Cool Bomb - nowy patent do hampli
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Leży ten CoolBomb u kumpla nadal. Aż wstyd.. Może się zmobilizuje i założy w końcu..
Co do hampli. Jeździłem na nowym XTR z tarczami shimano.. Powiem wam, że szczena opada..
Co do hampli. Jeździłem na nowym XTR z tarczami shimano.. Powiem wam, że szczena opada..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 272
- Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
- Kontakt:
Wspolczesne nie i to jest ich przewaga w odroznieniu od DOT`a (z wylaczeniem DOT5 na bazie silikonu, ktory rowniez nie jest higroskopijny).SegatiV pisze:Czy mineralne płyny są higroskopijne?
A higroskopijnosc pozostalych dotow powoduje obnizenie temp wrzenia plynu, wiec i pogorszenie parametrow w dalszym czasie eksploatacji. To samo z korozja. Dlatego tez zaleca sie wymieniac plyn hamulcowy co kilka latSegatiV pisze:, z racji tego, że ma niższą temp. wrzenia niż DOT (a tych jest dużo, i nawet do jakiś 600*C czy podobnie)

Co do 600C to troche przesadziles

Dobre 5.1 maja okolo 250C temp wrzenia i to jak jest nowy. Jak chwyci wilgoc to temp. leci leb na szyje. Olej mineralny ma rowniez takie temperatury (ok 250C) wiec akurat stwierdzenie, ze mineral jest gorszy pod tym wzgledem jest bledne. Mineral jest "gorszy" bo jest bardziej agresywny dla uszczelek choc DOT tez niezle "zre" i ma problemy z zachowaniem jednakowej lepkosci w funkcji temperatury.
Jak ktos juz wspomnial problem temperatury jest generowany podczas procesu hamowania poniewaz klocek hamulcowy trze o tarcze. Tarcie=cieplo. Widzialem swego czasu jakies klocki, ktore byly skonstruowane tak ze okladzina cierna byla oddzielona specjalistycznym materialem izolacyjnym od blaszki montazowej, ktory powinien w teorii ograniczyc przekazywanie ciepla z klocka na tloczek i plyn.
Cos za cos. Cieplo musi gdzies "uciec" wiec w dupe dostaje tarcza i okladzina cierna.
http://spinacz86.pinkbike.com/
spz przepraszam, rzeczywiście przesadziłem z tymi 600*C - podane to było w *F. Pisałem z pamięci, moje niedopatrzenie.
http://k1racegear.com/p-640-rbf-660-rac ... fluid.aspx
http://k1racegear.com/p-640-rbf-660-rac ... fluid.aspx
deviz pisze:a który się grzeje szybciej ? mineralny czy DOT ???
Mineralny. Motulowski mineralny koło 230 C jesli dobrze pamietam. RBF 600 Dot 4 to ponad 300 C
F4rr3ll pisze:jedno mnie ciekawi : radiatory są w XTR-ach i SLX-ach które seryjnie są dedykowane pod XC , za to w saintach dedykowanych po DH ich nie ma . WTF?
1) Saint wyszły wczesniej
2) To sainty potrzebują radiatora?
off_road pisze:Panowie a może by tak na paście przewodzacej ciepło dokleić radiatory (z kompa) do zacisku?
Miałem kiedyś na damper dnm burner założony. Na prawde przestawal sie przegrezwać

Masz tego zdjęcie? musiało super wyglądaćSpaced pisze: off_road napisał(a):"Panowie a może by tak na paście przewodzacej ciepło dokleić radiatory (z kompa) do zacisku?"
Miałem kiedyś na damper dnm burner założony. Na prawde przestawal sie przegrezwać


Jak dla mnie nieco zbędny patent miałem, jedyne hamulce jakie udało mi się zagrzać do "pływania" to magura julie, i juicy 3. Z elixirem r, starym saintem, juicy 7 nigdy nie miałem takich problemów, na żadnej trasie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość