Karonite - nowa opcja tunu BoXXera

ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Karonite - nowa opcja tunu BoXXera

Post autor: ArthurGreen »

Od maja pojawi się kolejna opcja tunu Boxxa no i ośki maxle;

http://www.keronite.com/

http://dirt.mpora.com/news/rockshox-box ... onite.html

Nie doczytałem, ale nie wiem w jaki sposób i po co zwiększać sztywność maxla. Niech lepiej trwałość producent zwiększy.

Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
pico931
Posty: 255
Rejestracja: 04.11.2009 11:11:53
Kontakt:

Post autor: pico931 »

no rzeczywiście 25 gram to bardzo dużo wagę zbili w stosunku do WC 2011
a między 2010 a tym nowym tylko 5 gram różnicy , katalogowo oczywiście
troyo
Posty: 2601
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:12
Kontakt:

Post autor: troyo »

raczej nie chodzi o wage tylko o odpornosc dolnych goleni na zarysowanie dzieki tej powloce ceramicznej ktora jest w **** twardsza od twardego anodowania ...
pico931
Posty: 255
Rejestracja: 04.11.2009 11:11:53
Kontakt:

Post autor: pico931 »

wprowadzone zmiany:
• BoXXer Keronite® model is lightest BoXXer made! At 2,689 grams, it is also the lightest DH fork on the market
• Updated damping featured in World Cup and R2C2 models for increased wheel traction
• Redesigned valve for long-travel-specific Mission Control DH damping system gives more responsiveness
• BoXXer World Cup model receives entirely new Solo Air spring for reduced friction and increased durability
• Updated Maxle Lite DH for additional stiffness and optimal bearing preload
• New damping-adjust knob shapes and detents for increased grip and engineered for ease of use, with or without gloves.
• Decals positioned under clear coat with hard-anodized black crowns for durability
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Wg mnie powinni o tym wspomniec a nie robic z tego wielkie halo. Z 2 strony robia co moga zeby zarobic ;)
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

• New damping-adjust knob shapes and detents for increased grip and engineered for ease of use, with or without gloves.

--->

nowy kształt regulacji tłumienia - pokrętło i zaczepy do zwiększenia
przyczepności i zaprojektowane z myślą o łatwości użycia bez konieczności zakładania rękawiczek

Dobre tłumaczenie :)
ciosu
Posty: 47
Rejestracja: 23.08.2007 21:43:24
Kontakt:

Post autor: ciosu »

Akurat co do pokręteł w 2010 to się zgodze, były tak ostro wycięte ząbki, że bez rękawiczek nie podchodź. W 2011 jest to o niebo lepiej rozwiązane :)
mysticar
Posty: 744
Rejestracja: 18.05.2007 00:12:20
Lokalizacja: Zamość/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: mysticar »

troyo pisze:raczej nie chodzi o wage tylko o odpornosc dolnych goleni na zarysowanie dzieki tej powloce ceramicznej ktora jest w **** twardsza od twardego anodowania ...
przecież sami piszą o co chodzi :wink: :

''Lighter is faster-faster is better''
ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Keronite to raczej mała sprawa ale miła bo lakier z goleni zedrzec mozna. W kilku miejscach mam pare zadrapań. Jak juz sie tyle płąci za sprzet to byłoby dobrze zeby trzymał fason ;)

Ale dziwi mnie, ze nie reklamuja ostrzej zmian w tłumieniu. Na ten rok boxxy powinny lepiej pracowac.
EDDIE
Posty: 439
Rejestracja: 30.04.2004 21:11:08
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: EDDIE »

No ja mam nadzieje że coś zrobią z tymi boxxerami na 2013, bo 2010 i 2011 są strasznie zmulone. A 2012 niestety jest bez zmian :|
http://www.pinkbike.com/photo/4852398/
ciosu
Posty: 47
Rejestracja: 23.08.2007 21:43:24
Kontakt:

Post autor: ciosu »

Miałem boxxa WC 2010 i teraz mam 2011, i muszę powiedzieć, że ten 2011 dużo gorzej mi pracuje.
Nie ma tej płynności co 2010 i jakiś taki trochę twardszy (pomimo podobnego ciśnienia). Bardzo możliwe, że RS znowu poskąpił oleju na dole, bo kolega rozbierał swojego 2011 i nie wyciekło z niego nic (bo jedna kropla to nic), potem 2 dni dobrze pracował i potem znowu było to samo.
Ale to tylko powtarzam co usłyszałem, ja swojego jeszcze nie otwierałem.

Z drugiej strony, możliwe że to jakaś różnica (której moim zdaniem być nie powinno) między 2010 BOX (którego mialem) a 2011 OEM, którego mam teraz.

Może na weekend otworzę tego dziada to zdam relacje, bo może faktycznie trzeba mu zastosować serwis od razu po zakupie
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

Może zamiast biadolić itd. pobawcie się w zmianę lepkości oleju? W tłumiku, tego smarującego itd?
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

EDDIE pisze:No ja mam nadzieje że coś zrobią z tymi boxxerami na 2013, bo 2010 i 2011 są strasznie zmulone. A 2012 niestety jest bez zmian :|

Jakie zamulone? To jest tak rozmyty termin ze w zasadzie nie mam pojecia co masz na mysli. Za duzo tłumienia? Na minimalnym ustawieniu jest go mało. Moze nie włacza sie tryb klekoczącego pogo jak w rozkreconym na maxa marzu ale mój PRZESERWISOWANY WC 2010 miał bardzo dobra ilość tłumienia i nie miał takiego luznego uczucia na poczatku skoku jak starsze boxxy. Wiecej zastrzeżen mialem do HSC niz LSC ale to pierwsze raczej nie zamula. Miałes sprawnego, przeserwisowanego boxxera team/wc? Bez wadliwego tłumienia odbicia ? (byla seria na poczatku w teamach). Zastanawiam czy trafilem na jakis magiczny egzemplaz bo jeszcze przed zmiana tłumika wszyscy z niewiadomych powodow zdziwieni byli ze mi pracuje dobrze...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości