PROTONE AIR KIT co o tym sądzicie ?

Przemysław
Posty: 26
Rejestracja: 10.09.2007 19:37:05
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

PROTONE AIR KIT co o tym sądzicie ?

Post autor: Przemysław »

Witam załączam link
http://allegro.pl/protone-air-kit-do-ma ... 05743.html


Czy to się opłaca ? wpadł mi do głowy pomysł by do starego marcoka włożyć taki tuning. Czy taka reanimacja ma sens lub może już ktoś się w to bawił, proszę o opinie, dziękuję.
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

Działa, jest porządnie wykonane, niedrogie... Co tu dużo mówić, tylko brać. Ja miałem jedynie strach przez korkiem z tworzywa, ale to raczej psychika, niż coś poważnego :)

Nie wiem jak z używanym amorem, ale nie powinno być problemu.
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Niedrogie to bym polemizował.

Korek z tworzywa poszedł się... Mam aluminiowy.
Przemysław
Posty: 26
Rejestracja: 10.09.2007 19:37:05
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: Przemysław »

O który korek chodzi bo niewiem , można go pompować pompką standardową do amorków i ile płąciliście za montaż czy to już w cenie?
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Sam to zakładałem ale 450-490zł to jest sam zestaw. Nie wiem jak inne smary ale mój sylikonowy reagował z olejem tragicznie - więc z mojej strony tego układu nie polecam. Ta maź z glutami jaka powstawała przy każdym zatrzymaniu sklejała amora. Teraz jest na samym smarze(tylko te 25ml w kąpieli, ale to odseparowane od smaru jest) i działa już dobrze.

Pompujesz to standardową pompką.

Korek - ten element wkręcany w górną goleń.
tatuator
Posty: 364
Rejestracja: 14.06.2010 08:10:51
Kontakt:

Post autor: tatuator »

Z tego co słyszałem to nie zaleca się do montowania w używanych amorkach gdyż golenie mogą być zniszczone od wewnętrznej strony i moga powstać problemy ze szczelnością miedzy komorami czy coś.. Wytłumaczcie jak zamontować to samemu.. Najbardziej interesuje mnie kwestia smaru/oleju.. Jak wyczyścić ile oleju wlać?
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Napisałem.

25ml oleju do dolnej lagi jako kąpiel smarująca, a do komór tylko smar sylikonowy. http://allegro.pl/smar-silikonowy-silpa ... 74999.html żadnego mieszania oleju z tym smarem bo się robi gówno niesamowite.

A rysy na goleniach będzie widać pod światło.
dedekFR1
Posty: 539
Rejestracja: 06.01.2009 22:14:34
Kontakt:

Post autor: dedekFR1 »

Lepiej oblukaj czy nie masz rys od środka goleni spowodowanych ocieraniem sprężyny, u mnie w 888 rc2x wc, których już nie mam, nie działało to, bo był problem ze szczelnością między komorami i amor się zapadał.
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Kolega założył do nowego nigdy nie uginanego totema i coś mu puszczało powietrze, układ ogólnie nie miał szczelności. Zakładał nawet temat na tym forum.
Ja sam myślałem o protone do moich 888, ale to co widziałem u kumpla trochę mnie zniechęciło.
W razie czego gwarancja jest niby uznawana dopiero po zamontowaniu w "serwisie rowerowym" lub u dystrybutora który zdziera za to dodatkowe 100zł. Na rowerowy.com są dostępne te sprężyny, można kupić taniej jeśli ma się zniżkę, a montaż w rowerowy kosztuje 50zł.
DonAdam
Posty: 210
Rejestracja: 12.06.2010 13:32:38
Lokalizacja: rzeszów
Kontakt:

Post autor: DonAdam »

GgG pisze:a montaż w rowerowy kosztuje 50zł.
nie wiem jak na rowerowym ale dystrybutor dodaje także Teflonglide
http://donadam.pinkbike.com/
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości