Elka Stage 4 Fork Cardridge :)

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Czlenson jaja sobie robisz? Serwisuje zawieszenie 3 razy w sezonie i to tylko dlatego, ze mało jezdze. Na tak zadkie serwisy to mozesz sobie pozwolic tylko w marzu i w bosie.
Inna sprawa, ze mówie o tych twoich upgrade'ach i o tym, ze elka miała juz wpadki.

A co do bycia szybszym - jak to Peat wiele razy powiedział "Mozesz czuć, ze jesteś szybszy, a na mecie miec ten sam czas" Gdyby sprzet tyle dawał to chyba zły sprzet kupuje bo prawie cały rower wymieniłem do dobrze z 20 s powinienem urwać. :P

btw. dhx nie jest dobrym pktem odniesienia jesli o jakosc pracy chodzi.

frango ty sie ze mna zgadzasz bo chcesz zebym ci te tarcze oddał :P

Ale i tak dalej nie rozumiem czemu ludzie bardziej jaraja droższym, nie sprawdzonym, bardziej skomplikowanym tłumikiem, który dodatkowo powinien byc mniej czuły przez super azotowy pomysł. Dalej mnie zadziwia jak wiekszość ludzi na DHZ jest podatna na reklame.
troyo
Posty: 2601
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:12
Kontakt:

Post autor: troyo »

Spaced pisze:Czlenson jaja sobie robisz? Serwisuje zawieszenie 3 razy w sezonie i to tylko dlatego, ze mało jezdze. Na tak zadkie serwisy to mozesz sobie pozwolic tylko w marzu i w bosie.
Dokladnie.
Spaced pisze:powinien byc mniej czuły przez super azotowy pomysł.
Tu się akurat czesciowo nie zgodze. Mysle ze Bullcrew "troche" przesadza. Te 3 oringi nie uposledza pracy na tyle abys to wyczul (ja w kazdym razie w durado nie czuje tego). Jesli juz to poczujesz to tylko przy 1wszym ugieciu widelca (wspolczynnik tarcia statycznego jest w 99% przypadkow wiekszy od wsp. tarcia dynamicznego). Oczywiscie stosujac taki system uzyskasz (zaleznie od cisnienia oczywiscie) mniej lub bardziej progresywna charakterystyke tlumienia, co jest dla jednych wada, dla innych zaleta. Napewno zaleta jest mozliwosc stosowania 2 roznych olejow , do tlumika i do smarowania( od tego tez duuuuzo zalezy\, niektore widelce na zbyt malo lepkim oleju smarujacym zachowuja sie po prostu tragicznie). Stosujac tez taki system zwiekszasz cisneinie oleju zmniejszajac ryzyko kawitacji, co jest ogromnym plusem. Czemu elka drozsza? Avy to z tego co sie orientuje tylko Craig (czyli 1 man team), elka musi troche wiecej ludzi utrzymac a nie jest to produkt, ktory bedzie schodzic w tysiacach sztuk z polek.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

troyo ale zapomniałes o jednej najwazniejszej sprawie. Głownym parametrem okreslajacym jakosc pracy amora jest jego czułość na parkingu, a tutaj tarcie statyczne juz jest wazne ;)

A tak czepiam sie ale po prostu dodatkowo skomplikowanej konstrukcji u siebie nie widze.
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

Nie no, zapomnialem. Wy jestescie pro. 3 razy w sezonie tzn po kazdej jezdzie sprzet musi byc wyglaskany :) pozdr
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Czlenson nie jestesmy pro. Po prostu dbamy o sprzet. Jedno jest pewne. Bez okazji amora czy dampera od ciebie nie kupie bo bede musial czyscic go z syfu skoro takie jest twoje podejscie. Potem sie ludzie dziwia, czemu amor jest zatarty albo sie 5mm tylko ugina...
Inna sprawa, ze jesli nie zauwazasz róznicy w pracy w swoim boxxerze przy braku serwisu cały rok to nie wiem po co tyle za amora dales. RST ma ladna 2 polke.
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

Stary, serwisuje sobie sprzet tak zeby wszystko pieknie chodzilo caly czas. ALE po co w sezonie serwisowac tlumiki powiedz mi. Damper jest uszczelniony przepotężnie. Po roku w serwisie za kazdym razem mowia mi, ze damper byl czysciutki. W widelcu zmieniam na szybciocha olej w sezonie, czyszcze i smaruje czesto uszczelki. Ale po kiego ch*ja tlumik rozdziabiac kilka razy w roku :) zboczuchem serwisowym jestes.

Sprawcie sobie tą elke i wtedy piszcie jaka jest, a nie teraz skoro nawet na ich wczesniejszym produkcie nie jezdziliscie !
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Czlenson sugerujesz, ze wiecej dowiem sie o wnętrznosciach tłumika elki jezdzac na damperze elki niz czytajac z czego sklada sie tłumik?
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

Sugeruje ze nie macie zadnego pojecia o elce, charakterystyce jej pracy. Sugeruje rowniez, ze powinniscie sie wstrzymac z pustym gadaniem do momentu, az sobie tego stage4 potestujecie.
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Czlenson ale nie krytykujemy pracy dampera.

Do tego nie piszemy o pracy tłumika elki, zwracam uwage na to, ze masz bardziej skomplikowany tłumik od avy ( i kilku innych) co jest wadą w przypadku serwisu. I nie tylko jak regularnie serwisujesz ale jak np. mocno dobijesz i cos ci pójdzie w trakcie sezonu to tez czekasz długo.

Do tego krytykujemy CENE w porównaniu ze uznanym produktem avy. Podejzewam, ze praca bedzie na poziomie podobnych produktów ale nie rozumiem zajawki na drozszy produkt. Bo jest reklama na pb? Myslalem, ze na forum zawsze trzeba jeczec na cene.


Wiec teraz mam do Ciebie pytanie - czy ty nie umiesz czytac? Który z ww faktów bede w stanie przetestować jeżdząc na elce?
troyo
Posty: 2601
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:12
Kontakt:

Post autor: troyo »

Czlenson wez idz do garazu i powyciagaj uszczelki z boxxa i tlumik kompresji :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości