chciałbym opinie jaka różnica w praktyce, pomiędzy 2.35" a 2.5" model konkretnie dh F 42a. 2.35" delikatniejsza i znacznie lżejsza ale jak w trakcie jazdy, ciśnienie, trwałość, toczenie itd. Robił ktoś takie testy pomiędzy tymi dwoma grubościami? Może ktoś ma jakieś ciekawe spostrzeżenia oprócz oczywistych oczywistości.
p.s. rozpatruję pod kątem hardtaila fr/dh.
[opony] Maxxis Minion DH F 42a 2.5" aaa 2.35"
Zależy od preferencji, jeździłem zawsze na 2.35, ostatni sez. spędziłem na 2.5 i mi lepiej jeździ się na 2.35, czuję więcej kontroli, rower jest zrywniejszy, opory ok, a trzymanie świetne. Jeździłem z dętkami flyweight (94g) i nie rozwaliłem jej jeszcze [przebicie przez szkło nie liczy się]).
W obu przypadkach toczyłem się na ciśnieniu 0.8-1.1.
Do HT polecam węższą.
W obu przypadkach toczyłem się na ciśnieniu 0.8-1.1.
Do HT polecam węższą.
-
- Posty: 2379
- Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
Podpisuję się o tym. Przyczepność świetna - między 2.5" a 2.35" tego modelu nie odczułem różnicy. 2.35 " - wiadomo - lżejsze. Co do oporu - może w 2.5" był minimalnie bardziej odczuwalny. A co do trwałości - jak w większości ST 42a jesli będziesz dużo jeździł po asfalcie to dosyć szybko pozbędziesz się bieżnika. Ogólnie ten model DHF do HT w szerokości 2.35" jest świetnym wyboremSegatiV pisze:Do HT polecam węższą.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości