[rafimax] Cannondale Perp + 888RV 2010 OEM
[rafimax] Cannondale Perp + 888RV 2010 OEM
Rama: Cannondale Perp 200mm skoku rozmiar M
Widelec: Marzocchi 888RV 2010 wersja OEM
Damper: Fox Van R spring 450ibs
Kierownica: Sunline V one 745
Mostek: KCNC 50mm 140g
Gripy: Mortop
Barendy: Mortop
Stery: Cane Creek Double X
Śruba steru: Cannondale
Siodło: SDG I fly C
Sztyca: SDG Ibeam
Zacisk: Cannondale
Korby: Shimano Saint 175mm
Support: oryginalny do korby
Zębatka: E thirteen 36 zębów
Łańcuch: Shimano XT
Pedały: Kona Wah- Wah
Napinacz: E thirteen
Przerzutki: Sram x9
Manetki: Sram x7
Kaseta: Shimano xt
Koło przód:
Obręcz: S-type, 32h
Szprychy: DT Competition
Piasta: Hope Pro II 20mm 32h
Opona: shwalbe big betty 2,5 3kompound
Dętka: shwalbe
Koło tył:
Obręcz: Mavic EX729, 32h
Szprychy: DT Competition Black
Piasta: Hope Pro II 150 x 12mm 32h
Opona: schwalbe mudy mary 2,5 3kompound
Dętka: schwalbe
Hamulec przód, Hope Tech V2
Hamulec tył, Hope Tech V2 tarcze 203mm hope
Modyfikacje planowane:
malowanie ramy w jeszcze nie ustalonuy do końca wzór
Damper do wymiany na dhx 5.0 może RC4
Zakup Air Kita od Protone
Waga: 17,8kg
Widelec: Marzocchi 888RV 2010 wersja OEM
Damper: Fox Van R spring 450ibs
Kierownica: Sunline V one 745
Mostek: KCNC 50mm 140g
Gripy: Mortop
Barendy: Mortop
Stery: Cane Creek Double X
Śruba steru: Cannondale
Siodło: SDG I fly C
Sztyca: SDG Ibeam
Zacisk: Cannondale
Korby: Shimano Saint 175mm
Support: oryginalny do korby
Zębatka: E thirteen 36 zębów
Łańcuch: Shimano XT
Pedały: Kona Wah- Wah
Napinacz: E thirteen
Przerzutki: Sram x9
Manetki: Sram x7
Kaseta: Shimano xt
Koło przód:
Obręcz: S-type, 32h
Szprychy: DT Competition
Piasta: Hope Pro II 20mm 32h
Opona: shwalbe big betty 2,5 3kompound
Dętka: shwalbe
Koło tył:
Obręcz: Mavic EX729, 32h
Szprychy: DT Competition Black
Piasta: Hope Pro II 150 x 12mm 32h
Opona: schwalbe mudy mary 2,5 3kompound
Dętka: schwalbe
Hamulec przód, Hope Tech V2
Hamulec tył, Hope Tech V2 tarcze 203mm hope
Modyfikacje planowane:
malowanie ramy w jeszcze nie ustalonuy do końca wzór
Damper do wymiany na dhx 5.0 może RC4
Zakup Air Kita od Protone
Waga: 17,8kg
- Załączniki
-
- bike.jpg (243.44 KiB) Przejrzano 2000 razy
-
- bike 2.jpg (252.31 KiB) Przejrzano 2002 razy
-
- bike 3.jpg (248.98 KiB) Przejrzano 2004 razy
No ride... No Life...
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 13.11.2010 09:52:52
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław
- Kontakt:
Air kit jest w nieodleglych planach chociaz amor dziala pieknie mialem roczniki 2008 rc3 i 2009rc3 i ten dziala plynniej i szybciej pomimo mniejszej ilosci regolacji.
na fotach tego nie widac ale kat jak dla mnie jest calkiem przyjemny w porownaniu do kony stinky z 2008 roku i marina quada ta rama wypada lepiej tylko kolor chce zmienic jednak jest wiele innych wydatkow zwiazanych z nowym sezonem
na fotach tego nie widac ale kat jak dla mnie jest calkiem przyjemny w porownaniu do kony stinky z 2008 roku i marina quada ta rama wypada lepiej tylko kolor chce zmienic jednak jest wiele innych wydatkow zwiazanych z nowym sezonem
No ride... No Life...
jeżdżę tylko w rękawicach ale jak śmigałem ze 2 razy bez też było ok jeśli mocno ci się ręce pocą to raczej każde gripy będą śliskie.mieszanka jest idealna czyli po zapierdzielaniu przez tydzień w wiśle nie miałem ani jednego odcisku co mnie dziwi bo pierwszy raz tak długo byłem w górach i po innych gripach na harendzie już po 1 dniu miałem odciski, a do tego nie wykazują prawie żadnych śladów zużycia(ścierania)
No ride... No Life...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości