JustMe spec o tym problemie wie i typ z mtbr gada z nimi wiec pewnie na dniach sie przekonamy. Ale spec ogólnie znany jest z bardzo dobrego podejscia do gwary.
EDDIE mnie tez. Szczególnie na drugiej focie to widac. Myslalem, ze to moze krawędz foli ochronnej ale cos sie nie moge przekonac do tego pomysłu.
jasiek_krk wlasnie nie bardzo bo uszkodzenie mechaniczne wynikło z błedów konstrukcyjnych ramy. Jakby nie przyjmowali za to ramy to mysle, ze trafiliby do takiej marketingowej dupy, ze by wygrzebywali sie z tego dłuzej niz marz z pierwszych serii rocznika 08.
NIe znam technicznych aspektów budowy tej ramy ale zastanawiam sie czy to kwestia złego projektu ( za cienka ścianka ? ) czy beznadziejnych odbojników?
jasiek_krk to nie jest kwestia cienkiej scianki i odbojników. Poczytaj dokładnie zalinkowany temat.
Typ jezdził bez gleb i po 40min jazdy miał cos takiego. Spec otwarcie mówi zeby NIE STOSOWAC odbojników FABRYCZNYCH foxa bo półka uderza o rame przy skręcie. Dlatego wypuscili takie dziwaczne nie wiadomo co. To jest zwyczajnie zły projekt bo matoły widocznie testowały rame na 1 widelcu tylko i nie przewidzieli róznych kształtów półek.
Powiem tak... nawet starą Glory można było wyklepać bumperami widelca (F40) po jakimś czasie... ale nie po 40min jazdy
Może było tak, że testowali ze standardowymi bumperami przez rok, a potem jakiś geniusz, z innego działu wpadł na pomysł, że byłoby ładnie, gdyby widelec w produkcji seryjnej miał jakie małe, fikuśne bumperki... i już nikt tego nie sprawdził
frango ty tez uwaznie nie czytasz - te bumpery nia sa po to zeby byly fikusne tylko po to zeby polka o rame nie tłukła. I to nie jest kwestia grubosci scianek tylko samego KSZTAŁTU ramy gdzie nie ma miejsca na górne polki nie od boxa najwyrazniej.
frango Co jest orginalne? Te bumpery spec daje bo orginalne dzialaja JESZCZE GORZEJ i nie chronia wcale bo półka bije zanim bumper udezy. Wez ty poczytaj mtbr. Sa 2 linki to cie nie zaboli skoro i tak w pracy sie lenisz :P
Czlenson pisze:Ta najmniejsza zebatka to nie czasem blackbox (ultra malo zebow)? Z przodu chyba tez jakas mala zebatka do tego. Jak dla mnie bomba.
Tak, 9z. z tyłu i dzięki temu mniejsza zębatka z przodu przy tym samym zakresie (=> masa, prześwit). Już w sierpniu był o tym (między innymi) artykuł na SickLines: http://www.sicklines.com/2010/08/10/vid ... ed-demo-8/
Brendan is running a prototype 1×6 drivetrain. Specialized had worked with DT Swiss, SRAM, and e.thirteen to create a highly unique and custom drivetrain setup for gravity team riders. The drivetrain consists of a SRAM powerdome 6 speed 9t-17t cassette with a 30t or 32t front chainring. Chainguide duties are performed by a modified SRS+ from e.thirteen. The freehub that the cassette rides on is a custom design from DT Swiss that is spaced specifically for this application. The whole setup gives a gear range much like a typical 11t-26t cassette with 36t chain ring but with much more clearance with the bash ring and chain guide.
ArthurGreen "Fest naprawde fest" stary news.
z tyłu 9 z przodu 32 o ile dobrze pamietam. Jacey mechanik hil'al mowil ze ta konfiguracja jest bardzo podobna o ile nie ta sama co mial wczesniej. Brendog ma to samo.