Intense M6 FRO damper 241mm?

off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Intense M6 FRO damper 241mm?

Post autor: off_road »

Szybkie pytanie
czy do Intense M6 FRO ktora ma oryginalnie damper 267mm można zapakować damper 241mm zmniejszając skok?

Orientuje sie ktoś w tym temacie?
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

W m6tkach przypadkiem fabrycznie koło o sztyce/siodło nie tarło? Bo z za krótkim damperem moze to byc jeszcze bardziej widoczne ;)
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

The frame has the ability to run both the 10.5X 3.5 shock for 9.5-inch travel and a very m6 type feel or the 9.5X 3-inch shock for 8.5-inch travel and a livlier feel while maintaining the same leverage ratio. The mono tubes have been slimmed down and the frame comes in at 9.2 lbs.

Własnie zaciekawiła mnie druga czesc tego opisu.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

To m9 miało mieć takie opcje. Sprawdz na stronie jak tam jest ale chyba komus sie ramy pomieszały.
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Niby fota, info o ramie jest wlasciwe.
Chyba ze ktos sie pomylił i opis na pałe władował hehe
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

m6 evo Mattiego miało tak miec

"Rama może wykorzystywać damper 10.5x3.5" aby uzyskać 9.5" (241mm) skoku lub damper 9.5x3" dla skoku 8.5" (215mm). Przełożenie w obydwu przypadkach pozostaje takie samo. Mono rury zostały odchudzone dzięki czemu udało się zejść z wagą ramy do 4,17kg"."
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

A przy vpp nie będzie problemu ze zmianą pracy, przy innym damperze ?
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Przy wszystkim będzie
ablee
Posty: 1157
Rejestracja: 16.11.2005 10:50:44
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: ablee »

Ja raz eksperymentalnie wsadziłem 241 do swojej m6, zrobiłem parę rundek koło domu i stanowczo takiego pomysłu nie polecam! ! ! Normalnie suport jest nisko to po zastosowaniu krótszego dampera, było ekstremalnie...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Dotykałes pedałami ziemi? ;) Jak nie to nie było tak zle ;)
LisuKrakow
Posty: 977
Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: LisuKrakow »

Off_road, hah jakbym mial ccdb to tez bym staral sie za wszelka cene go wepchac do kazdej ramy ;P
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Rozważam milion opcji na sekunde ;) hehe a, ze w necie okazał sie być ciekawy acz błędny zapis warto było zapytać ;) Lisu za wszelką cenę raczej nie ;)
Ale juz jestem pewien wyboru na 2012 ;)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości