Domain 318 a 302

gejekNS
Posty: 97
Rejestracja: 12.04.2011 17:56:32
Kontakt:

Domain 318 a 302

Post autor: gejekNS »

siemka miałem kiedyś domaina 302 i jak dla mnie jego praca była niezbyt dobra, nadarza się okazja wyrwać 318 w dobrym stanie za rozsądne pieniadze i tu mam pytanie czy praca w 318 jest dużo lepsza czy poza kompresją nic się nie zmienia ???
pimpekfr
Posty: 117
Rejestracja: 30.04.2011 13:16:51
Kontakt:

Re: domain 318 a 302

Post autor: pimpekfr »

Miałem 318 a później 302 i jak dla mnie lepiej jeździło mi się na 302 : )
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

302 nie ma czegoś takiego jak otwarcie zaworu kompresji przy mocnym uderzeniu, także w stosunku do 318 powinien zamulać bardziej, przy czym może RS tak to zaprojektował w tym akurat HC2 że tłumienie jest minimalne.
wasall
Posty: 261
Rejestracja: 07.02.2011 14:21:38
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: wasall »

zacznijmy od tego że 302 nie ma regulacji kompresji to po co w 302 zawór otwierania kompresji przy mocnym uderzeniu ?
Po 2 to że 318 nie ma tego zaworu jest tylko kompresja a nie ma pokrętełka Gate które reguluje właśnie to co powiedziałeś.
a jak sie jeździ na domainie który nie był serwisowany to wszystko inne działa lepiej ale to już moje zdanie ;)
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Niewiedza napędza biznes...

Co z tego że nie ma regulatora? To wg ciebie automatycznie wyklucza istnienie tłumika kompresji w amorze? Stary Junior T w ogóle nie miał wg ciebie tłumików, tylko same sprężyny?

Widać że widziałeś HC2 jak i MC... Motion controll bez floodgate to jest hydra coil 2. Co z tego że nie ma regulacji?
wasall
Posty: 261
Rejestracja: 07.02.2011 14:21:38
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: wasall »

nie rozgarniam teraz jeżeli nie ma kompresji to amora sie nie da utwardzić... jeżeli nie da sie go utwardzić to po co zawór otwierania przy mocnym uderzeniu ? w domainie 302 z tego co wiem jest sam tłumik powrotu..
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

każdy z wyżej wymienionych amorów MA tłumienie kompresji. to, ze nie ma regulacji nic nie znaczy. Moje byłe 888vf nie miały żadnych regulacji, co nie czyni je pozbawionymi tłumienia
ogarnij
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

wasall pisze:w domainie 302 z tego co wiem jest sam tłumik powrotu..
Czyli wiesz źle...

Ale wracając do tematu. Od domaina 302 czy 318 zdecydowanie wolałbym juniora jakiegoś, nie mówiąc już o super t. Imho daruj sobie wymianę a spróbuj pobawić się tłumikiem kompresji.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

pietryna pisze:Od domaina 302 czy 318 zdecydowanie wolałbym juniora jakiegoś, nie mówiąc już o super t. Imho daruj sobie wymianę a spróbuj pobawić się tłumikiem kompresji.
Sugerujesz, że ssv jest lepsze o MC? :)
Miałem Juniorka a teraz mam Pika (ale mam Gate'a, a z tego co widze 318stka nie ma) to wole MC. Ale że nie jeździłem nigdy na żadnym Domainie to nie porównuje :)
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

pietryna pisze:Od domaina 302 czy 318 zdecydowanie wolałbym juniora jakiegoś
Dobry żart kolego z rana. Domain 318 pracuje na bardzo przyzwoitym poziomie, w tej cenie nie ma konkurencji.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Wasza sprawa. Jeździłem na ssv, ssvf, MC i z tych trzech wybrał bym ssvf bez gadania.

Nie zauważyłem mulenia które tak się tu wałkuje wyjątkowo na forum. Nie jest to rozkręcone na max, mięciutkie hscv i trochę czuć cegły, kamienie i korzenie na rękach(przy hscv to właściwie nic nie czuć - jedziesz jak po asfalcie). Na MC to mi na takich drobnych nierównościach ręce zaczynają swędzieć po paru sekundach od wjechania na "przeszkody", tak tłucze niesamowicie.

I szczerze, trochę w dupie mam nurkowanie przy hamowaniu a jadąc na stojąco i mocno cisnąc w pedały to i zamknięty MC się łatwo ugina.
xDkrystian
Posty: 473
Rejestracja: 12.03.2010 21:55:40
Lokalizacja: Oslo/Oświęcim
Kontakt:

Post autor: xDkrystian »

Ja od sb powiem ci że na 302 lepiej się jeździ oczywiście serwis 2x do roku i regularne smarowanie brunoxem i praca bajeczna :)
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

pietryna pisze:wybrał bym ssvf bez gadania.
np. 66VF, które biją na głowę pracę domaina.
Ale domaina można już za 500 dorwać z dobrą pracą, sztywną osią i mało awaryjnością :)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

diesel2117 pisze:np. 66VF, które biją na głowę pracę domaina.
Akurat, miałem z1 rv, 66 ev eta, jeździłem na Domainie 318 i naprawdę domain wygrywa. Wszystkie amorki były bardzo zadbane i jeździły od nowości u 1 właściciela.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

Cubus5 pisze:z1 rv, 66 ev eta,
RV nie równy w pracy do VF ;)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
morthias
Posty: 1047
Rejestracja: 21.02.2006 16:23:55
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: morthias »

diesel2117 , to dziwne, SSV lepsze od SSV..

Mialem mase amortyzatorow, ostatnie dwa to Domainy 302 (mialem 318, ale dotarl do mnie skrzywiony, wiec o nim sie nie wypowiadam) i nie moge o nich powiedziec nic zlego. Na pewno za ta kase najlepszy amor jaki mozna dostac.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

morthias Mam Ci wypisać jakie ja miałem 66/domain?
66 vf05/sl1ata07/rc2x07/rcv07
domain 302(wadliwa seria)/318/DC R 2011 (jako jeden z pierwszych w polsce)
Więc mam porównanie do wielu innych podobnej klasy. Co nie zmienia faktu że SSVF lepiej pracuje niż SSV(rv, rcv).
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
morthias
Posty: 1047
Rejestracja: 21.02.2006 16:23:55
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: morthias »

diesel2117 , okej, z tym sie zgodze. Ale ktory z Twoich amorow mial SSVF ?
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

RCV i ssv? Ciekawe. w nowszych ssv to chyba tylko w dj był wsadzany(+ jakieś oemy nie uwzględnione na stronie). Tak to ssvf tłumiki były wszędzie.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości