[Kraków] Serwis
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Pamiętnego dnia, 15 stycznia, roku pańskiego 2011, odwiedziłem z kolegą sklep rowerowy oraz serwis "MBIKE". Chciał on dokręcić wkład suportu, ponieważ napinacz łańcucha poluzował mu się. Wchodzimy pewnym krokiem, kolega mówi, iż chciał na chwilę pożyczyć klucz do suportu. Posiadaliśmy wszystkie klucze oprócz tego jednego. Serwisant wziął jego rower do warsztatu, po czym wchodzimy, a on zaczyna odkręcać śrubę od korby. Po chwili mówi czy kolega chce, aby przesmarował suport, i, że będzie kosztowało to 20 złotych, a 10 bez smarowania (tak a propo to nie wiem co on chciał tam smarować, przecież pakiety są nierozbieralne). Wytrzeszczyliśmy oczy! Przepraszam, ale za głupie dokręcenie taka ogromna suma? Nie wspomnę o tym, że taki klucz kosztuje zaledwie 8 złotych. Zapytaliśmy, za co taka pokaźna suma pieniędzy. Serwisant odpowiedział nam, że narzędzia się zużywają oraz, że nie jest to takie łatwe! Podziękowaliśmy i z szerokim uśmiechem odjechaliśmy w siną dal, omal nie wybuchając śmiechem.
Witam
Chłopcy opamiętajcie się !
Z naszej strony wygląda to zgoła inaczej:
1 - Rower uświniony błotem i solą
2 - Latający napinacz, który trzeba ustawić, ale żeby to zrobić potrzeba:
2a - Odkręcić śruby mocujące
2b - Ściągnąć ramiona korby (dodatkowe narzędzie i oczywiście czas)
2c - Dokręcić suport i ustawić napinacz
2d - czynności wykonać z obu stron, ponieważ suport był luźny z obu stron
I za to wszystko 10zł... no błagam nie wydaje mi się, że są tańsze serwisy w KRK.
I prostując kilka spraw:
1 - Klucz do suportu nie kosztuje 8zł !, No chyba że jest z plastiku...
2 - Nie umiejętne posługiwanie się takim kluczem może go po prostu zniszczyć, dlatego każdemu klientowi pożyczamy tylko podstawowe narzędzia imbusy,pompki etc. (na sezon schodzi z 5-6 pompek stacjonarnych na śmietnik...)
3 - Proszę nie robić z nas idiotów... pakiety są nierozbieralne, ale są suportu które się smaruje, smaruje się również gwinty, smarować można łańcuch, można było w waszym przypadku użyć kleju montażowego do suportu jeśli się notorycznie odkręca.
Zdania wyrwane z kontekstu mogą brzmieć śmiesznie, aby kogoś oczernić... nie ładnie
4 - Bardzo chcielibyśmy aby nasz serwis/sklep był przyjazny klientom i mam nadzieje taki jest, ale nie dajmy się zwariować za darmo pracować nie możemy...
pozdrawiam
Adrian Zieliński
P.S. Nie ma sensu koloryzować historyjki... nikt wam roweru z reki nie wyrywał i nie zmuszał do usług. Proszę o elementarną uczciwość i rzetelność
Chłopcy opamiętajcie się !
Z naszej strony wygląda to zgoła inaczej:
1 - Rower uświniony błotem i solą
2 - Latający napinacz, który trzeba ustawić, ale żeby to zrobić potrzeba:
2a - Odkręcić śruby mocujące
2b - Ściągnąć ramiona korby (dodatkowe narzędzie i oczywiście czas)
2c - Dokręcić suport i ustawić napinacz
2d - czynności wykonać z obu stron, ponieważ suport był luźny z obu stron
I za to wszystko 10zł... no błagam nie wydaje mi się, że są tańsze serwisy w KRK.
I prostując kilka spraw:
1 - Klucz do suportu nie kosztuje 8zł !, No chyba że jest z plastiku...
2 - Nie umiejętne posługiwanie się takim kluczem może go po prostu zniszczyć, dlatego każdemu klientowi pożyczamy tylko podstawowe narzędzia imbusy,pompki etc. (na sezon schodzi z 5-6 pompek stacjonarnych na śmietnik...)
3 - Proszę nie robić z nas idiotów... pakiety są nierozbieralne, ale są suportu które się smaruje, smaruje się również gwinty, smarować można łańcuch, można było w waszym przypadku użyć kleju montażowego do suportu jeśli się notorycznie odkręca.
Zdania wyrwane z kontekstu mogą brzmieć śmiesznie, aby kogoś oczernić... nie ładnie
4 - Bardzo chcielibyśmy aby nasz serwis/sklep był przyjazny klientom i mam nadzieje taki jest, ale nie dajmy się zwariować za darmo pracować nie możemy...
pozdrawiam
Adrian Zieliński
P.S. Nie ma sensu koloryzować historyjki... nikt wam roweru z reki nie wyrywał i nie zmuszał do usług. Proszę o elementarną uczciwość i rzetelność
[url=http://www.mbike.pl/Rowery_FSX%283,9529,%29.aspx]Rowery Agang 2011[/url]
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Prawda jest taka, jaka jest. Każdy będzie bronił swojej dupy. Nie chcę spięć z waszym sklepem:) Po prostu na przyszłość najpierw mówcie, że za taką usługę chcecie kasę, a nie, że robicie i w trakcie czy nawet po mówicie, że to tyle się należy. Mam nadzieje, że to był jednorazowy "wypadek przy pracy".
http://zetekfr.pinkbike.com/
zetek nie masz klucza?idziesz do sklepu i kupujesz.
chcesz przyoszczedzic pare zlotych na kluczu?idziesz do serwisu i placisz za usluge.
nie chcesz placic za usluge?kup sobie wlasny klucz.
i skoncz plakac.
nie ma pieknych ideologii w sklepach rowerowych,sa nakierowane na ZYSK.Serwisy tez.I dopoki robia to w etyczny sposob to nikt nie powinien miec z tym problemow.Narzedzia kosztuja,lokal kosztuje,Konrad tez kosztuje,a Ty bys chcial "pozyczyc" klucz,za ktory Konrad odpowiada i jakbys zapomnial go oddac to musialby za niego zaplacic.
A jak masz inne zdanie to zaloz wlasny serwis i rob za darmo,na pewno bediesz mial mase "klientow".
Btw-macie problemy z czytaniem?Bo wyzej wspominana karta "narzedzi nie pozyczamy" wisi tam juz od roku chyba,w widocznym miejscu,wiec skoro nie pozyczaja to chyba jasne,ze musisz zaplacic?
Kiedys,na poczatku,mialem do mbike'u mase zastrzezen,o ktorych nawet tu pisalem,ale sie poprawilo i mimo ze Adrian chyba za mna nie przepada to bywam tam dosc czesto :P.
chcesz przyoszczedzic pare zlotych na kluczu?idziesz do serwisu i placisz za usluge.
nie chcesz placic za usluge?kup sobie wlasny klucz.
i skoncz plakac.
nie ma pieknych ideologii w sklepach rowerowych,sa nakierowane na ZYSK.Serwisy tez.I dopoki robia to w etyczny sposob to nikt nie powinien miec z tym problemow.Narzedzia kosztuja,lokal kosztuje,Konrad tez kosztuje,a Ty bys chcial "pozyczyc" klucz,za ktory Konrad odpowiada i jakbys zapomnial go oddac to musialby za niego zaplacic.
A jak masz inne zdanie to zaloz wlasny serwis i rob za darmo,na pewno bediesz mial mase "klientow".
Btw-macie problemy z czytaniem?Bo wyzej wspominana karta "narzedzi nie pozyczamy" wisi tam juz od roku chyba,w widocznym miejscu,wiec skoro nie pozyczaja to chyba jasne,ze musisz zaplacic?
Kiedys,na poczatku,mialem do mbike'u mase zastrzezen,o ktorych nawet tu pisalem,ale sie poprawilo i mimo ze Adrian chyba za mna nie przepada to bywam tam dosc czesto :P.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
a oczkow nie ma,czy czytac nie umi?skoro jest kartka na oknie ze nie pozycza to nie pozycza,a jak koles bierze rower zeby zrobic za Ciebie to raczej jasne ze za kase.
ale rozumiem ze nalezy powiedziec Konradowi zeby za kazdym razem wskazywal srubokretem na ta karteczke..
ale rozumiem ze nalezy powiedziec Konradowi zeby za kazdym razem wskazywal srubokretem na ta karteczke..
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
Coś mnie ząb pobolewa, wpadnę do dentysty pożyczyć wiertareczkę i trochę plomby, jak nie pożyczy to go obsmaruję..... Cwany jestem, płacić nie będę.piotrex pisze:
zetek nie masz klucza?idziesz do sklepu i kupujesz.
chcesz przyoszczedzic pare zlotych na kluczu?idziesz do serwisu i placisz za usluge.
nie chcesz placic za usluge?kup sobie wlasny klucz.
mbike dasz palec, rękę wezmą .
Z naszej strony na koniec chciałbym wypunktować rzeczowo jeszcze kilka spraw poza meritum sprawy... czyli 10zł za rzetelnie wykonaną usługę
1 - Konrad, wyraźnie powiedział że nie pożyczamy takich narzędzi i może wam to na szybko przykręcić. Niestety nasz monitoring nie zapisuje dźwięku, ale od pojawienia się w sklepie do przekazania roweru na serwis minęło "kilka zdań"... słowo przeciw słowu
2 - "Wchodzimy pewnym krokiem, kolega mówi, iż chciał na chwilę pożyczyć klucz do suportu."
To nie Dziki Zachód, nie jesteście pępkiem świata, a kultura obowiązuje nawet w sklepie rowerowym.
Zaznaczam, że kolega blackdemon ujął zachowanie w stosunku do obsługi sklepu bardzo łagodnie.
Nie oczekuj, że w momencie kiedy czegoś żądasz, ktoś bez mrugnięcia oka spełni Twe życzenia.
My zaciskamy zęby i ZAWSZE jesteśmy uprzejmi.
3 - Do blackdemon, jeśli tak jak piszesz w innym temacie posiadasz prywatny/profesjonalny serwis i "obsługujesz" chłopaków z okolicy moim zdaniem powinieneś wstrzymać się od wyśmiewania nas jako serwisu/sklepu.
4 - Grzecznie proszę również nie krzyczeć w postach, wyzywać od jasnej cholery oraz komentować moją "pupę"... (ma się dobrze).
pozdrawiam
Adrian
P.S. piotrex -> uwielbiam wszystkich swoich klientów, po prostu nie każdemu mogę poświecić odpowiednią ilość uwagi/czasu
1 - Konrad, wyraźnie powiedział że nie pożyczamy takich narzędzi i może wam to na szybko przykręcić. Niestety nasz monitoring nie zapisuje dźwięku, ale od pojawienia się w sklepie do przekazania roweru na serwis minęło "kilka zdań"... słowo przeciw słowu
2 - "Wchodzimy pewnym krokiem, kolega mówi, iż chciał na chwilę pożyczyć klucz do suportu."
To nie Dziki Zachód, nie jesteście pępkiem świata, a kultura obowiązuje nawet w sklepie rowerowym.
Zaznaczam, że kolega blackdemon ujął zachowanie w stosunku do obsługi sklepu bardzo łagodnie.
Nie oczekuj, że w momencie kiedy czegoś żądasz, ktoś bez mrugnięcia oka spełni Twe życzenia.
My zaciskamy zęby i ZAWSZE jesteśmy uprzejmi.
3 - Do blackdemon, jeśli tak jak piszesz w innym temacie posiadasz prywatny/profesjonalny serwis i "obsługujesz" chłopaków z okolicy moim zdaniem powinieneś wstrzymać się od wyśmiewania nas jako serwisu/sklepu.
4 - Grzecznie proszę również nie krzyczeć w postach, wyzywać od jasnej cholery oraz komentować moją "pupę"... (ma się dobrze).
pozdrawiam
Adrian
P.S. piotrex -> uwielbiam wszystkich swoich klientów, po prostu nie każdemu mogę poświecić odpowiednią ilość uwagi/czasu
[url=http://www.mbike.pl/Rowery_FSX%283,9529,%29.aspx]Rowery Agang 2011[/url]
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości