Koła do AM/Enduro/FR z dostpnych czesci i nie tylko
mój ważył prawie 700g (36 dziur, 26")born2ride pisze:Z tego co znalazlem to S-type wazy ok 605g
http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
Re: Koła do AM/Enduro/FR z dostpnych czesci i nie tylko
100 gram w jedną czy w drogą stronę to jest chyba bez różnicy.
To chyba chodzi bardziej o wytrzymałość niż o wagę.(Przynajmniej ja tak uważam)
To chyba chodzi bardziej o wytrzymałość niż o wagę.(Przynajmniej ja tak uważam)
fakt faktem dla niektorych 100g to duza roznica a dla innych zadna.
No wlasnie te 605g znalazlem gdzies na necie i to wygladalo atrakcyjnie ale skoro mowisz ze u Ciebie wazyl pod 700 to troche zmienia postac rzeczy. Problem ze starszymi modelami to ze producenci nie maja archiwum produktow z parametrami a na necie jak to na necie rozne (czasem znacznie rozniace sie od siebie) informacje mozna znalezc
No wlasnie te 605g znalazlem gdzies na necie i to wygladalo atrakcyjnie ale skoro mowisz ze u Ciebie wazyl pod 700 to troche zmienia postac rzeczy. Problem ze starszymi modelami to ze producenci nie maja archiwum produktow z parametrami a na necie jak to na necie rozne (czasem znacznie rozniace sie od siebie) informacje mozna znalezc

[url=http://www.http://extremecarving.pl/index.php/rower/][b]ExtremeCarving.pl[/b][/url]
Witam, odswieze nieco temat poniewaz zmienila sie nieco lista dostepnych czesci, natomiast przeznaczenie pozostaje bez zmian czyli przede wszystkim Enduro:
1. kolo przod, 36 szprych, jak nowka: Dart DeeForce + Mavic Ex325 + DT
2. kolo przod, 36 szprych, luz na lozyskach, pewnie trzeba by niedlugo wymienic: Hope bulb + Atomlab PimpLite + DT
3. kolo przod, 32 szprychy, piasta ok, obrecz lekko peknieta na wgniocie wiec raczej jako dawca : Hope 2 Pro + Mavic Ex721 + DT
4. piasta tyl, 36 otworow: Hope bulb
5. obrecz, 32 otwory,jak nowka: Mavic Ex729
6. obrecz, 32 otwory, maly wgniot: Mavic Ex721
Dopuszczam mozliwosc rozplecenia istniejacych kol i ewentualna podmiane poszczegolnych elelmentow. Zeby bylo trudniej czesc piast i obreczy jest pod 32 szprychy a czesc pod 36 szprych.
Pierwotnie moja mysl byla taka:
kolo tyl: Hope bulb+ Atomlab /ewentualnie Mavic Ex325 + DT
kolo przod: albo zostawic nr 1 albo Hope 2 Pro + Mavic Ex729 lub Ex721 + DT
Jakie sa Wasze propozycje?
1. kolo przod, 36 szprych, jak nowka: Dart DeeForce + Mavic Ex325 + DT
2. kolo przod, 36 szprych, luz na lozyskach, pewnie trzeba by niedlugo wymienic: Hope bulb + Atomlab PimpLite + DT
3. kolo przod, 32 szprychy, piasta ok, obrecz lekko peknieta na wgniocie wiec raczej jako dawca : Hope 2 Pro + Mavic Ex721 + DT
4. piasta tyl, 36 otworow: Hope bulb
5. obrecz, 32 otwory,jak nowka: Mavic Ex729
6. obrecz, 32 otwory, maly wgniot: Mavic Ex721
Dopuszczam mozliwosc rozplecenia istniejacych kol i ewentualna podmiane poszczegolnych elelmentow. Zeby bylo trudniej czesc piast i obreczy jest pod 32 szprychy a czesc pod 36 szprych.
Pierwotnie moja mysl byla taka:
kolo tyl: Hope bulb+ Atomlab /ewentualnie Mavic Ex325 + DT
kolo przod: albo zostawic nr 1 albo Hope 2 Pro + Mavic Ex729 lub Ex721 + DT
Jakie sa Wasze propozycje?
[url=http://www.http://extremecarving.pl/index.php/rower/][b]ExtremeCarving.pl[/b][/url]
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14.09.2011 19:33:55
- Kontakt:
Ale ty chłopie kombinujesz, szukał kół do am/en/fr a podsuwasz ex325, ex729, ex721,s-type a to obręcze do ostrego fr/dh a nie do tego czego chcesz.
Jak już chcesz bardzo mocno to przód en521 a tył ex721 ale nic mocniejszego ci nie potrzeba. Ja bym nawet jeszcze coś lżejszego na przód ładował, np. equalizera 27.
Jak już chcesz bardzo mocno to przód en521 a tył ex721 ale nic mocniejszego ci nie potrzeba. Ja bym nawet jeszcze coś lżejszego na przód ładował, np. equalizera 27.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
gg:1037908
Cubus5 kombinuje zeby cos ciekawego zlozyc z tego co mam bo jak wiadomo nie opchne tego za tyle zeby kupic inne nowe a z uzywkami roznie bywa.
Co do wytrzymalosci to na Skrzycznym w Szczyrku "udalo" mi sie wgniesc Ex 721 w tylnym kole na zjezdzie nartostrada, opona Tioga Factory DH i srednie cisnienie. O dziwo detka cala i mozna bylo jechac dalej niemniej jednak troche snake'ow juz na tym zestawie bylo. Widac mocno katuje
BTW moja waga wraz z ubiorem i plecakiem ok 85kg.
Co do wytrzymalosci to na Skrzycznym w Szczyrku "udalo" mi sie wgniesc Ex 721 w tylnym kole na zjezdzie nartostrada, opona Tioga Factory DH i srednie cisnienie. O dziwo detka cala i mozna bylo jechac dalej niemniej jednak troche snake'ow juz na tym zestawie bylo. Widac mocno katuje

BTW moja waga wraz z ubiorem i plecakiem ok 85kg.
[url=http://www.http://extremecarving.pl/index.php/rower/][b]ExtremeCarving.pl[/b][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości