...oto "chrupek" który został poskładany z pozostałości po starych projektach oraz tego którego nie udało się zrealizować

Specyfikacja:
1. rama giant reign2 maestro 6cali skoku(152mm)+damper fox float R
rozmiar M+stery Accent Airplane półzintegrowane
2.amor R.S Pike (race)Dual Air 140mm skoku bez u-turna



3.hamulce formula Oro K18. tarcza przód 180mm,tarcza tył 160mm+klamki Dangerboy na 2 palce CNC blue+klamry klamek a2z CNC blue+matchmakery+śrubki alu Pro-Bolt
4.korba oraz suport to produkty RF model ride xc+blaty 36 oraz 24a+rockring Blackspire+alu kominy Token blue
5.koło przód: piasta DT onyx 20mm+obręcz dt fr 6.1d +jakaś dętka+ opona schwalbe fat albert 2.25(obręcz 32ot)
6.koło tył:piasta Hope II pro 12(sztywna oś stalowa stoczona pod haki na ok.10mm)+obręcz dt fr 6.1 d+jakaś dętka+opona schwalbe fat albert 2.25(obręcz 32ot)
7.kaseta to Xt 11-34z z łańcuchem dura ace Hg
8.zmieniarka przód to shimano Lx a tył sram x9 średni wózek +manetki x9
9.sztyca Thomson Elite layback+siodło Charge Spoon Le SURFACE+zacisk sztycy 35mm Deity components CHOKER
10.kokpit: kiera Rf ATLAS fr 711mm(przycięta)+gripy Odi loc-on Rouge+barendy Odi+mostek Straitline SSC 35mm +podkładki pod mostek Straitline kolor blue
11.pedały to stare wysłużone EXUS spd
12.napinacz stinger Blackspire
zmiany???z fabrycznego roweru pozostała rama,korba z suportem oraz damper.
waga?hmm...teraz nie wiem...
modyfikacje:klamki Dangerboya zamiast firmowych Formuli(są zajebiste i palce odpoczywają)nowe stery Accent Airplane,stalowa oś 12mm stoczona pod haki na 10mm...
Plany:zmiana osi na alu,top-cap od Weeze,rockring Mozartta,może parę śrub Ti oraz alu,przewody do hempli Unex Ultra - niebieskie,może jakiś RS Lyrik.Zmiana amora z Domaina na Z150 Fr a Z150Fr 66Sl.Pojawiły się Matchmakery oraz 9 śrubek alu blue od Pro-Bolta.Następne zmiany to więcej alu blue śrubek+ to co miałem w planach wcześniej i może zmina ramki
