Rama i amortyzator 160-200mm
Rama i amortyzator 160-200mm
Powoli zaczynam rozglądać się za wymienionym w tytule setem. Jedno i drugie (rama i amortyzator) muszą mieć regulację skoku w zakresie 160-200mm. O ile jeśli chodzi o amortyzator to do głowy przychodzi mi tylko 888ata i kowa, chociaż to drugie to kosmos cenowy i na pewno odpada, to ram z takim zakresem skoku za cholerę nie kojarzę. Znacie jakieś inne modele amortyzatorów i ram z takim zakresem skoku?
ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej...
Re: Rama i amortyzator 160-200mm
Amor:
Jesli 180mm starczy
to RS Totem / boxxer (200mm)
MZ 66 rc2/ rc3
FOx 36 R / 40 starszy (200mm)
Jesli 180mm starczy
to RS Totem / boxxer (200mm)
MZ 66 rc2/ rc3
FOx 36 R / 40 starszy (200mm)
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
mysticar Nie wiem czy znajdziesz jakąkolwiek współczesną ramę z zakresem skoku 160-200...
Najbliżej tych (dziwnych) wymagań zdaje się być Transition Blindside (od 2010) Skok regulowany w łatwy sposób w zakresie 170/190mm.
Najbliżej tych (dziwnych) wymagań zdaje się być Transition Blindside (od 2010) Skok regulowany w łatwy sposób w zakresie 170/190mm.
http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
Re: Rama i amortyzator 160-200mm
znajdziesz taka rame z palcem w d... kona coilair
nawet zakres tyłu większy niż chcesz
http://www.konaworld.com/gravity_dual_s ... =coilair#2
nawet zakres tyłu większy niż chcesz
http://www.konaworld.com/gravity_dual_s ... =coilair#2
-
- Posty: 977
- Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
scott voltage fr10 i fr20 maja skok regulowany 160-180mm, troche do Twoich wymagan brakuje. No a Gamblery maja od 190-230mm, ciezko bedzie Ci znalezc rame co dokladnie odpowie Twoim oczekiwaniom
Banshee scythe 180-200mm.
Banshee scythe 180-200mm.
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Ehh...wychodzi na to że nie znajdę chyba takiej ramy i dupa z wymarzonego setu
Generalnie założenie jest takie żeby mieć na co dzień w miarę skoczny i progresywny rower 160/160, żeby nie męczyć się na krowie 200/200 a przy okazji wyjazdu w góry uczynić zeń pełnowymiarową zjazdówkę.
Coiler rzeczywiście ma zdumiewający zakres, ale jako zjazdówka mi się nie widzi. Nie to geo. Szkoda, że Gambler ma te 4cm zakresu w górę a nie w dół.

Generalnie założenie jest takie żeby mieć na co dzień w miarę skoczny i progresywny rower 160/160, żeby nie męczyć się na krowie 200/200 a przy okazji wyjazdu w góry uczynić zeń pełnowymiarową zjazdówkę.
Coiler rzeczywiście ma zdumiewający zakres, ale jako zjazdówka mi się nie widzi. Nie to geo. Szkoda, że Gambler ma te 4cm zakresu w górę a nie w dół.
ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej...
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
w takim razie polecam Ci set jaki sam ujezdzam, czyli 180/180. jak dotad bardzo dobre optimum (jak dla mnie). zawieszenie pod gore nie buja w ogole, a w dol czulosci mu nie brak.mysticar pisze:żeby nie męczyć się na krowie 200/200 a przy okazji wyjazdu w góry uczynić zeń pełnowymiarową zjazdówkę.
jak i gdzie wlasciwie bedziesz nim jezdzil?
Mów, ze chcesz rower na lokalne trasy + góry, a nie o skoku gadaj.
Tak na prawde te wymagania spełnia dośc dobrze scott voltage,
ew jak masz kase to tegoroczny canfield the one jest regulowany 165 do 190mm z sensownymi katami bardzo.
Chociaz jak kolega wyzej pisze - rower 180/180 z dobrymi czesciami i ew. druga sprezyna na lokalne trasy tez cie nie zabije.
Tak na prawde te wymagania spełnia dośc dobrze scott voltage,
ew jak masz kase to tegoroczny canfield the one jest regulowany 165 do 190mm z sensownymi katami bardzo.
Chociaz jak kolega wyzej pisze - rower 180/180 z dobrymi czesciami i ew. druga sprezyna na lokalne trasy tez cie nie zabije.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 977
- Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
dokladnie, zloz poprostu lekka zjazdowke o normalnym skoku to Ci sie bedzie na lokalnych trasach przyjemnie smigalo, poza tym przy zmianie takich regulacji z przodu i z tylu ladnie sie musi geometria zmienic, nie wiadomo czy na lepsze.
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
Obecnie mam 180/200 i z jednej strony przydałoby mi się w góry z przodu więcej, a z drugiej jestem przekonany że na tym co jeżdże na co dzień 160/160 byłoby super opcją i na pewno zrobiłoby mi różnicę. Widać że o ile amortyzator już się znalazł, to takiej ramy raczej nie uświadczę, a szkoda.
Temat do zamknięcia.
Temat do zamknięcia.
ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej...
Re: Rama i amortyzator 160-200mm
Witam
To mój pierwszy post a nie znalazłem odpowiedniego tematu na przywitanie się
Już kilka razy chciałem do Was wpaść ale kurcze miałem jakieś problemy z rejestracją
Faktycznie jest przynajmniej kilka ram spełniających te kryteria, wspomniany Helius AFR ma skok regulowany w zakresie 161mm, 174mm, 188mm oraz 205mm.
Z kolei The One ma do wyboru skok 165mm lub 190mm (z damperem 216mm x 63mm) oraz 178mm lub 203mm (z damperem 222mm x 70mm).
pozdrawiam
Paweł
To mój pierwszy post a nie znalazłem odpowiedniego tematu na przywitanie się

Już kilka razy chciałem do Was wpaść ale kurcze miałem jakieś problemy z rejestracją

Faktycznie jest przynajmniej kilka ram spełniających te kryteria, wspomniany Helius AFR ma skok regulowany w zakresie 161mm, 174mm, 188mm oraz 205mm.
Z kolei The One ma do wyboru skok 165mm lub 190mm (z damperem 216mm x 63mm) oraz 178mm lub 203mm (z damperem 222mm x 70mm).
pozdrawiam
Paweł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości