Szerokość kierownicy u Prosów - filmik z pinkbike
Siema. Pierwszą kiere miałem 640mm i myślałem, że jest dobrze, ale jak kupiłem Paco DH to się w niej zakochałem i nigdy nie założę mniejszej kiery. Ostatnio jeździłem na tej starej kierze u kumpla i przy skręcaniu bałem się, że zaraz będzie gleba. Mam około 190cm i kiera 790mm jest zaje****** rozwiązaniem 

http://skakamy.pinkbike.com/
Angol popsulSzymon_331 pisze:spz
Widzę że na tej samej ramce jeździmy tylko Twoja bardziej poobijana ; )

Kwestia tez samej geometrii i pochylenia amortyzatora. Np. na moim miejskim romecie z waziutka kierownica i widelcem prawie pod katem 90 stopni promien zawracania jest malutki, ale jest nerwowy podczas skrecania. Z kolei zjazdowka ma promien zawracania jak ciezarowka ale wchodzi gladziutko w zakrety.Panowie gadacie z tym, ze jak 700 ocieracie to na 760+ bedziecie umierac. To jest mit, który znika w momencie założenia szerokiej kiery. Ocieram sie o drzewa tak samo, jak nie mniej ze wzgledu na lepsza kontrole.
http://spinacz86.pinkbike.com/
Re: Szerokość kierownicy u Prosów - filmik z pinkbike
Smigalem na zawodach 780mm i nie bylo zadnych problemow, czasami na milimetry choc pewnie to tylko takie uczucie np. na trasie w wisle, sa takie dwa drzewka :P
na 800mm kiepsko mi się jeździło, ręka sama schodziła mi do trochę wewnątrz gripa (ustawienie klamek mogło się do tego przyczynić, ale nie mniej dla mnie optimum to 760mm)
Ale z kolei na 680-700 jest sporo gorzej, wygdnie może być jak ktoś jest węższy w barach. A kwestia wąskiego przejazdu, ja nie widzę nigdy żadnych problemów
http://www.narzedzia4u.pl/galerie/f/f7a ... 929602.jpg
Ale z kolei na 680-700 jest sporo gorzej, wygdnie może być jak ktoś jest węższy w barach. A kwestia wąskiego przejazdu, ja nie widzę nigdy żadnych problemów
http://www.narzedzia4u.pl/galerie/f/f7a ... 929602.jpg

hehehe zabawne video, ale pamiętaci kilka lat do tyłu kielnia truva albo enesa 670 i był szał no i na dodatek głeboka jak basen i każdy kulał. Ale prawda jest taka że świat idzie do przodu,jest po części troche marketingu ale tez jest wygoda na płaskiej kielni, i odziwno na nortshore-ah sie lepiej jeździ u mnie było to tak truv 670 potem truv 700 i teraz mam sunnline-a 745 i do freeride-owej frajdy wystarczy pozdrawiam
http://arkadius.pinkbike.com/
http://arkadius.pinkbike.com/
"TEQUILA TONIGHT TOMORROW WE RIDE"
-
- Posty: 267
- Rejestracja: 28.12.2010 22:53:26
- Lokalizacja: Mazowieckie/Zach-pomorskie
- Kontakt:
Ty Arek za dużo na forum przypadkiem nie siedzisz???
Zasuwaj na Zawadę trasę kopać, żebym miał gdzie pojeździć, jak mi łapa wyzdrowieje!
A co do tematu- wiele zależy od długości górnej rury, jeżeli górna rura jest krótsza to też można wsadzić szerszą kierę, bo łatwiej ją ogarnąć niż w przypadku gdy przedni trójkąt jest dłuższy. Ja po przesiadce z 715mm na 790mm byłem wniebowzięty- nieporównywalnie lepsza stabilność, prowadzenie i kontrola to plusy, przy których wszystkie wady i minusy idą w las...


A co do tematu- wiele zależy od długości górnej rury, jeżeli górna rura jest krótsza to też można wsadzić szerszą kierę, bo łatwiej ją ogarnąć niż w przypadku gdy przedni trójkąt jest dłuższy. Ja po przesiadce z 715mm na 790mm byłem wniebowzięty- nieporównywalnie lepsza stabilność, prowadzenie i kontrola to plusy, przy których wszystkie wady i minusy idą w las...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości