Koniec DC?

diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

Jezu, najprostszym przykładem może być nie trudny serwis amorka. Dajmy sobie przez ostatnie lata siedziałeś i serwisowałeś same marzocchi, teoretycznie nabierałeś doświadczenia, aż tu nagle przyszło Ci zrobić boxxera albo 40, co w tedy? Piszesz na forum prosząc o porady, zaglądasz do instrukcji a może HarryPotter?!
Nie. Na upartego sam robisz serwis i cieszysz się, jeśli wszystko w porządku złożysz :)
To jest nabieranie doświadczenia co się liczy najbardziej.

p.s. to jest jest forum rowerowe, dlatego takie przykłady :)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
LisuKrakow
Posty: 977
Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: LisuKrakow »

Ku#wa jego mac, sory Panowie ale p#erdolicie (co za chu# zrobil to ze trzeba cenzurowac? :p). Prawda jest taka ze Karpiel stoi w miejsc od 5-6 lat, w 2006 pamietam jak dzis pojawily sie na PP nowe Disco Karpiela i wtedy to byl rower, naprawde masakra, kazdy o tym marzyl, e-pay team na tym jezdzil, wiec czemu do cho#ery od 5 lat te ramy wygladaja tak samo? co ku#wa, sport sie nie zmienia? technologia nie idzie do przodu? To jest wlasnie Polska, tu nawet sra sie do gory nogami. Firma naprawde z mega potencjalem poszla sie je#ac.
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
Damian04
Posty: 549
Rejestracja: 08.08.2007 21:01:02
Kontakt:

Post autor: Damian04 »

Pisałem już wcześniej że mi disco tak w ogóle pękło na tylnik trójkącie? ;P
Spaced bardzo dobrze zna mój przypadek z disco, uwierzcie mi, takich jaj to jeszcze nie słyszeliście... a nie chce tu epopei pisać, spaced może potwierdzić, że jest to długa i zawiła historia. :P

Stara Legenda wielkiego Karpiela upada, inna się dopiero rodzi - Antidote ;)
SELL OGARNIJ! --->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25075252
TheSebaFr
Posty: 326
Rejestracja: 24.05.2011 06:39:55
Lokalizacja: Katowice/Busko
Kontakt:

Re: Koniec DC?

Post autor: TheSebaFr »

LisuKrakow pisze:Ku#wa jego mac, sory Panowie ale p#erdolicie (co za chu# zrobil to ze trzeba cenzurowac? :p). Prawda jest taka ze Karpiel stoi w miejsc od 5-6 lat, w 2006 pamietam jak dzis pojawily sie na PP nowe Disco Karpiela i wtedy to byl rower, naprawde masakra, kazdy o tym marzyl, e-pay team na tym jezdzil, wiec czemu do cho#ery od 5 lat te ramy wygladaja tak samo? co ku#wa, sport sie nie zmienia? technologia nie idzie do przodu? To jest wlasnie Polska, tu nawet sra sie do gory nogami. Firma naprawde z mega potencjalem poszla sie je#ac.
Po co zmieniać coś co jest dobre? Nie tylko w PL tak jest. Weźmy przykład Brytyjskiego Land rovera. Model Defender przez prawie 20lat się nie zmienił i ludzie są zadowoleni.
Damian04
Posty: 549
Rejestracja: 08.08.2007 21:01:02
Kontakt:

Post autor: Damian04 »

Głupi przykład. W takim razie kup sobie jednego z pierwszych karpieli i na nim śmigaj, przypuszczalnie mając nieograniczony budżet. A najnowsze konstrukcje v10 LL czy evil revolt carbon omijaj szerokim łukiem :roll:
SELL OGARNIJ! --->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25075252
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

To Ty przy*ebałeś niedolota i dostałeś nowe linki w super cenie a teraz piszesz, że uga buga Karpiel dupa?
wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

Damian04 pisze:Stara Legenda wielkiego Karpiela upada, inna się dopiero rodzi - Antidote

Już myślałem , że napiszesz o Evilu :D
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

EZrider pisze:To Ty przy*ebałeś niedolota i dostałeś nowe linki w super cenie a teraz piszesz, że uga buga Karpiel dupa?
nie to nie On,ale wydaje mi sie ze Damian kupil uzywana rame,po jednym z polskich zawodnikow,dobrze kojarze?
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
Damian04
Posty: 549
Rejestracja: 08.08.2007 21:01:02
Kontakt:

Post autor: Damian04 »

EZrider pisze:To Ty przy*ebałeś niedolota i dostałeś nowe linki w super cenie a teraz piszesz, że uga buga Karpiel dupa?
Nie, to nie ja ;) ale o tym przypadku tez słyszałem ;)
wojtasu pisze:Już myślałem , że napiszesz o Evilu :D
Pisząc te słowa miałem namyśli Polski rynek ;)
piotrex pisze:nie to nie On,ale wydaje mi sie ze Damian kupil uzywana rame,po jednym z polskich zawodnikow,dobrze kojarze?
Tak, dobrze kojarzysz ;)
Widzę, że jestes z krk, po tym weekendzie mam złe wspomnienia związane z tym miastem... zajebali mi dosyć drogi telefon ;P
SELL OGARNIJ! --->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25075252
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

TheSebaFr pisze:Model Defender przez prawie 20lat się nie zmienił i ludzie są zadowoleni.
Bzdura. Nieprawdopodobna. Koło się nie zmieniło od tysięcy lat. Teoretycznie. Czemu jednak nie jeździmy na kamiennych kołach? Jeśli coś wygląda podobnie niekoniecznie się nie zmieniło.
Z gówna bata nie ukręcisz.
FRmaniak
Posty: 2125
Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:

Re: Koniec DC?

Post autor: FRmaniak »

Jeżeli 5-6 lat temu ramy Karpiela były zajebiste to dlaczego teraz niby nie są?

TheSebaFr
Posty: 326
Rejestracja: 24.05.2011 06:39:55
Lokalizacja: Katowice/Busko
Kontakt:

Re: Koniec DC?

Post autor: TheSebaFr »

KubaLaPL pisze:
TheSebaFr pisze:Model Defender przez prawie 20lat się nie zmienił i ludzie są zadowoleni.
Bzdura. Nieprawdopodobna. Koło się nie zmieniło od tysięcy lat. Teoretycznie. Czemu jednak nie jeździmy na kamiennych kołach? Jeśli coś wygląda podobnie niekoniecznie się nie zmieniło.
No akurat w tym przypadku się prawie NIC nie zmieniło.
ziolek79
Posty: 94
Rejestracja: 29.11.2010 19:38:33
Lokalizacja: El camino
Kontakt:

Post autor: ziolek79 »

TheSebaFr pisze:No akurat w tym przypadku się prawie NIC nie zmieniło.



Poza tym, że już nie jest Brytyjski, sorry za offtop ;-) Pozdrawiam.
http://ziolek79.pinkbike.com/
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=10865640 sprzedam
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

TheSebaFr pisze:No akurat w tym przypadku się prawie NIC nie zmieniło.
Wcale, nowe wnętrza, silniki, skrzynie biegów, mosty, reduktory, blokady... To że karoseria się nie zmieniła to nie znaczy, ze się nie zmieniły bebechy.
Z gówna bata nie ukręcisz.
TheSebaFr
Posty: 326
Rejestracja: 24.05.2011 06:39:55
Lokalizacja: Katowice/Busko
Kontakt:

Re: Koniec DC?

Post autor: TheSebaFr »

KubaLaPL pisze:
TheSebaFr pisze:No akurat w tym przypadku się prawie NIC nie zmieniło.
Wcale, nowe wnętrza, silniki, skrzynie biegów, mosty, reduktory, blokady... To że karoseria się nie zmieniła to nie znaczy, ze się nie zmieniły bebechy.
A o czym my mówimy? O wyglądzie przecież ;)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

TheSebaFr pisze:o co zmieniać coś co jest dobre? Nie tylko w PL tak jest. Weźmy przykład Brytyjskiego Land rovera. Model Defender przez prawie 20lat się nie zmienił i ludzie są zadowoleni.

Znasz takie powiedzenie jak lepsze wrogiem dobrego? Coś co jest na topie po paru latach bedzie z tyłu stawki.

Zreszta ramki karpiela byly zajebiste 10 lat temu kiedy wiekszosc ram była MOCNO słaba. Nowa generacja zadnych trendów nie wyznaczała, a raczej była lekko w tyle.
beancycles
Posty: 14
Rejestracja: 12.08.2011 22:55:26
Kontakt:

Post autor: beancycles »

Czytając ta dyskusje uznałem, że najwyższy czas dodać lekkie sprostowanie:

1. Kwesta pękniętej ramy, mowa jest o ramie która była zawodniczą ramą na wyposażeniu jednego z zawodników sponsorowanych, została po sezonie użytkowania w zawodach, treningach sprzedana prywatnie przez jednego z zawodników drugiej osobie prywatnej. Rama nie posiadała żadnej gwarancji ze strony firmy Duncon Bikes / Karpiel, nigdy też nie było zapewnień tego typu.

Wspomniane "przejścia z firmą Karpiel bądź Duncon", która w żaden sposób nie była stroną w tej kwestii, były jedynie dobra wolą i chęcią pomocy w naprawie ramy. Sprzedający pokrył koszt naprawy a nabywca dostał naprawiony produkt.

Tak wspomniana historia wyglądała, a jeśli ktoś chciałby ciągnąc to dalej służę pomocą.

2. Kwestia aktualności obecnych modeli Karpiela, czytam burzliwą dyskusje znawców tematu, ale odnoszę wrażenie, ze żaden z nich nie postarał się nawet trochę rozeznać temat przed wypowiedziami. Nawet zmiana geometrii nie została zauważona...
Cóż najlepiej coś zmieszać z błotem niezależnie czy są do tego podstawy czy nie...

Miłego dnia
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

beancycles pisze:2. Kwestia aktualności obecnych modeli Karpiela, czytam burzliwą dyskusje znawców tematu, ale odnoszę wrażenie, ze żaden z nich nie postarał się nawet trochę rozeznać temat przed wypowiedziami. Nawet zmiana geometrii nie została zauważona...
Cóż najlepiej coś zmieszać z błotem niezależnie czy są do tego podstawy czy nie...

Cóż. Najlepiej założyć za innych co myśla.

Jaka zmiana geometrii? Patrze na strone i widze 65-66 na głowce, support 14'', cs 17'' . Masz na mysli zmiane jak karpiel do pl wchodził na nowo?
Czy zdanie zle złozyłes i masz na mysli regulacje? Jesli dobrze pamietam cudowna regulacja co prawda dawała kat głowki i pakiet lepszy ale damian mierzył rower i niestety wahacz wychodził pieruńsko długo. Moge sie mylić ale czuje sie dość dobrze rozeznany. Karpiel do dobra rama ale moim zdaniem nie warta kasy za jaką jest oferowana. Nie była jej warta nawet jak wychodziła bo wtedy też sie rozeznawałem i rozwazałem karpiela.
beancycles
Posty: 14
Rejestracja: 12.08.2011 22:55:26
Kontakt:

Post autor: beancycles »

Mówię nie o regulacjach które maja oczywisty wpływ na geometrie, wysokość suportu oraz co jest unikatowe dla tej konstrukcji zmiany w pracy zawieszenia (jak sadzę, jest to jedyna tego typu konstrukcja dostępna na rynku, dodatkowo posiadająca możliwość zmiany długości tylnego amortyzatora)
Co do zmiany geometrii, modele na 2011 mają inny kąt główki ramy, od tego roku klient może wybrać jeden z dwóch wariantów, zależnie od preferencji, mniej lub bardziej sztorcowy (dotyczy to ram Disco Volante, Armageddon).

Wszystkie ramy są wykańczane pod indywidualne zamówienie, wtedy tak naprawdę klient decyduje która wersje chce otrzymać. Wbrew obowiązującej modzie, część klientów wybiera geometrie z poprzednich dwóch lat.

Dla przykładu rama Rafała Kumorowskiego jest bardziej pionowa (główka ramy) ze względu na jego preferencje po trialu.

Kwestia ceny, w tym miejscu zawsze będzie wiele głosów za i przeciw, Podobnie jak z samochodami niszowymi, zawsze są inne opcje, wygodniejsze, bardziej komfortowe, tańsze.
Oczywiście nie są to ramy które mają konkurować z produktami masowymi i nigdy nie będą. W zamian za to, klient otrzymuje produkt unikatowy, nawet malowanie może być wykonane wedle indywidualnego projektu. Praktycznie wszyscy klienci zamawiający ramy Karpiela etap modnych kolorowych i pękających konstrukcji mają już za sobą i chcą mieć coś po prostu unikatowego.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość