[GgG] Rocky Mountain Flatline + Manitou Dorado Pro

GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[GgG] Rocky Mountain Flatline + Manitou Dorado Pro

Post autor: GgG »

Rama: Rocky Mountain Flatline 2 2008 M
Widelec: Marzocchi 888rc3 2009 203mm :arrow: Manitou Dorado tcp+ Pro 203mm 2011
Damper: Fox DHX 5.0 2009 241x 76 po tuningu Mojo :arrow: Fox DHX Rc4 2011 :arrow: X-Fusion Vector HLR 2011 241x76
Sprężyna 275x3 progressive :arrow: 325x2.5 progressive Ti :arrow: 350x2.75 Progressive Ti :arrow: Nuke Proof 400x3 Ti

Kierownica: Funn FatBoy 785mm / 15mm :arrow: Kore Torsion 770mm
Mostek: Sunline V-one :arrow: zintegrowany Easton Havoc DH
Gripy: Rocky Mountain
Barendy: czerwone NS
Stery: FSA Orbit Z 1.5 z redukcją do 1 1/8

Siodło: Author SuperSport :arrow: WTB Silverado
Sztyca: Truvativ XR Double Clamp :arrow: Thomson Elite Layback
Zacisk: Rocky Mountain

Korby: Race Face Ride DH 170mm :arrow: Shimano XT FC-M771
Support: Race Face X-Type 83mm :arrow: Shimano
Zębatka: Race Face 36t
Łańcuch: Sram pg-1031
Pedały: HT AN26SS czarne

Napinacz: FSA Gravity Chain Device :arrow: e13 lg1
Przerzutka: Sram x9 krótki wózek :arrow: x7 na krótkim (9-tka poległa :( )
Manetka: Sram x7 :arrow: Sram x9 2010
Kaseta: Shimano Tiagra 11-25

Koło przód:
Obręcz: Mavic 325 32 otwory
Szprychy: DT Champion
Nyple: DT aluminiowe, czarne
Piasta: Rocky Mountain, 32 otwory, 20mm
Opona: na zdjęciu Continental Digga 2.5 zwijana
Dętka: Decathlon 26x 1.95-2.125

Koło tył:
Obręcz: Mavic 325 32 otwory :arrow:Mavic ex729
Szprychy: DT Champion :arrow: DT Revolution czarne
Nyple: DT aluminiowe, czarne :arrow: czarne ;)
Piasta: Rocky Mountain, 32 otwory :arrow: Chris King ISO Disc 150mm x 12mm "Mango"
Opona: na zdjęciu Continental Digga 2.5 zwijana
Dętka: Decathlon 26x 1.95-2.125

Hamulec przód, klamka: Shimano Saint m810 2011
Hamulec tył, klamka: Shimano Saint m810 2011
Tarcza przód: Avid G2 203mm :arrow: Shimano XT Ice tech 203mm
Tarcza tył: Avid G2 160mm :arrow: Shimano XT Ice tech 180mm


Modyfikacje: Długie piny w pedałach, korba przerobiona pod 83mm

Plany na przyszłość: Dalsze odchudzanie: przednie koło, potem detale jak oś tylnego koła na alu, lżejsza sprężyna ti, może jakieś śrubki ale to już jak będą okazje i nie będzie co zmieniać. Planuję jeszcze stery z redukcją kąta główki, przewody w oplocie. Chciałbym doprowadzić rower do takiego stanu, że będzie maksymalnie dopieszczony i nie będę miał już do czego się przyczepić jeśli chodzi o firmę / jakość / wagę :)

Obrazek

Waga: 18kg (zestaw na fotce)
akSiorek
Posty: 750
Rejestracja: 26.02.2009 16:12:14
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: akSiorek »

Jeszcze tylko ogarnij kolory i będzie genialnie! :evil:

bardzo lubie nasze RMB !
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

O kurka, wypas sprzęt :D p.s. olej HT, szybko luzy łapią, tarcza z tylca 160? wyrabia?
Back in black
wojak1992
Posty: 282
Rejestracja: 05.06.2009 18:01:53
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: wojak1992 »

o cholercia piękna rama i ogólnie cały rower :) taki swojski, bez żadnego przesadnego lajtowania, bez spiny, a jednak ma to coś :)
2011 :
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=59007
Killo
Posty: 490
Rejestracja: 08.12.2008 20:38:23
Kontakt:

Post autor: Killo »

To pocisnąłeś! Piękna maszyna! Mam nadzieję że ładnie będzie pod Tobą śmigać :)
http://www.facebook.com/13bikes
http://tnij.org/7pfafp4 Satanistyczna Kosa FR
bazooczyskoDH
Posty: 305
Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
Kontakt:

Post autor: bazooczyskoDH »

rowerowa seks maszyna!!!! daj mi ją!!! :mrgreen: wspaniale wygląda;)
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

Ogólnie ładny ;) Tylko kolor 888 mi tu nie pasuje :P
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

LestatBiker pisze:O kurka, wypas sprzęt p.s. olej HT, szybko luzy łapią, tarcza z tylca 160? wyrabia?
Logo kony mi na rozkrecanie pomogło bo moje wah wah sie nie luzowały ;)
SkowronWro
Posty: 556
Rejestracja: 13.11.2010 09:52:52
Lokalizacja: Kalisz/Wrocław
Kontakt:

Post autor: SkowronWro »

no 888 średnio podchodzą tu:P i waga też dośc zacna wyszła:) ale licza sie własciwości jezdne:)
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

Chyba w drodze ze stanów rama trochę ucierpiała.... "Flatland" i te jego gięcia :) hehe
Taki rower bym mógł mieć, sensowny, bez jakichś lekkich i niekoniecznie wytrzmałych części, składasz i zapominasz na jakiś czas :)
Dasz się przejechać jakoś niedługo :D
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

Ło ty pierunie jeden!
Daj no żech bidocie coś ! :lol:

Tak na serio to zacnie, podobają mi się juz w flatline-y :)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

ładny, choć raw od Sikorka mi się bardziej podoba, brązik taka lekka sraka:P
Hajdas
Posty: 1510
Rejestracja: 14.12.2007 18:51:31
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Hajdas »

kiedys bedzie mnie stac i sam sobie kupie RM wlasnie z tej serii
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Zawsze miałem słabość do FL. Zawsze mi się podobał i nadal podoba bardzo. Gratuluję!
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

SPAMSPAMSPAMSPAM

Świetny. Będzie pływał po trasach.
XxUzixX
Posty: 711
Rejestracja: 03.03.2010 19:36:32
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: XxUzixX »

Piękny.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

no no, ładnie :)
na czym polega tuning Mojo Foxa?
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Teoretycznie jest ustawiony pod 80g, coś tam jest namieszane, bo np odbicie odkręcone na max jest dalej lekko stłumione ( u kumpli w dhx'ach zaworowanych pod ich ramy przy maksymalnym rozkręceniu dobicia damper niemal nie ma tłumienia).
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

też miałem zamulonego dhx5 w ramie sx trail (seryjny frameset) - pomogła przekładka shimów.
Podobno tu sama rama sporo waży? nie wiesz przypadkiem ile dokładnie??
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 4 gości