Uszczelka na SPV do wymianyPudel pisze:Odgrzebuję temat, mam mały problem z moim 5th.
Ostatnio miałem założone shimy w damperze, wszystko było ok zarówno przed jak i po ich założeniu w miejsce spv. Ostatnio kolega robił mi serwis - damper lekko ciurkał przy pierwszym wciśnięciu, a chciałem się tego pozbyć przed sprzedaniem dampera. Miałem też wyjąć shimy i włożyć ponownie spv.
Operacja w sumie banalna - zwykłe przelanie oleju + wykręcenie śruby z tłoka i zamontowanie spv. Kolega robił wszystko poprawnie, a mimo to damper po zamontowaniu spv nie miał tłumienia. Wszystkie bebechy zamontowane w poprawnej kolejności...
Ktoś miał podobny przypadek? Po 3 próbach złożenia dampera na spv kolega dał spokój i zamontował shimy, jednak wolałbym je sobie zostawić do przyszłego dampera.
Tuning 5th element
Re: Tuning 5th element
Tam jest podciśnienie czy ciśnienie, jakoś tak. Podobno przez te 7h kolega budował rakietę kosmiczną, wystrzelił się w kosmos i tam składał spv w próżni
W każdym razie żeby nie wiem jak kusiło - nie rozkładać tego dziadostwa, bo potem jak się złoży damper, to nie będzie wcale tłumienia.
Na przykład na tej fotce widać jak właściciel pożegnał się z tłumieniem:
http://www.pinkbike.com/photo/1611851/
Element 2 i 3 powinny być jeden w drugim i nie wolno ich rozkładać.
Na 1 element nakładasz shimy od największego do najmniejszego, na to ta nieszczęsna nakrętka 3/8 (kolega upiera się, że po zeszlifowaniu kanciastych krawędzi nakrętki - teraz jest okrągła w miejscu gdzie shimy się odkształcają - damper działa lepiej. Może coś w tym jest.

W każdym razie żeby nie wiem jak kusiło - nie rozkładać tego dziadostwa, bo potem jak się złoży damper, to nie będzie wcale tłumienia.
Na przykład na tej fotce widać jak właściciel pożegnał się z tłumieniem:
http://www.pinkbike.com/photo/1611851/
Element 2 i 3 powinny być jeden w drugim i nie wolno ich rozkładać.
Na 1 element nakładasz shimy od największego do najmniejszego, na to ta nieszczęsna nakrętka 3/8 (kolega upiera się, że po zeszlifowaniu kanciastych krawędzi nakrętki - teraz jest okrągła w miejscu gdzie shimy się odkształcają - damper działa lepiej. Może coś w tym jest.
Podkładek? Masz na myśli shimy? Ja miałem 5, można zakładać i 6. Jak się uprzesz to myślę, że i więcej dało by radę, tylko po co 
Po zamontowaniu shimów pewnie będziesz musiał skręcić trochę sprężynę - na stronie o którą pytałeś podawali, że trzeba sobie załatwić twardszą o 50lbs, ja jeździłem bez zmiany sprężyny i było ok.

Po zamontowaniu shimów pewnie będziesz musiał skręcić trochę sprężynę - na stronie o którą pytałeś podawali, że trzeba sobie załatwić twardszą o 50lbs, ja jeździłem bez zmiany sprężyny i było ok.
-
- Posty: 370
- Rejestracja: 16.08.2009 15:12:11
- Lokalizacja: Libiąż
- Kontakt:
http://www.shimrestackor.com/
Mam nadzieje ze ktoś to zrozumie i podzieli się wiedza
Mam w swoim IH 7p. 3 way-a z spv,zamulenie tego dampera jest straszne
Mam nadzieje ze ktoś to zrozumie i podzieli się wiedza
Mam w swoim IH 7p. 3 way-a z spv,zamulenie tego dampera jest straszne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości