Bomber 66 RC3 - pytanie o pokrętło
Bomber 66 RC3 - pytanie o pokrętło
Nie ma głupich pytań podobno, więc walę śmiało.
Chodzi o Bombera 66 RC3 z 2008 roku, tego białego z laskami na goleniach i zjebaną osią QR20 co na nim chinole się uczyły widelce składać.
Ten amorek ma 3 pokrętła. Jedno opisane mech preload - wszyscy wiemy do czego służy, drugie opisane enigmatycznie "R" też wiemy.
Ale jest i trzecie w goleni z kartuszem, pod spodem amora. Jest opisane jako "compression". Mam ten amorek już 3 sezon i właściwie to dalej nie wiem co w praktyce zmienia w charakterystyce pracy amortyzatora kręcenie tym pokrętłem (compression) w stronę minusa a co w stronę plusa. Ktoś mi wyjaśni?
Wyłuszczę zasadnicze pytanie jeszcze raz, co by prościej było:
co w praktyce zmienia w charakterystyce pracy amortyzatora kręcenie tym pokrętłem compression (tym czerwonym pod spodem goleni z kartuszem RC3) w stronę minusa a co w stronę plusa
Dzięki
Chodzi o Bombera 66 RC3 z 2008 roku, tego białego z laskami na goleniach i zjebaną osią QR20 co na nim chinole się uczyły widelce składać.
Ten amorek ma 3 pokrętła. Jedno opisane mech preload - wszyscy wiemy do czego służy, drugie opisane enigmatycznie "R" też wiemy.
Ale jest i trzecie w goleni z kartuszem, pod spodem amora. Jest opisane jako "compression". Mam ten amorek już 3 sezon i właściwie to dalej nie wiem co w praktyce zmienia w charakterystyce pracy amortyzatora kręcenie tym pokrętłem (compression) w stronę minusa a co w stronę plusa. Ktoś mi wyjaśni?
Wyłuszczę zasadnicze pytanie jeszcze raz, co by prościej było:
co w praktyce zmienia w charakterystyce pracy amortyzatora kręcenie tym pokrętłem compression (tym czerwonym pod spodem goleni z kartuszem RC3) w stronę minusa a co w stronę plusa
Dzięki
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1075066
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 25.02.2009 21:19:35
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wycinek z instrukcji:
"Regulator tłumienia reguluje powrót widelca zaś lewe centralne pokrętło
odpowiada za Position Sensitive Compression.
Tłumienie szybkiej i wolnej kompresji kontrolowane są automatycznie
poprzez dolne pokrętło zmieniające zakres tłumienia."
masakra z tego to ja nawet nic nie wiem
Brzmi troszke tak jakby dołem regulowało sie zakres jednoczesnie wolnej/szybkiej kompresji.
Coś w deseń ciezszy rider to automatycznie przesunie szybką i wolną kompresje na raz do gory.
"Regulator tłumienia reguluje powrót widelca zaś lewe centralne pokrętło
odpowiada za Position Sensitive Compression.
Tłumienie szybkiej i wolnej kompresji kontrolowane są automatycznie
poprzez dolne pokrętło zmieniające zakres tłumienia."
masakra z tego to ja nawet nic nie wiem

Brzmi troszke tak jakby dołem regulowało sie zakres jednoczesnie wolnej/szybkiej kompresji.
Coś w deseń ciezszy rider to automatycznie przesunie szybką i wolną kompresje na raz do gory.
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 13.11.2010 09:52:52
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości