BIKESTACJA
BIKESTACJA
ostrzegam przed tym sklepem. pracuja tam nieodpowiedzialni ludzie. 4 pazdziernika zrobilem zakupy za ponad 2700zl i do tej pory czekam na niektore rzeczy mimo ze byly opisane jako dostepne w magazynie.
emaile sa olewane a przez telefon mozna uslyszec tylko zwodzace obietnice.
otwarta zostaje sprawa paypal przeciwko bikestacji z zadaniem zwrotu pieniedzy za niewyslane rzeczy. sklep dalej milczy i nie widac zadnej checi rozwiazania tego pokojowo.
przykro mi to pisac bo kupilem tam duzo rzeczy i do tej pory bylo bardzo dobrze ale ile mozna czekac i prosic sie bedac olewanym po calej linii.
jesli mi ktos mowi ze kola sa na magazynie i wychodza jutro a nie ma ich drugi tydzien to jest juz przegiecie.
wiem ze ceny maja dobre ale powaznie lepiej zaplacic wiecej i miec spokojna glowe.
podsumowujac - sklep dla ludzi o mocnych nerwach i o dobrze rozwinietej samokontroli. jesli masz cierpliwosc wieksza niz modelarz okretow w skali 1:500, szachista lub ksiadz na spowiedzi w wielki czwartek, kupuj w tym sklepie bracie jak najbardziej. w przeciwnym wypadku doloz pare groszy i daj zarobic dobrym ludziom w INNYM sklepie.
pozdrawiam
emaile sa olewane a przez telefon mozna uslyszec tylko zwodzace obietnice.
otwarta zostaje sprawa paypal przeciwko bikestacji z zadaniem zwrotu pieniedzy za niewyslane rzeczy. sklep dalej milczy i nie widac zadnej checi rozwiazania tego pokojowo.
przykro mi to pisac bo kupilem tam duzo rzeczy i do tej pory bylo bardzo dobrze ale ile mozna czekac i prosic sie bedac olewanym po calej linii.
jesli mi ktos mowi ze kola sa na magazynie i wychodza jutro a nie ma ich drugi tydzien to jest juz przegiecie.
wiem ze ceny maja dobre ale powaznie lepiej zaplacic wiecej i miec spokojna glowe.
podsumowujac - sklep dla ludzi o mocnych nerwach i o dobrze rozwinietej samokontroli. jesli masz cierpliwosc wieksza niz modelarz okretow w skali 1:500, szachista lub ksiadz na spowiedzi w wielki czwartek, kupuj w tym sklepie bracie jak najbardziej. w przeciwnym wypadku doloz pare groszy i daj zarobic dobrym ludziom w INNYM sklepie.
pozdrawiam
Ja i mój kolega mieliśmy z nimi taki problem, że przy zamówieniu kilku pierdół, przyszła jedna rzecz inna niż powinna, a innym razem czegoś tam brakowało. Wszystko oczywiście udało się dopiąć do końca, ale co stracony czas i nerwy to już się nie odzyska.
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
5 tyg opoznienia, nie wiem jaki musialby byc ten gratis.
zreszta osoba ktorej skladam rower poddala sie i kupila wlasnie teraz kola gdzie indziej. a ja zostalem z kasa w sklepie ale przed chwila dostalem mejla od chlopakow z BS i powinienem niedlugo miec kase na koncie wiec moze sklep sie zrehabilituje.
zreszta osoba ktorej skladam rower poddala sie i kupila wlasnie teraz kola gdzie indziej. a ja zostalem z kasa w sklepie ale przed chwila dostalem mejla od chlopakow z BS i powinienem niedlugo miec kase na koncie wiec moze sklep sie zrehabilituje.
Brat chciał kupić u nich koszulkę na rower ale po złożeniu zamówienia(towar oczywiście był dostępny) po kilku dniach przysłali wiadomość, że mniej więcej dwa dni po złożeniu zamówienia, koszulka sprzedała się na allegro(bo tam także handlują) przez co nie mogli zrealizować jego zamówienia... No to o co tu chodzi? Jedną koszulkę reklamują i na allegro i na sklepie? Nie mają rozdzielonego towaru? Albo niech chociaż aktualizują w miarę szybko informację na stronie sklepu. Pieniądze oczywiście zwrócili bez problemu ale minusa załapali za to.
tak sie sklada ze nie kazdy ma prywatnego mejla do Pana Iwana.
Generalnie zajmuje sie tym teraz nasz prawnik, wiec ja luzuje trabe. Ktos wisi mi kase od poltra miesiaca, sciemnia (jest to bardzo grzeczna wersja) - maja na to jakies paragrafy zwlaszcza ze wiekszosc naszej konwersacji jest na pismie a email przyjmowany jest od jakiegos czasu tak samo jak list. W srode obiecano mi ze wyjdzie przelew JUTRO. Na razie nie ma kasy ani kontaktu. Na razie panowie szakale z zaprzyjaznionego biura prawniczego przygotowuja dokumenty. Niech sie krwiopijcy wyszaleja.
proponuje zmienic nazwe sklepu na jedna z ponizszych.
problemktoregowogoleniepowinnobyc.pl
JUTRO.pl
Generalnie zajmuje sie tym teraz nasz prawnik, wiec ja luzuje trabe. Ktos wisi mi kase od poltra miesiaca, sciemnia (jest to bardzo grzeczna wersja) - maja na to jakies paragrafy zwlaszcza ze wiekszosc naszej konwersacji jest na pismie a email przyjmowany jest od jakiegos czasu tak samo jak list. W srode obiecano mi ze wyjdzie przelew JUTRO. Na razie nie ma kasy ani kontaktu. Na razie panowie szakale z zaprzyjaznionego biura prawniczego przygotowuja dokumenty. Niech sie krwiopijcy wyszaleja.
proponuje zmienic nazwe sklepu na jedna z ponizszych.
problemktoregowogoleniepowinnobyc.pl
JUTRO.pl
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 16.11.2011 14:19:51
- Kontakt:
Witam Użytkowników dh-zone
Na Wstępnie chciałbym wszyskich uspokoić i przeprosić za niedogodności Pana DH-luka.
Faktycznie mieliśmy problem z zamowieniem.Nasze działanie nie jest nastawione na oszukiwanie kogokolwiek. Towar został doreczony z opuznieniem a pieniądze za braki w dostawie zwócone. Sprzedawca obsługujący Pana starał sie w możliwie krótkim czasie rozwiązać problem braku adapterów i opon lecz ,zyjemy w Posce i np. Hurtownia Maxxis od sierpnia mimo zapewnien nie dosyła towaru ( koniec sezonu ) ( hurtownia Mavic Nie handluje z Internetem Poniewaz internet zaniza ceny i za same koła powinien Pan załacic 900pln gdzie cena rynkowa w sieci za granica to okolo 600pln ) nie zgadzamy sie z ich Polityka i staram sie oferowac towar w cenach dostepnych dla naszych bikerów przez cały rok.
Towar czesto sprowadzmy od zagranicznych dostawców, co sie z tym wiąze może dojść do opuznien w przypadku zbyt duzej ilosci zamowien.
Nasz sklep realizuje dziennie kilkadziesiat zamowien i jak widać np w komentarzach na allegro ( www_bikestacjapl) odsetek pozytywów to 99,7% do 0,3%.Od 2005r w sporach z kupującymi zawsze przyznaje racje naszym odbiorcą ,i nigdy nie obiciązam ich kosztami.
Prosze osobiscie o krótki post potwierdzajacy otrzymanie zamowionych rzeczy i zwrotu gotówki za braki w zamowieniu.
Za opuznienie jeszcze raz w imieniu swoim i sklepu Przepraszam.
Pozdrawiam Iwan Rafał
iwan@bikestacja.pl
Na Wstępnie chciałbym wszyskich uspokoić i przeprosić za niedogodności Pana DH-luka.
Faktycznie mieliśmy problem z zamowieniem.Nasze działanie nie jest nastawione na oszukiwanie kogokolwiek. Towar został doreczony z opuznieniem a pieniądze za braki w dostawie zwócone. Sprzedawca obsługujący Pana starał sie w możliwie krótkim czasie rozwiązać problem braku adapterów i opon lecz ,zyjemy w Posce i np. Hurtownia Maxxis od sierpnia mimo zapewnien nie dosyła towaru ( koniec sezonu ) ( hurtownia Mavic Nie handluje z Internetem Poniewaz internet zaniza ceny i za same koła powinien Pan załacic 900pln gdzie cena rynkowa w sieci za granica to okolo 600pln ) nie zgadzamy sie z ich Polityka i staram sie oferowac towar w cenach dostepnych dla naszych bikerów przez cały rok.
Towar czesto sprowadzmy od zagranicznych dostawców, co sie z tym wiąze może dojść do opuznien w przypadku zbyt duzej ilosci zamowien.
Nasz sklep realizuje dziennie kilkadziesiat zamowien i jak widać np w komentarzach na allegro ( www_bikestacjapl) odsetek pozytywów to 99,7% do 0,3%.Od 2005r w sporach z kupującymi zawsze przyznaje racje naszym odbiorcą ,i nigdy nie obiciązam ich kosztami.
Prosze osobiscie o krótki post potwierdzajacy otrzymanie zamowionych rzeczy i zwrotu gotówki za braki w zamowieniu.
Za opuznienie jeszcze raz w imieniu swoim i sklepu Przepraszam.
Pozdrawiam Iwan Rafał
iwan@bikestacja.pl
Panie Rafale,
dziekuje za Pana post. Mimo ze troche sie nie rozumiemy.
Pisze Pan o ze zyjemy w Polsce, nierzetelnych dostawcach itd - i ja to akurat swietnie rozumiem no moze oprocz jednego - wszystko co kupowalem bylo okreslone jako "na magazynie" dlatego zdecydowalem sie zakupic to u Was. Jestem w stanie zrozumiec wiele: mam juz za soba przesylke ktora spalila sie z calym kontenerem, inna zaginela innym razem dostalem zly towar - zawsze razem ze sklepem wspolnie udalo sie to rozwiazac i dalej z przyjemnoscia kupuje w tych sklepach mimo ze czekalem, cos poszlo nie tak i mialem po drodze problemy.
Nie jestem laleczka na obcasach ktora sie obraza bo nie ma jej numeru buta w sklepie i sprzedawca sie przed nia nie plaszczy ale przez 5 tyg musialem sie o wszystko prosic - glownie o informacje. Wiele z tych informacji typu - bedzie jutro, wysylamy za tydzien ,wysylamy jutro, przelew wychodzi jutro - wiele okazalo sie bez pokrycia, nieprawdziwe i przekazane mi zebym sie na razie odwalil i dal Wam spokoj.
Chodzi o to ze to wszystko mozna bylo zalatwic gladko i w 2 ruchach.
A konczy sie na tym ze wszyscy stracilismy czas i nerwy i sprawa rozwiazuje sie dla mnie dopiero po tym jak zrobilem dym
Tak jak naplakalem w moim 1szym poscie "do tej pory czekam na niektore rzeczy" z tego zamowienia. Wiec jesli nalezy sie sprostowanie to juz sprostowuje : Po tym jak okazalo sie ze nie ma wszystkich rzeczy na magazynie zaproponowalem rozbicie zamowienia na 2 i wyslanie na moj koszt tego co jest a reszta ktora miala byc za tydzien miala dojsc druga paczka. Dym poszedl o niewyslane rzeczy.
To jest wszystko co mam do powiedzenia i nie mam czasu na dyskusje - zanim wywleklem problem na forum publiczne, napisalem wszystko w mejlach do sklepu - czesto bez odpowiedzi.
Zdecydowanie wole isc na rower niz produkowac mejle do Panstwa, PayPala, GLSa, plakac na DH-Zone czy zwracac sie do innych dziwnych instytucji.
Oczywiscie dam znac czy kasa jest na koncie i jesli jest to bede cieszyl sie z rozwiazania sprawy i oczywiscie anuluje spor PayPal i to nie jutro, za tydzien czy za piec tygodni - ale natychmiast. Dostep do konta bede mial dopiero dzis kolo 20-21.
Zycze spokojnego wieczoru i (szczerze) powodzenia w biznesie, zeby bylo gladko i bez problemow.
dziekuje za Pana post. Mimo ze troche sie nie rozumiemy.
Pisze Pan o ze zyjemy w Polsce, nierzetelnych dostawcach itd - i ja to akurat swietnie rozumiem no moze oprocz jednego - wszystko co kupowalem bylo okreslone jako "na magazynie" dlatego zdecydowalem sie zakupic to u Was. Jestem w stanie zrozumiec wiele: mam juz za soba przesylke ktora spalila sie z calym kontenerem, inna zaginela innym razem dostalem zly towar - zawsze razem ze sklepem wspolnie udalo sie to rozwiazac i dalej z przyjemnoscia kupuje w tych sklepach mimo ze czekalem, cos poszlo nie tak i mialem po drodze problemy.
Nie jestem laleczka na obcasach ktora sie obraza bo nie ma jej numeru buta w sklepie i sprzedawca sie przed nia nie plaszczy ale przez 5 tyg musialem sie o wszystko prosic - glownie o informacje. Wiele z tych informacji typu - bedzie jutro, wysylamy za tydzien ,wysylamy jutro, przelew wychodzi jutro - wiele okazalo sie bez pokrycia, nieprawdziwe i przekazane mi zebym sie na razie odwalil i dal Wam spokoj.
Chodzi o to ze to wszystko mozna bylo zalatwic gladko i w 2 ruchach.
A konczy sie na tym ze wszyscy stracilismy czas i nerwy i sprawa rozwiazuje sie dla mnie dopiero po tym jak zrobilem dym
Tak jak naplakalem w moim 1szym poscie "do tej pory czekam na niektore rzeczy" z tego zamowienia. Wiec jesli nalezy sie sprostowanie to juz sprostowuje : Po tym jak okazalo sie ze nie ma wszystkich rzeczy na magazynie zaproponowalem rozbicie zamowienia na 2 i wyslanie na moj koszt tego co jest a reszta ktora miala byc za tydzien miala dojsc druga paczka. Dym poszedl o niewyslane rzeczy.
To jest wszystko co mam do powiedzenia i nie mam czasu na dyskusje - zanim wywleklem problem na forum publiczne, napisalem wszystko w mejlach do sklepu - czesto bez odpowiedzi.
Zdecydowanie wole isc na rower niz produkowac mejle do Panstwa, PayPala, GLSa, plakac na DH-Zone czy zwracac sie do innych dziwnych instytucji.
Oczywiscie dam znac czy kasa jest na koncie i jesli jest to bede cieszyl sie z rozwiazania sprawy i oczywiscie anuluje spor PayPal i to nie jutro, za tydzien czy za piec tygodni - ale natychmiast. Dostep do konta bede mial dopiero dzis kolo 20-21.
Zycze spokojnego wieczoru i (szczerze) powodzenia w biznesie, zeby bylo gladko i bez problemow.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 16.11.2011 14:19:51
- Kontakt:
Dziękuje za post.
Cieszę sie ,ze jest juz po sprawie. Słowem sprostowania nikt ze sklepu nie zaproponowal Panu dodatkowych opłat za przesłyke ( robicie przesyłki na dwie ) , sklep w takim przypadku zawsze bierze koszty na siebie.
Co do stanów magazynowych, serwer aktualizuje sie raz dziennie około godz 0.00 jesli w ciagu dnia któs kupi towar tzw. ostania sztuke a nastepnie zaraz po nim nastepna osoba ,może sie zdazyc ze towaru zabraknie. W takim przypadku kontaktujemy sie telefonicznie bądz @.
Aktualnie pracuje nad tym aby udoskonalic system ,ale nie jest to łatwa sprawa ,potrzebujemy czasu.
Przy nastepnych zamówieniach prosze o kontakt (iwan@bikestacja.pl) i powołanie sie na ten link badz sprawe, postaram sie Panu wynagrodzic stracony czas i nerwy stosownym rabatem.
Pozdrawiam Iwan Rafał bikestacja.pl
Cieszę sie ,ze jest juz po sprawie. Słowem sprostowania nikt ze sklepu nie zaproponowal Panu dodatkowych opłat za przesłyke ( robicie przesyłki na dwie ) , sklep w takim przypadku zawsze bierze koszty na siebie.
Co do stanów magazynowych, serwer aktualizuje sie raz dziennie około godz 0.00 jesli w ciagu dnia któs kupi towar tzw. ostania sztuke a nastepnie zaraz po nim nastepna osoba ,może sie zdazyc ze towaru zabraknie. W takim przypadku kontaktujemy sie telefonicznie bądz @.
Aktualnie pracuje nad tym aby udoskonalic system ,ale nie jest to łatwa sprawa ,potrzebujemy czasu.
Przy nastepnych zamówieniach prosze o kontakt (iwan@bikestacja.pl) i powołanie sie na ten link badz sprawe, postaram sie Panu wynagrodzic stracony czas i nerwy stosownym rabatem.
Pozdrawiam Iwan Rafał bikestacja.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości