Marzocchi 888 RC3 (nowe) vs FOX 40 RC2 (3-letni)
Marzocchi 888 RC3 (nowe) vs FOX 40 RC2 (3-letni)
Witam mam okazję kupić nowe Marzocchi 888 RC3 lub 3-letni używany FOX 40 RC2 w bdb stanie.
Co byście wybrali/polecili??
Z góry dzięki za odp.
Co byście wybrali/polecili??
Z góry dzięki za odp.
Foxów kilka miałem i powiem tyle, że to fajnie pracują, ale są kapryśne i trzeba o nie dbać, by fajnie działały.
Nowe to nowe ! ! ! A z bardzo dobrym stanem to rożnie bywa...
Sporo czytałem o tłumiku rc3 evo na zagranicznych stronach. W 99% były to opinie bardzo pochlebne. Ponoć miażdży system, ale by się tego przekonać będę musiał go kupić.
Nowe to nowe ! ! ! A z bardzo dobrym stanem to rożnie bywa...
Sporo czytałem o tłumiku rc3 evo na zagranicznych stronach. W 99% były to opinie bardzo pochlebne. Ponoć miażdży system, ale by się tego przekonać będę musiał go kupić.
Re: Marzocchi 888 RC3 (nowe) vs FOX 40 RC2 (3-letni)
Witam na wstepie wszytkich. Zdecydowanie nowy 888 2010. W 2010 mialem mozliwosc przetestwoania w tych samych warunkach na tych smych trasach 40-tke fox-a 2010 Boxxera WC 2010 i 888 tylko RCV 2010, marzocchi czulem najlepiej, chodzil jak miod. Sam bylem przed tym dylematem i wybralem 888 RC3 evo 2011. Jak pisza poprzednicy nowy to nowy.
Czekaj. Uwazasz, ze RCV pracuje lepiej od boxxera i foxa? 2 pytania.
Fox i Boxxer byly ustawione pod twoja wage?
Na trasie był wiecej niz 1 korzeń?
Bo jesli RCV twoim zdaniem lepiej pracuje niz boxx i fox to nie potrzebnie tyle kasy na amora wydajesz i tak róznicy widac nie czujesz
Amor nie tylko ma byc miekki na równej trasie 
Fox i Boxxer byly ustawione pod twoja wage?
Na trasie był wiecej niz 1 korzeń?
Bo jesli RCV twoim zdaniem lepiej pracuje niz boxx i fox to nie potrzebnie tyle kasy na amora wydajesz i tak róznicy widac nie czujesz


Re: Marzocchi 888 RC3 (nowe) vs FOX 40 RC2 (3-letni)
Spaced ja jestem tu nowy na forum, ale czytam go od 3 lub wiecej lat. Sam jezdzilem do tej pory na fox-a widlach ale nie 40-tkach, bo mialem rowery typu am/ fr/ slope. W zeszle wakacje jezdzilem w duzym bike parku (okolo 55 km tras zjazdowych) oczywiscie o roznym stopniu trudnosci na kilku rowerach do dh wyposazonych w rozne widly. Wiem, ze to co pisze brzmi wrecz niewiarygodnie, ale 888 rcv jak dla mnie chodzil poprostu bajka, fox 40 swietnie lykal dropy, gapy, ale jak dla mnie przenosil zbyt duzo wibracji na kiere i rece. Boxxer-a zajezdzilem na ament, najpierw zaczal sie pocic a potem zygac olejem i nie moglem go przetestowac do konca. Wiem,ze byly to demo bikes, wiem, ze nie moglem do konca po kilku zjazdach zestawic zawieszenia pod moja wage, ale co zostalo z odczuc zostalo. Dlatego na ten 2011 rok budujac juz rower do dh zdecydowalem sie na 888 rc3 evo 2011, narazie tylko moglem pojezdzic na nim po schodkach i parkingu (pogoda psia byla) ale pierwsze wrazenia jak najbardziej na plus
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Aha czyli jezdziłes na uszkodzonym boxxerze i foxie z za twarda sprezyna i jedynie RCV było ustawione pod ciebie.
Wiesz jaki jest wniosek z twoich testów ? Ze dobrze miec ustawiony amor pod siebie i ze wypada serwisowac sprzet bo popsuty zle dziala.
To żadne porównianie. RCV jest miekki ale kilka nastepujacych po sobie uderzen w postaci korzenia czy kamienia i jest duzo gorzej niz fox, boxxer czy wyzszy marz. Do tego RCVki zwykly nurkowac nawet bardziej niz rc3 przy hamowaniu. Wez pod uwage, ze niezaleznie jak bardzo nakreca zajawke na to, ze RCV rózni sie od SSV to dalej blizej konstrukcyjnie ma do durszlaka niz do tłumika
Dobre na równe trasy i do rowerów wlasnie parkowych czy na slope. Do dh nigdy bym nie wział. Do dirtu czemu nie.
btw. Bikepark 55km róznych tras. Gdzie jezdziłes? Les 2 alpes?
Wiesz jaki jest wniosek z twoich testów ? Ze dobrze miec ustawiony amor pod siebie i ze wypada serwisowac sprzet bo popsuty zle dziala.
To żadne porównianie. RCV jest miekki ale kilka nastepujacych po sobie uderzen w postaci korzenia czy kamienia i jest duzo gorzej niz fox, boxxer czy wyzszy marz. Do tego RCVki zwykly nurkowac nawet bardziej niz rc3 przy hamowaniu. Wez pod uwage, ze niezaleznie jak bardzo nakreca zajawke na to, ze RCV rózni sie od SSV to dalej blizej konstrukcyjnie ma do durszlaka niz do tłumika

btw. Bikepark 55km róznych tras. Gdzie jezdziłes? Les 2 alpes?
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Popieram przedmówców. Nie da się "na szybko" przetestować kilku amorów w tak krótkim czasie. Amor musi być ustawiony pod ridera. Wystarczy za twarda sprężyna lub za mocno kompresja dokręcona i amor Ci nie podejdzie.
Co do tematu Też oczywiście brałbym nówkę sztukę.
Co do tematu Też oczywiście brałbym nówkę sztukę.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości