[Rama] Giant Glory - śrubki do linków

Taran96
Posty: 319
Rejestracja: 20.10.2010 10:37:55
Lokalizacja: Guangzhou
Kontakt:

[Rama] Giant Glory - śrubki do linków

Post autor: Taran96 »

Witam ,
Skąd mogę dorwać oto te śrubki łączące linki w glorce dh 08 z ramą?
Te mają gwinty na mocowanie klucza wyrobione i nie ma szans na dokręcenie na maxa...
Liczę na wasza pomoc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pozdro !
Załączniki
śrubki1.JPG
śrubki.JPG
[K]
-Amor (+180 skoku,najlepiej 2 półka) ,
-Manetka Sram(używana,9 biegów),
-Korby,
-Hebel.
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

Przepiłuj na większy rozmiar ;)
quilong
Posty: 1678
Rejestracja: 05.08.2004 11:21:08
Lokalizacja: sucha beskidzka
Kontakt:

Post autor: quilong »

W pierwszej kolejności napisz do dystrybutora Gianta potem tokarz/ślusarz, pozdro
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
Taran96
Posty: 319
Rejestracja: 20.10.2010 10:37:55
Lokalizacja: Guangzhou
Kontakt:

Post autor: Taran96 »

quilong pisze:W pierwszej kolejności napisz do dystrybutora Gianta
Napisałem , czekam za odpowiedzią o ile takową dostane.

Wpadłem na pomysł , żeby troszkę rozwiercić i wkleić na klej gwint z imbusem i chyba tak zrobię ale najpierw poczekam za odpowiedzią od dystrybutora .
[K]
-Amor (+180 skoku,najlepiej 2 półka) ,
-Manetka Sram(używana,9 biegów),
-Korby,
-Hebel.
maciek000111999
Posty: 665
Rejestracja: 19.02.2010 20:23:55
Kontakt:

Post autor: maciek000111999 »

jak ci cenę walną to na kolana upadniesz
Taran96
Posty: 319
Rejestracja: 20.10.2010 10:37:55
Lokalizacja: Guangzhou
Kontakt:

Post autor: Taran96 »

maciek000111999 pisze:jak ci cenę walną to na kolana upadniesz
Tego się najbardziej boję :(
[K]
-Amor (+180 skoku,najlepiej 2 półka) ,
-Manetka Sram(używana,9 biegów),
-Korby,
-Hebel.
bodzio2k
Posty: 1507
Rejestracja: 22.06.2004 15:58:24
Lokalizacja: Cracovia, Lesser Poland
Kontakt:

Post autor: bodzio2k »

Mam glorkę od 4 lat. Nigdy nie przyszło mi do głowy ab ją rozkręcać. Z tego co widzę, Ty musiałeś robić to dość często...
No Pain No Game
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
Taran96
Posty: 319
Rejestracja: 20.10.2010 10:37:55
Lokalizacja: Guangzhou
Kontakt:

Post autor: Taran96 »

bodzio2k pisze: Ty musiałeś robić to dość często..
hehe ,
nie , kupiłem ramkę i postanowiłem ją rozkręcić bo mi nie pasowało co nie co a zwłaszcza link bo nie był mocno skręcony i co okazało się , że winowajcą jest śrubka bo nie dało się jej dokręcić...
[K]
-Amor (+180 skoku,najlepiej 2 półka) ,
-Manetka Sram(używana,9 biegów),
-Korby,
-Hebel.
speedy
Posty: 364
Rejestracja: 14.08.2006 17:18:42
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: speedy »

Tylko tokarz.
Obstawiam że cena nowych oryginalnych to ok 100 zł:D
Taran96
Posty: 319
Rejestracja: 20.10.2010 10:37:55
Lokalizacja: Guangzhou
Kontakt:

Post autor: Taran96 »

speedy pisze:Obstawiam że cena nowych oryginalnych to ok 100 zł:D
no to tyle nie dam za śrubki..
speedy pisze:Tylko tokarz.
Wszystko spoko tylko nie mam jak zrobić u siebie takiego gwintu bo tam drobnozwojny siedzi...
[K]
-Amor (+180 skoku,najlepiej 2 półka) ,
-Manetka Sram(używana,9 biegów),
-Korby,
-Hebel.
Tom@s
Posty: 568
Rejestracja: 09.09.2005 02:19:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tom@s »

człowiek kupuje ramę za kilka tysięcy, a mu nędzną stówkę na śruby szkoda... ;)
43RIDE magazyn rowerowy
Awaria
Posty: 631
Rejestracja: 04.10.2009 16:23:24
Lokalizacja: Wrocław / Legnica
Kontakt:

Post autor: Awaria »

jak cos to sie diolaczam do kompletu srub do faitha ;) moze dadza upust
http://utn.pl/OKAZJE  <-- Dobry sprzęt za dobre pieniądze! : )
Taran96
Posty: 319
Rejestracja: 20.10.2010 10:37:55
Lokalizacja: Guangzhou
Kontakt:

Post autor: Taran96 »

Tom@s pisze:człowiek kupuje ramę za kilka tysięcy, a mu nędzną stówkę na śruby szkoda... ;)
Gdybym chodził w garniaku i miał dobrą robotę ;)
Ale jestem normalnym nastolatkiem dla , którego to nie nędzna stówka :(
[K]
-Amor (+180 skoku,najlepiej 2 półka) ,
-Manetka Sram(używana,9 biegów),
-Korby,
-Hebel.
avg
Posty: 484
Rejestracja: 13.07.2007 15:43:50
Kontakt:

Post autor: avg »

Ja mogę także się dorzucić, potrzebuje śrub do górnych linków do faitha 05 ;)
Wojtek K.
Posty: 64
Rejestracja: 11.01.2007 21:59:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Wojtek K. »

A mnie to boli jak widzę takie coś i czytam
"i nie ma szans na dokręcenie na maxa..."
Dodatkowo nie wiem co to może znaczyć "gwinty na mocowanie klucza", rozumiem że gniazda pod klucz ampulowy się "obrobiły" chociaż z tego co widzę to gwinty też są w stanie agonalnym a przyczyna jedna.....
A skąd Ci przyszło kolego do głowy że "na maxa" tam jest o ile pamiętam 12-15 Nm. Aby "na max" dokręcić aluminiową śrubę to musiałaby mieć z 10cm gwintu a i tak bewne łeb by się ukręcił a dużo wcześniej gniazdo ampula obrobiło. Jak nie masz klucza dynamometrycznego (za 100zł idzie kupić a jak masz zamiar nadal kontynuować zabawę w serwisanta co polecam to bardzo szybko na "tokarzach" tyle zaoszczędzisz) to pomyśl że 15 Nm to ok. 1.5kg ciężar (butelka z wodą mineralną) na metrowym ramieniu albo 7.5 kg na 20cm ramieniu a temu daaaaaaaaaaaaaaleko do "maxa".
A teraz to do tokarza z oryginałami na wzór a potem 12-15 Nm i niebieski Loctite na oczyszczony i odtłuszczony gwint.
Co do prób reanimacji tych śrub (o ile gwinty żyją) to idź do Castoramy czy innego takiego ze śrubą w kieszeni, i dopasuj sprawdzająć jaki rozmiar klucza TORX dałoby się tam wbić, potem kup taką nasadkę idź do domu, i powoli na kilka-kilkanaście podejść wbij tego Torxa w gniazdo imbusa czyszcząc systematycznie gniazdo z powstałych wiór, jak dobrze to zrobisz (nie krzywiąc czy deformując śrubę, nie rozrywając łba a równocześnie zapewniająć dużą powierzchnię stuku klucz śruba) to masz łby przerobione na Torxy a te są w stanie przenieść dużo wyższe momenty i teraz możesz śmiało ukręcać łby czy zrywać gwinty a przynajmniej dokręcić to mocniej niż teraz imbusem.
Tom@s
Posty: 568
Rejestracja: 09.09.2005 02:19:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tom@s »

Taran96, chodziło mi bardziej o podejście niż o tą "nędzną stówę" ;) kupujesz drogą ramę, to liczysz się z kosztami, jak Cię nie stać, to kupujesz coś tańszego... ale może się mylę i tylko moje podejście jest takie :D
tak w ogóle to dostałeś jakąś odpowiedź od Gianta ??
43RIDE magazyn rowerowy
Taran96
Posty: 319
Rejestracja: 20.10.2010 10:37:55
Lokalizacja: Guangzhou
Kontakt:

Post autor: Taran96 »

Dem0niczny pisze:jak cos to sie diolaczam do kompletu srub do faitha moze dadza upust
avg pisze:Ja mogę także się dorzucić, potrzebuje śrub do górnych linków do faitha 05
Póki co to cisza.. Boję się będzie tak samo jak z Scottem (pisałem o wahacz do Gamblera ) to do dziś odpowiedzi nie dostałem..
Wojtek K. pisze:i nie ma szans na dokręcenie na maxa..."
mam zostawić tak jak było , że się trzyma jak kupa.. :?:
Wojtek K. pisze:"gwinty na mocowanie klucza"
Dobrze , nie wiedziałem jak to sformułować więc punkt dla ciebie.
Wojtek K. pisze:A skąd Ci przyszło kolego do głowy że "na maxa" tam jest o ile pamiętam 12-15 Nm
Pisał mi jeden koleś , że to powinno być skręcone na pizdę...
Wojtek K. pisze:ak nie masz klucza dynamometrycznego
nie mam
Wojtek K. pisze: (za 100zł idzie kupić a jak masz zamiar nadal kontynuować zabawę w serwisanta co polecam to bardzo szybko na "tokarzach" tyle zaoszczędzisz
Tokarz to nie problem ;)
Wojtek K. pisze:(o ile gwinty żyją)
Żyją i trzymają się znakomicie :twisted:
Wojtek K. pisze:dź do domu
Chciałbym lecz nie da rady...
Wojtek K. pisze:Co do prób reanimacji tych śrub (o ile gwinty żyją) to idź do Castoramy czy innego takiego ze śrubą w kieszeni, i dopasuj sprawdzająć jaki rozmiar klucza TORX dałoby się tam wbić, potem kup taką nasadkę idź do domu, i powoli na kilka-kilkanaście podejść wbij tego Torxa w gniazdo imbusa czyszcząc systematycznie gniazdo z powstałych wiór, jak dobrze to zrobisz (nie krzywiąc czy deformując śrubę, nie rozrywając łba a równocześnie zapewniająć dużą powierzchnię stuku klucz śruba) to masz łby przerobione na Torxy a te są w stanie przenieść dużo wyższe momenty i teraz możesz śmiało ukręcać łby czy zrywać gwinty a przynajmniej dokręcić to mocniej niż teraz imbusem.
Tu jest moje uszanowanie i dzięki za radę ;)
Na pewno pomyśle , żeby w taki sposób zrobić chyba , że by po po prostu wkleić "gniazdo imbusowe " i by było po sprawie.. Nie wiem czy tak czasem nie będzie lepiej..?


Tom@s Niestety nie...
[K]
-Amor (+180 skoku,najlepiej 2 półka) ,
-Manetka Sram(używana,9 biegów),
-Korby,
-Hebel.
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

10pln. kosztuje wydrążenie nowego gniazda ,na wiekszy rozmiar klucza.
toczenie calej sruby tez nie przekroczy ceny flaszki
Taran96
Posty: 319
Rejestracja: 20.10.2010 10:37:55
Lokalizacja: Guangzhou
Kontakt:

Post autor: Taran96 »

diskordia pisze:
10pln. kosztuje wydrążenie nowego gniazda ,na wiekszy rozmiar klucza.
toczenie calej sruby tez nie przekroczy ceny flaszki
Jednak postanowiłem zrobić z lekka inaczej.
Kupiłem "gniazdka imbusowe" i mam zamiar wsadzić je do śrub.
Wywiercę dziurę w śrubie , zrobię gwint i gniazdko wkleje na Loctite , żeby nie było problemu z odkręceniem.
Mam nadzieję , że pomysł wypali i będzie ok :idea:

Panowie :

Dem0niczny ,
avg

Sprawa taka kolorowa nie jest.. + dla Gianta bo raczyli odpisać a nie to co scott.
Więc :
:!: Śrubki są do kupienia
ale
jedynie w zestawie naprawczym do Giant Glory...
A w tym jest m. in. zestaw łożysk więc koszta będą wynosiły ok.
7 flaszek Finlandi 0,7 :mrgreen:
[K]
-Amor (+180 skoku,najlepiej 2 półka) ,
-Manetka Sram(używana,9 biegów),
-Korby,
-Hebel.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość