EZrider pisze:ja bym go nie zmieniał tylko ułożył sobie rower all-round
Ma być FREERIDE
EZrider pisze:Zmieniarki, manetki i korba full Deore
Zmieniarki na 9 niepotrzebnie drogie, tylna zresztą do dupy, korba bez HT, lepiej dołożyć nawet do LXa '05
EZrider pisze:hamulce hydrauliki Tektro Auriga + koła Alexy takie pośrednie... DP20 może na Sapimach i M475.
Hample podejdą, ale HFX9 tańsze, mocniejsze i łatwiej z dużymi tarczami dostać, DP20 słabe, Sapimów się nie opłaca przy cenie Championów, a M475 lubi się spieprzyć jak rzadko do niej zaglądasz.
EZrider pisze:Kokpit mostek 50mm + kiera 710mm 25,4.
25.4 to wątły i niesztywny standard, mostek Hussa 31.8 dostanie b. tanio, a kierę [długość] to już wg preferencji.
EZrider pisze:Łańcuch i kaseta SLX.
Łańcuch wyższy nie jest wcale drogi [10, 20zł?], a stosunkowo dużo zmienia i przede wszystkim nie koroduje tak łatwo jak SLX. Kaseta, jak cały napęd do taniego roweru, brałbym na 8, Sunrace ma tanie i lekkie kasety 11-23, do FR bardziej miękkich przełożeń nie potrzebujesz.
EZrider pisze:Gumki Smart Samy te średnie.
Maxxis HR 2.35 42a 1ply trzyma lepiej i nie kosztuje prawie nic.
EZrider pisze:Koniec?
No coś tam jeszcze zostało, siodło deska, lekka sztyca, owijka na kierę, bo gripy są ciężkie albo niewygodne, albo drogie, albo się kręcą, stery, pedały i takie tam pierdoły.