
[rafimax] MDE 69 2010+888 RC3 EVO Ti V2 2012
Prosta sprawa amorek jest od kumpla z demo 8 2011 i stąd takie naklejki a tu link żeby było wiadomo o jaki demo mówięSlash pisze:a ja jestem ciekaw skąd takie naklejki na boxxa w tak ślicznym czerwonym kolorze?
http://www.specialized.com/pl/pl/bc/SBC ... C3%B3rskie
No ride... No Life...
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 20.06.2011 21:47:58
- Kontakt:
Re: [rafimax] Nowy Sprzęt na 2012r KTM APHEX 2010+Fox 40fit
Ładnie, a z jaką wagą? :>
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 20.06.2011 21:47:58
- Kontakt:
-
- Posty: 3540
- Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
- Kontakt:
Nie chodzi mi to dystrybutora, chodzi mi o cenę całego roweru.... 18K za rower na takim osprzęcie , jak dla mnie mało rejsingowej geometrii i wadzę 18.5 kg to moim zdaniem troszkę dużo.ballantines pisze:wojtasu Niestety chyba dystrybutor prowadzi śmieszną politykę...
Pamiętam jak Aphexy z rocznika 2009/10 sprzedawali po niecałe 20K.
bw. Dzięki za PW

Geo
heh trzeba kupować ramy, ja samą ramę kupiłem za 2tyś jako nową z gwarancją i crash replacement em więc nie narzekam a geo jest o niebo lepsze niż w poprzedniej ramcewojtasu pisze:Nie chodzi mi to dystrybutora, chodzi mi o cenę całego roweru.... 18K za rower na takim osprzęcie , jak dla mnie mało rejsingowej geometrii i wadzę 18.5 kg to moim zdaniem troszkę dużo.
Pamiętam jak Aphexy z rocznika 2009/10 sprzedawali po niecałe 20K
No ride... No Life...
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Też mi się mega podoba, tylko słyszałem, że ta rama już nie pracuje tak fajnie jak stary apex z fsr.. Słyszałem od użytkowników, nie wyczytałem z recenzji 

http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
skok ramy/skok tłoka jak masz:
pod 230 to 230/76 - 3.02
pod 200 to 200/76 - 2,63
patrząc na strone SRAMa wychodzi mi tak :
Tune A: 2.0-2.4 Leverage Ratio
Tune B: 2.4-2.85 Leverage Ratio
Tune C: 2.85-3.3 Leverage Ratio
Więc celuje w Tune C
pod 230 to 230/76 - 3.02
pod 200 to 200/76 - 2,63
patrząc na strone SRAMa wychodzi mi tak :
Tune A: 2.0-2.4 Leverage Ratio
Tune B: 2.4-2.85 Leverage Ratio
Tune C: 2.85-3.3 Leverage Ratio
Więc celuje w Tune C
http://www.pinkbike.com/photo/9231318/ <--- Mój Bike
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 20.06.2011 21:47:58
- Kontakt:
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 20.06.2011 21:47:58
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości