[Slash] Turner DHR + RS Boxxer RC CL
[Slash] Turner DHR + RS Boxxer RC CL
Rama: Turner DHR 2006
Widelec: RS Boxxer RC CL 2011
Damper: Fox DHX 5.0
Kierownica: Kore Torsion Race 11 flat 800 mm -> 750mm
Mostek: Sunline Boxxer
Gripy: Mortop
Barendy: Mortop
Stery: E-13 zintegrowane
Siodło: KBix Ultraform Titanium
Sztyca: Amoeba DH
Korby: Shimano Saint
Support: Shimano Saint
Zębatka: Dartmoor 36z
Łańcuch: SRAM PC-971
Pedały: Shimano DX spd
Napinacz: Mozartt WoG
Przerzutki: Shimano SLX
Manetki: Shimano SLX
Kaseta: SRAM PG-970 DH
Koło przód:
Obręcz: Alex Rims Supra BH Pro
Piasta: Novatec
Opona: Maxxis Minion DHF 2.35
Dętka: Maxxis Welterweight
Koło tył:
Obręcz: Alex Rims Supra BH Pro
Piasta: NS Roller 135x12 QR
Opona: Maxxis Minion DHR 2.35
Dętka: Maxxis Welterweight
Hamulec przód, klamka: Hayes Stroker Ace 2011
Hamulec tył, klamka: Hayes Stroker Ace 2011
Waga: ok. 18,5 kg
Widelec: RS Boxxer RC CL 2011
Damper: Fox DHX 5.0
Kierownica: Kore Torsion Race 11 flat 800 mm -> 750mm
Mostek: Sunline Boxxer
Gripy: Mortop
Barendy: Mortop
Stery: E-13 zintegrowane
Siodło: KBix Ultraform Titanium
Sztyca: Amoeba DH
Korby: Shimano Saint
Support: Shimano Saint
Zębatka: Dartmoor 36z
Łańcuch: SRAM PC-971
Pedały: Shimano DX spd
Napinacz: Mozartt WoG
Przerzutki: Shimano SLX
Manetki: Shimano SLX
Kaseta: SRAM PG-970 DH
Koło przód:
Obręcz: Alex Rims Supra BH Pro
Piasta: Novatec
Opona: Maxxis Minion DHF 2.35
Dętka: Maxxis Welterweight
Koło tył:
Obręcz: Alex Rims Supra BH Pro
Piasta: NS Roller 135x12 QR
Opona: Maxxis Minion DHR 2.35
Dętka: Maxxis Welterweight
Hamulec przód, klamka: Hayes Stroker Ace 2011
Hamulec tył, klamka: Hayes Stroker Ace 2011
Waga: ok. 18,5 kg
http://slash112.pinkbike.com/
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 03.02.2011 21:01:15
- Kontakt:
Pedały tylko tymczasowo, jak się ładniej i mniej hardkorowo-ślisko zrobi to wrócę do DXów
Waga mnie też zaskoczyła, myślę że po zmianie pedałów już będzie lżej i dużo można by zbić pewnie na kołach, ale na to będę mógł sobie pozwolić dopiero na przyszły sezon. Jedyne na czym jeszcze mógłbym zbić wagę to sprężyna na tytan i sztyca na carbon, ale na razie sobie to podaruję bo zysk wagowy względem wydanej kasy jest trochę niewymierny jak dla mnie
No i na przyszły sezon prawdopodobnie zawita protone, chyba że zakocham się w pracy Boxxera. Czyli pewnie jednak będzie protone 



http://slash112.pinkbike.com/
Całkiem możliwe że są to dętki DH, z całą pewnością maja na sobie pełno łatek
ale waga wyszła z tego co pamiętam w okolicach 22kg, więc jeszcze gdzieś musi być lekka nadwaga, strzelałbym że po prostu w 2006 mniejszą wagę przywiązywano do wagi ramy
jest naprawdę gruba, wszystkie linki są z litych kawałków materiału bez żadnych drążeń czy coś, damper jest długi, ma zbiorniczek na przewodzie itd, to wszystko myślę ma dość duży wpływ na masę całości
O dziwo jednak nie czuć tej wagi, jutro zobaczę jak się sprawuje w DH na miarę 3city
a na test w górach muszę poczekać optymistycznie do długiego łikendu, jeśli się nie uda to aż do wakacji. Już mocno doświadczyłem że dojazdy na obszarze 3miasta dadzą mi mocno w kość xD Chyba w tym roku będę więcej korzystał z pomocy SKM 





http://slash112.pinkbike.com/
właśnie ważyłem za pomocą wyspecjalizowanej wagi elektronicznej, po skomplikowanych działaniach odjęcia od mojej wagi z rowerem tylko mojej wagi wyszło mi że waży 21,7kg... zjeżdża się świetnie, rozpędza się wyjątkowo dobrze ale podjechać pod nic się na tym nie da i wnoszenie go do domu to masakra :P koła aż takie ciężkie nie są chyba, ale to jedyna z większych rzeczy która mi przychodzi do głowy...
http://slash112.pinkbike.com/
Wagi elektroniczne mogą się nieco mylić, ja w identyczny sposób ważyłem swojego Specializeda p2 i za pierwszym razem mi wyszło, ze waży około 10 kg, a za drugiem 13 kg... Waga twojego roweru jest dla mnie nieco dziwna, jakbyś miał odrobinę czasu to postaraj się rozwikłać tę zagadkę poprzez rozebranie roweru i zważenie poszczególnych części, których wagi nie jesteś pewny 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości