Jak wyglada obsluga klienta w oddzialach polskich?
Mam Gianta i czekam na czesc zamienna (dolny link) 2 miesiace bo musza to sprowadzac z Holandii (7 tyg tego w magazynie szukaja?). Gwarancji w Giant Polska praktycznie tez nie ma, gdyz jest tak sformulowana, ze Giant Polska moze wszystko odrzucic i podobno odrzuca.
Jak to wyglada z innymi firmami a zwlaszcza z Specialized, Transition, Commencal, Mondraker?. (Gianta juz nie kupie, mysle co zamiast tego zabrac).
Obsługa klienta przez światowych liderów w Polsce
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 12.08.2011 22:55:26
- Kontakt:
Re: Obsługa klienta przez światowych liderów w Polsce
Banshee daje 2 lata gwarancji na ramę dla pierwszego właściciela, do tego dożywotnio jest program crash replacement (także dla pierwszego klienta)
W chwili obecnej 7 Anna nie jest już przedstawicielem na Polske, wiec jak będziesz zainteresowany dodatkowymi informacjami daj znać.
W chwili obecnej 7 Anna nie jest już przedstawicielem na Polske, wiec jak będziesz zainteresowany dodatkowymi informacjami daj znać.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 12.08.2011 22:55:26
- Kontakt:
Re: Obsługa klienta przez światowych liderów w Polsce
W żadnym wypadku, raczej informacja dotycząca warunków gwarancji oraz możliwość, w przypadku zainteresowania, przedstawienia dokładnie w jaki sposób jest rozpatrywana 

Re: Obsługa klienta przez światowych liderów w Polsce
Interesuje mnie doswiadczenia uzytkownikow. Sprzedawcy zawsze tak mowia zeby uszczesliwic potencialnego klienta a potem sie okazuje co innego (na poczaktu mi 2 tyg powiedzieli w Giancie a po 3 tygodniach, ze niestety jeszcze co najmniej miesiac).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości