Cześć wszystkim.
Od piątku jestem posiadaczem wyżej wymienionych hamulców.
Jest moc, modulacja czego brakowało wcześniejszym moim hamulcom.
Irytuje mnie tylko jedna sprawa - skok klamki.
Czy jest jakiś sposób aby zmienić skok powiedzmy z 2cm ruchu dźwigni na 1cm.
Zna ktoś na to jakiś patent?
[Hamulce] Shimano Saint BL-BR810 Skok klamki
kundziu tyle co swoje zalałem i odpowietrzyłem. Prawidłowo zalane i odpowietrzone mają własnie ok 2cm luzu.
Wykręcając srubeczki przestawisz skok klamki, jak nią krecisz nawet widac jak sie klamka cofa ino 1cm nie ogarnie
Sposób jest jeden. Wpompować troszke płynu przez zawor odpowietrzający strzykawką, zwiekszając cisnienie w układzie tłoczki dochodza do tarczy i masz jakies 2-5mm nawet luzu na klamce
Ale ma to jedną wade, uszczelka zewnętrzna na tłoku nie lubi cisnienia i wypiernicza olej po paru dniach zerując cisnienie w srodku po tym juz nic nie wycieka. Wniosek jeden... ciezko CI bedzie zrobić cały 1cm jedyne co Cie ratuje to na max wykrecic srubeczki
Wykręcając srubeczki przestawisz skok klamki, jak nią krecisz nawet widac jak sie klamka cofa ino 1cm nie ogarnie

Sposób jest jeden. Wpompować troszke płynu przez zawor odpowietrzający strzykawką, zwiekszając cisnienie w układzie tłoczki dochodza do tarczy i masz jakies 2-5mm nawet luzu na klamce

Ale ma to jedną wade, uszczelka zewnętrzna na tłoku nie lubi cisnienia i wypiernicza olej po paru dniach zerując cisnienie w srodku po tym juz nic nie wycieka. Wniosek jeden... ciezko CI bedzie zrobić cały 1cm jedyne co Cie ratuje to na max wykrecic srubeczki

Zalane i odpowietrzone są dobrze.
Śrubki wykręcone na maksa, tzn. tak żeby ich w trakcie jazdy nie pogubić.
A co by się stało jakbym je całkowicie wykręcił?
Na razie zostaje przy wykręceniu śrubek. Oleju nie będę dopychał, bo skoro i tak uszczelka poziom wyrówna to wydaje się bez sensu.
Dzięki chłopaki za pomoc.
Śrubki wykręcone na maksa, tzn. tak żeby ich w trakcie jazdy nie pogubić.
A co by się stało jakbym je całkowicie wykręcił?
Na razie zostaje przy wykręceniu śrubek. Oleju nie będę dopychał, bo skoro i tak uszczelka poziom wyrówna to wydaje się bez sensu.
Dzięki chłopaki za pomoc.
jest jeszcze jeden patent. Potrzebna jest do tego opaska zip o szerokości 3mm, którą trzeba wsunąć przez pewien otwór w korpusie klamki (tuż przy wyjściu przewodu) i zapiąć. Wtedy klamka ma skok krótszy o 30%, bez żadnego zwiększania ciśnienia i wycieków.
Niestety nie mam tych hamulców pod ręką, ale poproszę kolegę, żeby zrobił zdjęcie mojego patentu.
Niestety nie mam tych hamulców pod ręką, ale poproszę kolegę, żeby zrobił zdjęcie mojego patentu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości