[PIRAT] Tomac Magnum 204 + Marzocchi Super Monster
[PIRAT] Tomac Magnum 204 + Marzocchi Super Monster
Rama: Tomac Magnum 204
Widelec: Marzocchi Super Monster 300mm
Damper: Fox Vanilla RC 230mm
Sprężyna: 550x2.80
Kierownica: Kore Torsion 800mm
Mostek: Marzocchi
Gripy: Fireeye Stripper
Barendy: Amoeba
Manetka: Shimano LX
Stery: Monster
Dystanse: Amoeba
Siodło: ?
Sztyca: Truvativ XR 31,6mm
Zacisk: Tomac
Korby: Truvativ Hussefelt 170mm
Suport: Truvativ Giga Pipe DH 100/148mm
Napinacz: Gizmo Mr. Dirt
Zębatka: FSA 46z
Platformy: NS Terror
Kaseta: Shimano XT 11-34z
Przerzutka: Shimano 105
Łańcuch: XTR CN-7701
Koło przód:
Obręcz: Double Wide
Szprychy: DT Champion 2,0mm
Piasta: DM
Opona: Nokian Gazzaloddi 26x3.0 / Maxxis Wet Scream 26x2.5
Dętka: Kenda
Koło tył:
Obręcz: Double Wide
Szprychy: DT Alpina 2,34mm
Piasta: Edco Big Rock 160x16mm
Opona: Michelin DH32 26x2.8 / Maxxis Wet Scream 26x2.5
Dętka: Kenda
Hamulec przód: Magura Gustav Tarcza: Hope 225mm
Hamulec tył: Magura Gustav Tarcza: 190mm
Waga: ok 30kg
Ciekawostka: Poprzedni Tomac przeżył ponad 100 zawodów: http://www.pinkbike.com/photo/6900062/
Natomiast Super Monster ma drugie życie ponieważ został już wcześniej złamany:
http://www.pinkbike.com/photo/4124314/
Plany: budowa kolejnej maszyny
Widelec: Marzocchi Super Monster 300mm
Damper: Fox Vanilla RC 230mm
Sprężyna: 550x2.80
Kierownica: Kore Torsion 800mm
Mostek: Marzocchi
Gripy: Fireeye Stripper
Barendy: Amoeba
Manetka: Shimano LX
Stery: Monster
Dystanse: Amoeba
Siodło: ?
Sztyca: Truvativ XR 31,6mm
Zacisk: Tomac
Korby: Truvativ Hussefelt 170mm
Suport: Truvativ Giga Pipe DH 100/148mm
Napinacz: Gizmo Mr. Dirt
Zębatka: FSA 46z
Platformy: NS Terror
Kaseta: Shimano XT 11-34z
Przerzutka: Shimano 105
Łańcuch: XTR CN-7701
Koło przód:
Obręcz: Double Wide
Szprychy: DT Champion 2,0mm
Piasta: DM
Opona: Nokian Gazzaloddi 26x3.0 / Maxxis Wet Scream 26x2.5
Dętka: Kenda
Koło tył:
Obręcz: Double Wide
Szprychy: DT Alpina 2,34mm
Piasta: Edco Big Rock 160x16mm
Opona: Michelin DH32 26x2.8 / Maxxis Wet Scream 26x2.5
Dętka: Kenda
Hamulec przód: Magura Gustav Tarcza: Hope 225mm
Hamulec tył: Magura Gustav Tarcza: 190mm
Waga: ok 30kg
Ciekawostka: Poprzedni Tomac przeżył ponad 100 zawodów: http://www.pinkbike.com/photo/6900062/
Natomiast Super Monster ma drugie życie ponieważ został już wcześniej złamany:
http://www.pinkbike.com/photo/4124314/
Plany: budowa kolejnej maszyny
http://pirat.pinkbike.com/
Miałeś może kiedyś z przodu założonego Gustava na tarczy 210?
Bo u mnie w Monsterze na tarczy 210 i adapterze pod Monstera łapie tylko 2/3 tarczy.
Co prawda byłem w Szczyrku tak i było dobrze, ale jednak wolałbym żeby hamulec łapał całą tarczę, nie tylko 2/3.
Zastanawiam się czy mogę to jakoś zrobić, czy muszę kupić większą tarcze.
Bo u mnie w Monsterze na tarczy 210 i adapterze pod Monstera łapie tylko 2/3 tarczy.
Co prawda byłem w Szczyrku tak i było dobrze, ale jednak wolałbym żeby hamulec łapał całą tarczę, nie tylko 2/3.
Zastanawiam się czy mogę to jakoś zrobić, czy muszę kupić większą tarcze.
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Mozna połaczyc 2 mniejsze adaptery i 1 z nich szlifowac, podkladki dawac. Ja tak robilem pod tarcze 220mm u siebie jak nic pod reka nie miałem. Dziala bardzo dobrze tylko troche wysiłku wymaga.adrian22 pisze:Vin_OSW to jest takie pm/is. :P
I zeszlifować nie ma co, bo sam adapter w miejscu mocowania jest bardzo cienki.
Spaced pisze: adrian22 napisał(a):"Vin_OSW to jest takie pm/is. :P
I zeszlifować nie ma co, bo sam adapter w miejscu mocowania jest bardzo cienki.
"
Mozna połaczyc 2 mniejsze adaptery i 1 z nich szlifowac, podkladki dawac. Ja tak robilem pod tarcze 220mm u siebie jak nic pod reka nie miałem. Dziala bardzo dobrze tylko troche wysiłku wymaga.
Ale tu chodzi o to, że tarcza jest za mała i mniejszego adaptera już nie może być...
http://pirat.pinkbike.com/
Działa dobrze nawet lepiej po zmianie sprężyn na liniowe ale musiałem na te golenie czekać pół roku, wprawdzie pierwsze golenie przyjechały po 3 miesiącach ale okazało się, że zupełnie nie pasują inaczej miały rozmieszczone otwory.EZrider pisze:Czy taka zasada że części zamienne zawsze są gorsze od tego co wychodzi w całości z fabryki sprawdza się w tym widelcu? Czy działa jak przed wypadkiem?
http://pirat.pinkbike.com/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość