Witam,
Zwracam się do Was z prośbą o wyjaśnienie kwestii zawartej w temacie;
Jak wygląda sprawa kompatybilności ram z powietrznymi damperami - jaka charakterystyka ramy jest odpowiednia (logicznie rzecz biorąc przy ramie progresywnej z powietrznym damperem progresja będzie na tyle duża że prawdopodobnie będzie to skutkować niewykorzystaniem skoku, przy degresywnych ramach z kolei powinniśmy uzyskiwać w miarę liniową charakterystykę...?), czy istnieją jakieś graniczne wartości przełożenia poza którymi air nie będzie działał właściwie?
Za sugestię z góry dziękuję;)
Kompatybilność rama - tłumik powietrzny
-
- Posty: 452
- Rejestracja: 11.04.2008 21:36:34
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Posty: 2379
- Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
-
- Posty: 452
- Rejestracja: 11.04.2008 21:36:34
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Najlepiej sprawdza się połączenie:
Progresja do 50-80% skoku
Degresja pozostała część.
W ten sposób otrzymujemy ramę która nieluje niedociągnięcia powietrznego dampera.
przykłady:
Iron Horse Sunday
Giant glory >2010
Trek session nowy
+ wszystkie ramy które wychodza w standardzie z powietrzniakami.
Najprostrzym sposobem jest obczaic czy dana rama w standardzie wystepuje z powietrzniakiem. Jeśli nie bardzo prawdopodobne, że szału nie będzie.
Dla tego warto sprawdzic daną rame w linkage i przyczaic czy krzywa rośnie a później opada.
Progresja do 50-80% skoku
Degresja pozostała część.
W ten sposób otrzymujemy ramę która nieluje niedociągnięcia powietrznego dampera.
przykłady:
Iron Horse Sunday
Giant glory >2010
Trek session nowy
+ wszystkie ramy które wychodza w standardzie z powietrzniakami.
Najprostrzym sposobem jest obczaic czy dana rama w standardzie wystepuje z powietrzniakiem. Jeśli nie bardzo prawdopodobne, że szału nie będzie.
Dla tego warto sprawdzic daną rame w linkage i przyczaic czy krzywa rośnie a później opada.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość