Karbonowy Session Gwina!

Kokolino
Posty: 94
Rejestracja: 25.02.2011 22:48:16
Kontakt:

Re: Karbonowy Session Gwina!

Post autor: Kokolino »

a tak ma wygladac hybryda sprezyna powietrze foxa 40
hybrid air.ipeg.png
i ma byc lżejsza o 60 g :wink:
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

Kokolino pisze:ma byc lżejsza o 60 g :wink:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: i 500 zł droższa? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Vin_OSW pisze:i 500 zł droższa?
Nie doceniasz ich widzę.
Kokolino
Posty: 94
Rejestracja: 25.02.2011 22:48:16
Kontakt:

Re: Karbonowy Session Gwina!

Post autor: Kokolino »

kurcze chłopaki zapomniałem wczoraj dodac ze ten model 40 bedzie dostepny tylko w treku session carbon 9.9 :?
aenim
Posty: 217
Rejestracja: 03.05.2009 22:58:39
Lokalizacja: here and now
Kontakt:

Post autor: aenim »

No raczej, skoro wyraźnie w artykule zaznaczono, że to patent Treka ;)
http://www.pinkbike.com/u/aenim/
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Czy to jest po prostu jakaś durna, pojedyncza komora powietrzna?
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Trochę byłem odcięty od netu, bo na moim balkonie sieć z Renouveau nie działała ;)

Ależ piękny sprzęt Trek zrobił!
Santa nadal podoba mi się ciut bardziej, ale Session wysmuklał. Urwanie 800g z już bardzo lekkiej ramy, to niezły wyczyn!
Zazdroszczę ilości różnych ustawień geometrii.
pozdro

frango
aenim
Posty: 217
Rejestracja: 03.05.2009 22:58:39
Lokalizacja: here and now
Kontakt:

Post autor: aenim »

frango,

Wystarczy pracodawcę zmienić i siup na Treka ;)
Ciekawe, na ile wycenią rower i samą ramę.
http://www.pinkbike.com/u/aenim/
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Liczę, że mój pracodawca skusi się na wyprodukowanie czegoś podobnego :)
pozdro

frango
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

Ja też nie wierze w 800g zejscia z samego przedniego trójkata - santa zeszla jakies 500g na przodzie w stosunku do wersji v10.3 (która nie była jakaś super lekka).

Tutaj dodatkowo jeszcze mamy lekka rama w wersji alu(trek) - myśle, że nie zejdą więcej niż 400g. Podobne rewelacje na temat wagi są na temat v10 całej w węglu - tylko tyle ze santa zastrzega, że są to teamowe rowery (bankowo lżejsze niż seria).

Wydaje mi się, że głównym powodem przejścia Treka na węgiel jest wytrzymałość i sztywność

Co do foxa - ciężko cokolwiek powiedzieć na dzień dzisiejszy - szkoda, że fox nie wypuścił powietrznych foxów 40 - na pewno sporo osób by taki wideł kupiło a doświadczenie w robieniu powietrznych widelców co jak co ale oni maja duże (cała seria 36 ,,,)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Może czekaja z tym na swojego upside downa? Ale tez mnie dziwi brak powietrza.
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

Korean_Boy pisze:Ja też nie wierze w 800g zejscia z samego przedniego trójkata
Nie mogę teraz znaleźć ale ważyli rower Gwina i obalili mit 800g.
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
djk
Posty: 8
Rejestracja: 08.05.2006 08:50:37
Lokalizacja: skoczów
Kontakt:

Post autor: djk »

Dążenie do coraz to lżejszych rowerów zapoczątkowano bodajrze w xc, i rozszerzyło się to na wszystkie odmiany kolarstwa, od kolarstwa szosowego zaczynając po downhill kończąc. Ma to na pewno swoje wymierne korzyści w postaci lżejszych no i co za tym idzie zwrotniejszych "szybszych" rowerów.Ale kto bierze pod uwagę to,że czołowi zawodnicy nie kupują tych koszmarnie drogich maszyn za własne pieniądze, po za tym czy ktoś uwzględnia ich trwałość.Czołowi producenci rozwieszają szumne
reklamy w których opisują że ich sprzęt jest najlżejszy, najsztywniejszy, ale już nie piszą że nie wytrzymują dłuższej eksploatacji.Czasami warto się zastanowić czy warto poświęcać bajeczne pieniądze na rower który może jest kilka "gram" lżejszy ???
No ale kto bogatemu zabroni...........
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

Teraz spojrzałem na tego fox'a i tak jest mocowanie IS?! WTF?! :shock:
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Pojawił się kolejny aluminiowo plastikowy wytwór, mianowicie Devinci Wilson, jest małe info na pinku. Ciekawe czy pojawienie się nowego materiału spowoduje obniżenie ceny aluminiowej ramy, bo świetna jest, gorzej z ceną ;)
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

djk pisze:Dążenie do coraz to lżejszych rowerów zapoczątkowano bodajrze w xc, i rozszerzyło się to na wszystkie odmiany kolarstwa, od kolarstwa szosowego zaczynając po downhill kończąc. Ma to na pewno swoje wymierne korzyści w postaci lżejszych no i co za tym idzie zwrotniejszych "szybszych" rowerów.Ale kto bierze pod uwagę to,że czołowi zawodnicy nie kupują tych koszmarnie drogich maszyn za własne pieniądze, po za tym czy ktoś uwzględnia ich trwałość.Czołowi producenci rozwieszają szumne
reklamy w których opisują że ich sprzęt jest najlżejszy, najsztywniejszy, ale już nie piszą że nie wytrzymują dłuższej eksploatacji.Czasami warto się zastanowić czy warto poświęcać bajeczne pieniądze na rower który może jest kilka "gram" lżejszy ???
No ale kto bogatemu zabroni...........
To brzmi jak list otwarty ekologów :D
GgG pisze:Pojawił się kolejny aluminiowo plastikowy wytwór, mianowicie Devinci Wilson, jest małe info na pinku. Ciekawe czy pojawienie się nowego materiału spowoduje obniżenie ceny aluminiowej ramy, bo świetna jest, gorzej z ceną ;)

Wilson śliczny jest, ale wątpię żeby cena alu spadła, prędzej dadzą zaporową cenę na włókno w sez. wyprzedadzą stan alu, i dopiero wtedy zrównają ceny. Albo od razu alu pójdzie w zapomnienie.
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

djk pisze:No ale kto bogatemu zabroni...........
A kto biednemu zabroni żyć bogato ;)

Gdy masz na swoją wylajtowaną karbonową ramę dożywotnią gwarancję, nie musisz się chyba martwić? Tak zrobił jeden z polskich producentów. Z większych graczy - Spec też ma taką gwarkę dla pierwszego właściciela na swoje karbonowe ramy.
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

Czlenson ale nie zapominajmy że kompozyt włókna ma wytrzymałość do 7 razy wyższą przy tej samej wadze stali, czyli od alu będzie jakieś 4? Więc nawet jak rama ma 1g różnicy, i tak zostaje spory margines różnic wytrzymałościowych. Wystarczy spojrzeć ile jest materiału, i policzyć sobie że alu musiało by być 3-4x tyle. "Wylajtowany", nie znaczy że jest za lekki, w tym przypadku.

Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość