
Rama: Octane One Void 3.0 (2010)
Widelec: RS Suntour, Duro DJD, 2006, 95mm
Kierownica: Truvativ, Hussefelt (680mm)
Mostek: Truvativ, Hussefelt
Gripy: Dartmoor, Race
Barendy: Dartmoor dołączone do gripów
Stery: Octane One, Warp 1
Siodło: Dartmoor, Jumper
Sztyca: Octane One
Zacisk: Octane One
Korby: Dartmoor Vertical
Support: VP-604
Zębatka: Dartmoor, 32T
Łańcuch: Dartmoor, Core
Pedały: Dartmoor, Jelly
Kaseta: BoP, redukcja 8/9 na SS
Koło przód:
Obręcz: Sun Rims, MTX 31, 36 otworów, 26"
Szprychy: DT, Champion, 36szt
Piasta: Novatec, NT-D041SB, 36 otworów
Opona: Kenda, SBE, 26 x 2.1
Dętka: Kenda, FR, 2.6 x 2.4-3.0
Koło tył:
Obręcz: Sun Rims, MTX 31, 36 otrorów, 26"
Szprychy: DT, Champion, 36szt
Piasta: Novatec, NT-802, 36 otworów
Opona: Kenda, SBE, 26 x 2.1
Dętka: Kenda, DH, 2.6 x 2.6-3.0
Hamulec tył, Hayes, Stroker Trail, 180mm
Modyfikacje:
-totalny tuning Duro, a w zasadzie kompletne przerobienie:
*obniżony - 95mm realnego skoku
*poszerzone i wzmocnione korki
*uszczelnione korki
*rozwiercone i na nowo nagwintowane dziury na korki w koronie
*uszczelnione golenie
*zmodyfikowany tłumik z Marzocchi DJ
*wywalony elastomer
*kąpiel olejowa w obu lagach
*usunięta anoda
*Kujawski pomieszany z silnikowym 40W w tłumiku
*założony oring na laga

*skrócona rura sterowa
*uszczelki z Bombera
*zwiększony zakres regulacji wartości naprężenia wstępnego
*naklejone oryginalne naklejki Marzocchi Drop Off III

-pomalowana kierownica
-pomalowany mostek
-skrócona sztyca
-redukcja na Singla
-wymienione śruby na solidniejsze i dołożone podkładki do napinaczy
Waga: 12,9kg
Plany:
-wywalić dętki z DH i wsadzić coś lżejszego (zaoszczędzić około kilograma)
-wsadzić do Duro sprężynę powietrzną z Epicona
-no i katować ile wlezie
