Siema! Tak jak w temacie...
Przymierzam się do tego wynalazku i potrzebuje opinie potencjalnego użytkownika, lub osoby która miała styczność z takim zestawem (jeżeli taki jest). Czy ma sens wkładanie Air Kit'a ? Poprawi to pracę ? Jakie korzyści to przyniesie ? Ważę 76kg, Rama to Orange 222(S) .
Dodam że 888 została zakupiona jako nówka u dystrybutora rok temu, i nie była mocno eksploatowana. Nie wiem czy będzie to miało wpływ, bo piszą że zalecane jest montowanie w nowym widelcu...
Marzocchi 888 RCV (08) +Protone Air Kit co myślicie?
fajna sprawa w boxxerze spisuje sie rewelacyjnie pomimo ze waze 95kg na poczatku mialem zabawe z uszczelnieniem gwintu na tloku ale to tylko kilka minut I wszystko dziala jak nalezy przy 888 warto bo zbijesz strasznie duzo wagi poza tym zyskasz nowe regolacje tz. ustawisz 888 idealnie pod swoja wage I preferencje bo powietrzem regolujesz twardosc a przestawnym tlokiem. progresje. jedyny minus to ze musisz czesciej zagladac do srodka zeby nasmarowac uszczelki od powietrza.
No ride... No Life...
O tak... i wywalisz jeden ze wspaniałych tłumików ssvf.
Czy te tłumiki nie są komplementarne czasem? Bo jak się wywali hscv kompresji to i tak będzie działał amor dobrze bo tłumik powrotu ma na dole zawór kompresji. Ale czy tłumik powrotu ssvf ma też jakieś tłumienie kompresji? Nie jestem przekonany.
edit:
http://download.bikeboard.pl/foto2/marz ... ys_rcv.jpg
Nie wiem czy te dziury w tłumiku powrotu jakiekolwiek tłumienie zapewnią...
Czy te tłumiki nie są komplementarne czasem? Bo jak się wywali hscv kompresji to i tak będzie działał amor dobrze bo tłumik powrotu ma na dole zawór kompresji. Ale czy tłumik powrotu ssvf ma też jakieś tłumienie kompresji? Nie jestem przekonany.
edit:
http://download.bikeboard.pl/foto2/marz ... ys_rcv.jpg
Nie wiem czy te dziury w tłumiku powrotu jakiekolwiek tłumienie zapewnią...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości