Bagażnik rowerowy do Gianta Glory
Bagażnik rowerowy do Gianta Glory
Cześć, jak w temacie jaki bagażnik rowerowy podejdzie do glorki 2006 dodam że koniecznie musi być na dach planuje kupić 3 takie mocowania: http://rowerowy.com/akcesoria/bagazniki/proride591
Z tym że mam dylemat czy podejdzie pod glorkę bo szerokość to 8.5 cm w miejscu w którym powinna być zamontowana, a producent pisze że maksymalna szerokość ramy to 8cm. Jak coś piszcie inne opcja jestem otwarty na wszelkie propozycje mam na wydanie około 1200 pln ale jakby było taniej to bym się nie obraził : ) Samochód w jakim będzie wożony rower to volkswagen passat, ford fusion i citroen xsara picasso. Możecie ewentualnie dać propozycje które by ogarnęła klapę bagażnika wszystkich trzech samochodów lub chociaż dwóch : )
Z tym że mam dylemat czy podejdzie pod glorkę bo szerokość to 8.5 cm w miejscu w którym powinna być zamontowana, a producent pisze że maksymalna szerokość ramy to 8cm. Jak coś piszcie inne opcja jestem otwarty na wszelkie propozycje mam na wydanie około 1200 pln ale jakby było taniej to bym się nie obraził : ) Samochód w jakim będzie wożony rower to volkswagen passat, ford fusion i citroen xsara picasso. Możecie ewentualnie dać propozycje które by ogarnęła klapę bagażnika wszystkich trzech samochodów lub chociaż dwóch : )
Tak ciężki rower na dach? Jego waga przekracza możliwości uchwytu, poza tym na pewno będziesz miał problem uchwycić tę ramę. Z Glory 2010 nie było takiego problemu, teraz z Trekiem 88 2011 znowu mi kiepsko trzyma. Ja już się wyleczyłem z dachowych bagażników. Następna opcje to hak holowniczy i porządny bagażnik.
http://www.pinkbike.com/u/aenim/
http://lp1.pinkbike.org/p4pb6519226/p4pb6519226.jpg najwygodniejsze rozwiązanie. Nie brudzisz dachu, nie musisz dźwigać roweru na dużą wysokość, a co najlepsze - platforma na cztery rowery kosztuje 650zł. Dodatkowo nie ma kłopotu z przewożeniem rowerów z ramami o niestandardowych kształtach.
http://losmikelos.pinkbike.com/album/Riding/
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 15.12.2010 20:43:31
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
http://www.pinkbike.com/photo/4384971/ i probelm z głowy ...
http://pisior177.pinkbike.com/album/intense-M6/
No właśnie chętnie bym brał na hak z tym że w żadnym z trzech samochodów takowego nie mam : ) a jak z tym na oś rozwiązaniem ? normalnie sa jakieś przejścia na qr20 i qr ? czy mocowanie zaciskami jakimiś osi ? Co do ilości rowerów to max 3 mi potrzebne mocowania : ) i to nie wiem czy użyje przy obecnym zapale kolegów do jazdy ...
Tom@s już się dowiadywałem w sprawie ewentualnego bum i straty w rowerach są pokrywane z OC sprawcy. Oczywiście ważne jest odpowiednie udokumentowanie wszystkiego zaraz po zdarzeniu - zdjęcia, protokół z dokładnie opisanymi uszkodzeniami podpisany przez uczestników.
Co do haka i przeglądu - koszt przeglądu po montażu haka jest tańszy niż standardowy.
Po sezonie jazdy z rowerami na tyłku nie zamieniłbym tego rozwiązania na inne
Interpack ma w ofercie tez platformę na 3 rowery (tańszą od tej na 4) http://www.interpack-sklep.com.pl/uchwy ... -2_16.html
Co do haka i przeglądu - koszt przeglądu po montażu haka jest tańszy niż standardowy.
Po sezonie jazdy z rowerami na tyłku nie zamieniłbym tego rozwiązania na inne

Interpack ma w ofercie tez platformę na 3 rowery (tańszą od tej na 4) http://www.interpack-sklep.com.pl/uchwy ... -2_16.html
http://losmikelos.pinkbike.com/album/Riding/
Re: Bagażnik rowerowy do Gianta Glory
myslicie ze ten interPack ogarnie fulle?bo dobra cena porównując do innych bagażników na hak
http://www.interpack-sklep.com.pl/platf ... b166638f1b
http://www.interpack-sklep.com.pl/platf ... b166638f1b
http://www.pinkbike.com/photo/7264360/
jame$ od lutego mam EcoPlatrorme 4 - to samo co 3, tylko mam możliwość przewozu 4 rowerów. Do tej pory wozilem na nim jakieś markety, szosowki, cane corso, poisona epo, poisona curare, appalache real, stara glorke, mondrakera i jeszcze pare by sie znalazlo
- nigdy nie było problemu, nawet podczas jazdy z predkosciami ok 150-160km/h (Koninki
) - szyny na koła sa wystarczająca szerokie zeby pomiescic opone 2,5", a dobrze przypiety rower stoi na platformie stabilnie.
Producent przewidział, ze rowery przypinamy do bagaznika trzema paskami - po jednym na koło (przechodza przez rynne) i jednym łapiemy ramę o pałąk. Dla bezpieczeństwa dolozylem po jeszcze jednym pasku w kazdym miejscu i tym samym mam rower przypiety w szesciu punktach. Dodatkowo wszysktie rowery, po ustawieniu na platformie obwiązuje sie kolejnym pasem. No i żeby nie nadwyrężać haka jakościa naszych drog i wagą takiego zestawu dołożyłem jeszcze dodatkowe pasy do mocowania towaru na ciezarowkach - jeden hak zaczepiam o pałąk bagażnika, obwiązuje pasem reling, a drugi koniec pasa z hakiem łapię na drugim pałąku napinajac wszystko z wyczuciem
Narazie sprawdza się wzorowo
pietryna - w razie kolizji dziala to na takiej samej zasadzie jak wycena strat w samochodzie - wartosc rynkowa, rzeczoznawca itd


Producent przewidział, ze rowery przypinamy do bagaznika trzema paskami - po jednym na koło (przechodza przez rynne) i jednym łapiemy ramę o pałąk. Dla bezpieczeństwa dolozylem po jeszcze jednym pasku w kazdym miejscu i tym samym mam rower przypiety w szesciu punktach. Dodatkowo wszysktie rowery, po ustawieniu na platformie obwiązuje sie kolejnym pasem. No i żeby nie nadwyrężać haka jakościa naszych drog i wagą takiego zestawu dołożyłem jeszcze dodatkowe pasy do mocowania towaru na ciezarowkach - jeden hak zaczepiam o pałąk bagażnika, obwiązuje pasem reling, a drugi koniec pasa z hakiem łapię na drugim pałąku napinajac wszystko z wyczuciem

Narazie sprawdza się wzorowo

pietryna - w razie kolizji dziala to na takiej samej zasadzie jak wycena strat w samochodzie - wartosc rynkowa, rzeczoznawca itd
http://losmikelos.pinkbike.com/album/Riding/
na dniach odbieram fure i tez się długo zastanawiałem w jaki sposób przewozić rowery... wygrał bezkonkurencyjnie hak który mi montują (automat więc ładnie i estetycznie wszystko wygląda), czemu to chyba oczywiste:
- mniejsze spalanie,
- nie widzi mi się ładować ciężkich rowerów na wysoki samochód (plus relingi i bagażnik), ponad 155 cm punkt mocowania - latać to na zakrętach musi pięknie,
- większość bagażników na dach ma problemy z ramami amortyzowanymi, na bagażniki na hak władujesz każdy typ ramy,
- całe bagno przy deszczu leci na dach, więc wstępne mycie roweru przed założeniem na dach zalecane, na hak odpada jakiekolwiek czyszczenie
- bagażniki zakładane na klapę w moim przypadku odpadają w przedbiegach (niszczą zawiasy klapy - nasze piękne dziury, wgniatają i rysują - autentyczne przypadki kolegów)
- założenie rowerów na platformę trwa dosłowni pare minut,
- możliwość zaglądania do bagażnika (odchylana platforma),
- bzdety, że ktoś wjedzie mi w dupę przy zamocowanym bagażniku na haku... z kolegów obserwacji wynika raczej coś odwrotnego... ludzie zachowują mega odstępy za takimi samochodami, drukowana "3 tablica" jest w pełni akceptowana przez Policję (całe UE), poza tym OC w takim przypadku jest bezproblemowe... no chyba że ktoś Swoją edukacje zakończył na gimnazjum to mu kity wciskają... po drugie jak ktoś mi parkuje na zadku samochodu to się raczej przejmuje własnym bezpieczeństwem i zdrowiem... więc dodatkowa strefa zgniotu nie zaszkodzi...
- mniejsze spalanie,
- nie widzi mi się ładować ciężkich rowerów na wysoki samochód (plus relingi i bagażnik), ponad 155 cm punkt mocowania - latać to na zakrętach musi pięknie,
- większość bagażników na dach ma problemy z ramami amortyzowanymi, na bagażniki na hak władujesz każdy typ ramy,
- całe bagno przy deszczu leci na dach, więc wstępne mycie roweru przed założeniem na dach zalecane, na hak odpada jakiekolwiek czyszczenie
- bagażniki zakładane na klapę w moim przypadku odpadają w przedbiegach (niszczą zawiasy klapy - nasze piękne dziury, wgniatają i rysują - autentyczne przypadki kolegów)
- założenie rowerów na platformę trwa dosłowni pare minut,
- możliwość zaglądania do bagażnika (odchylana platforma),
- bzdety, że ktoś wjedzie mi w dupę przy zamocowanym bagażniku na haku... z kolegów obserwacji wynika raczej coś odwrotnego... ludzie zachowują mega odstępy za takimi samochodami, drukowana "3 tablica" jest w pełni akceptowana przez Policję (całe UE), poza tym OC w takim przypadku jest bezproblemowe... no chyba że ktoś Swoją edukacje zakończył na gimnazjum to mu kity wciskają... po drugie jak ktoś mi parkuje na zadku samochodu to się raczej przejmuje własnym bezpieczeństwem i zdrowiem... więc dodatkowa strefa zgniotu nie zaszkodzi...
Najtańsze i najprostsze rozwiązanie wystarcza zwykły bagażnik i można z metalowego profilu zrobić "rynnę" a z przodu albo pręt gwintowany albo starą piastę wspawać no ale wada że jest dość wysoko i gwiżdże podczas jazdy no i samemu ciężko.maciekbike pisze:http://www.pinkbike.com/photo/4384971/ i probelm z głowy ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości