się pod uwagę tego ile masz siły w nogach, tylko ile realnie jest Ci potrzebne na trasie. Nie wierzę że niektórzy wykorzystują np 11-12 x 38-42z, tak więc układ 36x11-12 (najmniejsza zębatka) jest najbardziej sensowny, w pucharze świata mają "trochę" sił w nogach, a nie jeżdżą w nie wiadomo jak wielkich blatach, a mogli by i z 52 pociskać...
Pamiętać trzeba że koronka jest niżej niż środek suportu, i to ona (+napinacz) dotykają przy botomie ziemię jako pierwsze... Im mniejszy blat z przodu tym lepiej.
Zębatka do fr
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 06.05.2010 18:09:02
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
siwy140782 w temacie masz FR gdzie nie trzeba dokręcać na polanach w walce o setne..wystarczy mieć uniwersalne zestopniowanie do zabawy w okolicy...32t to miękki napęd i pozwala kopnąć w korby 2 razy i mieć mocne odejście..jak kręciłeś na szosie to wiesz o co chodzi..w górach możesz bez napędu być bardzo szybki bo działa grawitacja i można pompować na każdym metrze 
..kiedyś się spierał ze mną kolega co miał 42t i często zamykał napęd..w Szczyrku jak wypadliśmy na polankę to przez 200m odrabiał to co stracił gdy poszło kilka korb na 32t
..no i jak Sega napisał,mała zębatka łatwiej się chowa w terenie..

..kiedyś się spierał ze mną kolega co miał 42t i często zamykał napęd..w Szczyrku jak wypadliśmy na polankę to przez 200m odrabiał to co stracił gdy poszło kilka korb na 32t

..no i jak Sega napisał,mała zębatka łatwiej się chowa w terenie..
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości