Auta.

spz
Posty: 514
Rejestracja: 13.07.2010 13:53:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: spz »

http://spinacz86.pinkbike.com/
Jozan
Posty: 2296
Rejestracja: 06.08.2005 20:46:26
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Jozan »

Pewnie EG4 D15B2 dasz głowice z Z6 i robisz na tym 140 kuniów na lajcie. Poza tym jeśli uważasz, że to odlatuje to nie jechałeś B serią ;) :mrgreen:
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2071386 SPRZEDAM !
GG:1560098
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

nooz mamy coś pomóc, doradzić? Czy po prostu pochwaliłeś się i mamy się cieszyć razem z Tobą? :) Bo z niezagazowanej Civic warto się radować.
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

skad weisz ze bez gazu :P?
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Napisał tylko o benzynie... Może moja nadinterpretacja, ale mam nadzieję że bez gazu.

Jozan: nie lepiej którą z głowic y? Przy jakiejkolwiek wymianie ECU i ssący do wymiany czy są jakieś które odpowiadają b2?
Adamekk
Posty: 19
Rejestracja: 06.10.2009 11:16:57
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Adamekk »

Mini-me na Z6 to dobry mod, za względnie nie wielkie pieniądze. Jakby ktoś był ciekawy to tutaj wszystko jest opisane :arrow: http://www.honda.gda.pl/smf/index.php?t ... 400.0;wap2
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Brakuje diagramów chyba. Dałoby się uaktualnić fotki?
nooz
Posty: 475
Rejestracja: 27.12.2007 21:06:01
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: nooz »

ja po prostu daje do zrozumienia że nie trzeba mieć niemieckiego auta żeby było dobre:P
silnik oczywiście nigdy nie gazowany..
zaniedługo bd miał okazje przejechać się D serią ale przerobioną na VTEC turbo, na hamowni wyszło 244km... zobaczymy :)
Morris
Posty: 482
Rejestracja: 15.09.2007 17:29:58
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Morris »

Te całe pół-swapy itp. to wg mnie kombinatorstwo. Nie lepiej to, co się wrzuca w mody dołożyć do lepszego samochodu?
nooz pisze:ja po prostu daje do zrozumienia że nie trzeba mieć niemieckiego auta żeby było dobre:P
i powiedz to fanom Audi (a właściwie Audi, VW, Skody, Seata... Bo to wszystko jedne płyty, zawieszenia, silniki...) i BMW (zgłaszam się :D ) :mrgreen:
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Powiem więcej. Trzeba mieć japońskie auto, żeby mieć dobre auto.
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

EZrider pisze: Trzeba mieć japońskie auto, żeby mieć dobre auto.
no offence,ale pogadamy jak bedziesz mial pare lat przejezdzonych,bo poki co to teoria/opinie innych.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Zgadza się, przypomnij mi tylko za parę lat.
Morris
Posty: 482
Rejestracja: 15.09.2007 17:29:58
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Morris »

EZrider pisze:Powiem więcej. Trzeba mieć japońskie auto, żeby mieć dobre auto
O ile sypiący Ci się samochód z przekłamującym komputerem, lipnym zawieszeniem (podobno sportowym) i jako (pseudo)wzmocniona wersja Ci się podoba ;)
Laska od ojca jeździ Civic'iem Type S, 8 gen.

Nie neguję japońskich aut, ale silniki, poprzez zamiłowanie japońców do wysokich obrotów mają naprawdę marne osiągi w długowieczności. Tu królują amerykańce. A tak w ogóle to co kto lubi i na co go stać.
wojak1992
Posty: 282
Rejestracja: 05.06.2009 18:01:53
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: wojak1992 »

Morris trochę masz rację z tymi obrotami, w końcu diesle mogą mieć większy przebieg niż benzyniaki ze względu na mniejsze obroty ale dużo w japońcach zależy od kierowcy. Jeśli cały czas przekręca silnik na "czerwone obroty" to wiadomo że go zajedzie, ale z założenia te silniki jak np VTEC Hondy są przystosowane do pracy na 8000 :) A co do przewagi diesli nad benzyniakami to dużo można się kłócić, i obydwie strony mają trochę rację. Ja sam prawko mam niedługo bo dopiero rok więc może za bardzo się nie znam, ale jeżdżę polówką z 2002, silnik 1.9 SDI, i jest to przyjemne autko, mocy może mało bo 66 KM, ale moment obrotowy skutecznie je rozpędza. No i co ważne jest oszczędny, na trasie Dębica- Gdańsk ( 1600 km w 2 strony) spalanie wyniosło 4.1 ( i to przy "jeździe w korkach"). Ale niestety ropniaki nie nadają się do jazdy tylko w miejscu, raz na jakiś czas trzeba je "przedmuchać" gdyż zatyka się filtr cząsteczek stałych - dla przykładu taki filtr w Mercedesie Sprinterze kosztuje 4.5 kafla.
2011 :
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=59007
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Tak, tak diesle mogą się "dmuchać" a filtr cząstek stałych to "dobra inwestycja na kibel, a nie na silnik". :mrgreen:
ACextreme
Posty: 1381
Rejestracja: 24.02.2006 05:55:22
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: ACextreme »

Ja już w żadne opinie "sieciowe" nie wierzę...
Jeżdżę najbardziej chyba awaryjnym samochodem w klasie wg. pism, testów, forów itp.

Fiat Stilo 1.4 - zrobiłem w ciągu roku 50tyś w ciszy, spokoju i komforcie nie wydając ani złotówki na nieprzewidziane naprawy - 100% bezawaryjność.
http://www.endura.pl
oski 34
Posty: 182
Rejestracja: 11.07.2011 19:13:03
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Auta.

Post autor: oski 34 »

Najważniejsze żeby auto było regularnie serwisowane... Z autopsji - jeżdżę JEEP-em grand cherokee z silnikiem 4.0 i6. Po zakupie ( jako jeżdżony przez starszego pana po mieście ) psuł się cały czas, nie mówiąc nawet o jeździe w terenie. Teraz wszystko jest powymieniane i auto praktycznie nie ma słabych punktów, już chyba przez rok nie było żadnej awarii, a jeep jeździ na codzień jak i weekendowo w terenie. Kilka fotek :
Obrazek
Obrazek
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

oski 34 pisze:Teraz wszystko jest powymieniane
Na oryginalne czy zamienniki z jakiejś lepszej firmy?
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Vin_OSW pisze:Na oryginalne czy zamienniki z jakiejś lepszej firmy?
Też mnie to ciekawi, ja bym postawił na lepsze zamienniki dedykowane do tego sportu.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości