Witam,
posiadam hamulce Hope Tech V2, wydaje mi się że przydałoby się je odpowietrzyć. Tylko jak? Jest mi ktoś w stanie wyjaśnić jak się do tego zabrać i co będzie mi potrzebne?
Z góry dziękuję
[Hamulec] Hope - Tech V2 odpowietrzanie
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 13.03.2008 11:54:01
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Witam tutaj masz dokładną instrukcję :
http://www.youtube.com/watch?v=QzGQpS6fd3E
bardzo prosta i skuteczna metoda .
http://www.youtube.com/watch?v=QzGQpS6fd3E
bardzo prosta i skuteczna metoda .
nie mam dzwieku w pracy ale chyba chodzi o ustawienie tloczkow w rownych odleglosciach od tarczy.
oczywiscie dziala to jak masz prosta tarcze
w hopeach klocki siedza ciasno przy tarczy i jesli tloki po jednej stronie sa mocniej wysuniete to bedzie Ci wyginac tarcze w przeciwnym kierunku.
najpierw musisz sie upewnic ze masz zacisk zalozony tak ze tarcza jest idealnie po srodku miedzy sciankami zacisku - zobaczysz to bez problemu w miejscach gdzie tarcza wchodzi w "wyciecia" na koncach zacisku (przod i tyl zacisku - oba musza byc ustawione)
jak juz masz tarcze idealnie posrodku to nacisnij klamke i zobacz w ktora strone wygina Ci tarcze:
zalozmy ze wygina ja w lewo czyli tloki po prawej za bardzo wysuniete a z lewej za malo
wkladasz maly plaski srubokret za lewy klocek i popychasz go w kierunku tarczy i naciskasz klamke - tloki przesuna sie w strone tarczy - uwazaj zeby srubokretem nie porysowac tloka bo bardzo latwo go zniszczyc przy tym. jesli przesunales je za duzo to powtorz operacje z drugiej strony - do skutku
warto to sprawdzac co jakis czas. zwlaszcza jak czesto zdejmujesz kolo do transportu.
u mnie w mono m4 robi to dramatyczna roznice w sile hamowania i sprezystosci klamki.
nie zawsze jak ci "zmieknie" klamka to masz hampel do odpowietrzenia. sprobuj najpierw ustawic tloczki
oczywiscie dziala to jak masz prosta tarcze

w hopeach klocki siedza ciasno przy tarczy i jesli tloki po jednej stronie sa mocniej wysuniete to bedzie Ci wyginac tarcze w przeciwnym kierunku.
najpierw musisz sie upewnic ze masz zacisk zalozony tak ze tarcza jest idealnie po srodku miedzy sciankami zacisku - zobaczysz to bez problemu w miejscach gdzie tarcza wchodzi w "wyciecia" na koncach zacisku (przod i tyl zacisku - oba musza byc ustawione)
jak juz masz tarcze idealnie posrodku to nacisnij klamke i zobacz w ktora strone wygina Ci tarcze:
zalozmy ze wygina ja w lewo czyli tloki po prawej za bardzo wysuniete a z lewej za malo
wkladasz maly plaski srubokret za lewy klocek i popychasz go w kierunku tarczy i naciskasz klamke - tloki przesuna sie w strone tarczy - uwazaj zeby srubokretem nie porysowac tloka bo bardzo latwo go zniszczyc przy tym. jesli przesunales je za duzo to powtorz operacje z drugiej strony - do skutku
warto to sprawdzac co jakis czas. zwlaszcza jak czesto zdejmujesz kolo do transportu.
u mnie w mono m4 robi to dramatyczna roznice w sile hamowania i sprezystosci klamki.
nie zawsze jak ci "zmieknie" klamka to masz hampel do odpowietrzenia. sprobuj najpierw ustawic tloczki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości