[Bombell] Author Context + Fox F80 RLT 2005

Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

[Bombell] Author Context + Fox F80 RLT 2005

Post autor: Bombell »

Rama: Author Context 17” 2007 srebrna
Widelec: Fox Forks F80 RLT 2005 Custom + Ti pivoty

Kierownica: Accent Profi 580mm
Mostek: Accent 110mm, 5 stopni wzniosu, 139gram
Gripy: Author AGRErgo 2
Stery: Ritchey Zero Logic Integ Comp

Siodło: Selle Italia SLK Gel Flow Red
Sztyca: Accent SP-408 30,2x350mm
Zacisk: Soul Kozak 34,9mm

Korby: Shimano Deore XT FC-M760 Hollowtech II
Support: Token TK877EX 68/73mm red
Zębatka: 44/32/22z Shimano Alu
Łańcuch: Yaban SL 900CR
Pedały: Shimano PD-M520

Przerzutka przód: Shimano Deore XT FD-M771
Przerzutka tył: Shimano Deore XT RD-M750, krótki wózek
Manetki: 3x9 Shimano Deore XT ST-M750
Kaseta: Shimano Deore XT CS-M770 11-32T + aluminiowa nakrętka Probolt, czerwona

Koło przód:
Obręcz: Mavic XC717, 32 otwory, czarna
Szprychy: DT Swiss Champion Silver
Piasta: DT Swiss Onyx Light, 32 otwory, aluminiowa ośka
Opona: Schwalbe Sammy Slick 26x2.10/Panaracer Fire Xc Pro 2,1 + opaska Reynolds
Dętka: Maxxis Ultralight 26x1,90-2,125 Schrader

Koło tył:
Obręcz: Mavic XM 317, 32 otwory, czarna
Szprychy: DT Swiss Champion Silver
Piasta: DT Swiss Onyx 32h
Opona: Schwalbe Sammy Slick 26x2.10/Panaracer Fire Xc Pro 2,1 + opaska Reynolds
Dętka: Maxxis Ultralight 26x1,90-2,125 Schrader

Hamulce: V-brake Shimano XTR BR-M951 + klocki SNG Carbon trzy funkcyjne


Modyfikacje:
- Amortyzator:
Zdjęty stary lakier do zera
3 warstwy podkładu
4 warstwy koloru
Po serwisie
Naklejki 2011
Ti pivoty
- 4x5mm carbonowa podkładka pod mostkiem
- Nakrętka alu Probolt czerwona przy kasecie

Dodatki:
Koszyka na bidon: Author ABC-16
Oświetlenie przód: Cateye HL-EL010 Uno
Oświetlenie tył: Cateye TL-LD600-R
Błotniki: SKS
Licznik: Streetcoach
Rogi: Zoom alu


Waga: Niedługo podliczę i zważę całość

Plany:
Napewno marzy się tuning śrubkowy na alu/ti i jakieś drobne detale.
Rower xc towarzyszy mi od początku zajawki. Bazą był Giant Boulder SE 2005, z czasem zużyte, zepsute części wymieniałem, polowałem na okazję no i tak do stanu obecnego. Z seryjnego nie zostało już absolutnie nic :) Jest to projekt poboczny więc bez fajerwerków sprzętowych. Ma to być wszędołaz na pogodę i niepogodę, do trzymania formy.
Załączniki
1.JPG
2.JPG
3.JPG
maciekbike
Posty: 108
Rejestracja: 15.12.2010 20:43:31
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: maciekbike »

Fajny fox :D
http://pisior177.pinkbike.com/album/intense-M6/
bazooczyskoDH
Posty: 305
Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
Kontakt:

Post autor: bazooczyskoDH »

poprawny, ale bez polotu jak na mój gust;P
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

No to jest drugi rower, który jest projektem pobocznym i w zasadzie wydaje na niego kasę wtedy kiedy naprawdę muszę czyli jak coś się zepsuje czy zużyje.
A Fox to akurat moje dzieło i jestem z niego mega dumny :)
Kupiony za śmieszne pieniądze i wymagał trochę troski. A ode mnie otrzymał drugie życie :)
A właściwa maszyna już niebawem.
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Bombell no i super. Taki rower "poboczno-wszędobylski" to jest po prostu zbawienie jeśli chodzi o jazdę ze zwykłymi śmiertelnikami po mieście czy za miasto.
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Nie raz jak nie ma pogody, czy jest już za późno żeby na trasie czy dircie polatać a zajawa aż kipi no to buty na nogi i heja się przejechać. Po to też ekwipunek dodatkowy jak oświetlenie czy błotniki. To nigdy nie miała być typowa racingówka tylko rower 4fun w wolnym czasie.
No ale niedługo się inwestycje szykują bo hamulce nowe na gwałt, marzą mi się równoległe XT/XTR od dłuższego czasu do niego.
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

W sumie trzasnąłbym Deore/Aurigi hydrauliczne. Mimo wszystko.
poor
Posty: 45
Rejestracja: 21.10.2006 13:22:13
Lokalizacja: zabrzee
Kontakt:

Post autor: poor »

z hamulców szczękowych to polecam Avidy - Single digit 5 albo 7! Hydrauliki Aurigi (Aurugu) odradzam kolega ma w fabrycznym Authorze (niepamientam modelu) i działaja kupiasto to juz lepiej przy v-kach zostac.

EDIT: Aurugu=Aurigi:)
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Aurugu może działają kupiasto, ale Aurigi są ok.
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

No i w końcu up. Wpadły nowe hamulce, tak jak chciałem równoległe XTR :)
Wrażenia super, założone też oponki wersja letnia i rynsztunek dodatkowy :)
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Mały up. Nowe siodełko bo Blaze niestety delikatnie poległ. Suport niestety też padł, mimo nowych łożysk miska o dziwo pękła. Wpadł sprawdzony Token.
I trochę carbonu doszło :)
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Dobrze się na tej Kobrze po mieście śmiga? Łapiesz gumy na syfie asfaltowym?
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Na Kobry naprawdę nie mogę złego słowa powiedzieć. Były kupione jako budżetowe ale okazały się miłą niespodzianka. Guma tak szybko nie znika, przyczepność ujdzie, nawet w lekkim terenie a i waga znośna. Gumę tylko raz chyba miałem a tak to spokój.
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Wpadło trochę nowych rzeczy, aktualne foto wkrótce
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości