Hayes hfx 9 hd- pomocy!!!!!!!!!!
Hayes hfx 9 hd- pomocy!!!!!!!!!!
Sytuacja wyglada nastepujaca-strzelil mi przewod na tyl wiec kupilem przewodzik oryginalny i oddalem rowerek do serwisu ktory jest znany i uwazany za naprawde dobry i sprawdzony ,zalozyli przewod ,napelnili i odpowietrzyli no i TERAZ HAMPEL DZIALA SPORO SLABIEJ NIZ KIEDYS A DO TEGO PODCZAS HAMOWANIA KLAMKA CHODZI TAK DZIWNIE "GUMOWATO" nie widac zeby tarcza lub klocki byly polane olejem, klocki te nie sa tez jeszcze zuzyte wiec co jest grane?? HELP!!
1. Okresl rodzaj płynu hamulcowego dla danego typu hamulców ( olej mineralny lub DOT )
2. Korzystając z DOT doskonałym, choć nie tanim, wyjściem jest wymiana płynu na przeznaczony do pojazdów wyscigowych, jak np. Shell Racing Brake Fluid ... Hamulec zmiena się nie do poznania, zwiększy się odporność na przegrzania, wzrośnie siła, a klamka bedzie sie lżej poruszała.
3. Zaopatrzyć się w zestaw do odpowietrznia ( specialna strzykawka z rurką i mały pojemnik na olej )
4. Pod zacisk rościelić gazety ( czyt. bardzo grubo ;)
5. Odjręcić srube odpowietrzającą w zacisku hamulca
6. Napełnic strzykawkę odpowiednim płynem hamulcowym.
7. Założyć rurkę strzykawki na śrubę odpowietrzajacą.
8. Odkrecić pokrywkę zbiorniczka wyrównawczego i delikatnie wyjąć membrane.
9. Od dołu wstrzyknąć płyn
10. Bańki powietrza uchodzace ze zbiorniczka wyrównawczego oznaczają odpowietrzanie się hamulca :D
11. W odpowietrzaniu można pomóc sobie naciskając lekko klamkę 2-3 mm. i gwałtownie puszczając, pomocne może tez być ostukiwanie przewodu i zacisku.
12. Kiedy wypłyną ostatnie bańki nalezy dopompować jeszcze troche płynu!
13. Włożyć membranę unikając zgromadzenia się pod nią powietrza i dokręcić pokrywe zbiorniczka wyrównawczego.
14. Zdjąć strzykawkę.
15. Dokręcić śrubę odpowietrzająca...
Banalne, co :D Proponuje jeszcze przed tymi czynnościami, jakąś tabletke uspokajającą, żebyś jnie zaczą rzucac bikiem jak CI nie ebdzie szło, albo jak se klocki zachlapiesz :D
A tak na poważnie to bądź ostrożny co do klocków i tarczy ( oczywiscie koło wczesniej sciagnij :) Bo jak zachlapiesz płynem klocki to bedzie klapa :/
2. Korzystając z DOT doskonałym, choć nie tanim, wyjściem jest wymiana płynu na przeznaczony do pojazdów wyscigowych, jak np. Shell Racing Brake Fluid ... Hamulec zmiena się nie do poznania, zwiększy się odporność na przegrzania, wzrośnie siła, a klamka bedzie sie lżej poruszała.
3. Zaopatrzyć się w zestaw do odpowietrznia ( specialna strzykawka z rurką i mały pojemnik na olej )
4. Pod zacisk rościelić gazety ( czyt. bardzo grubo ;)
5. Odjręcić srube odpowietrzającą w zacisku hamulca
6. Napełnic strzykawkę odpowiednim płynem hamulcowym.
7. Założyć rurkę strzykawki na śrubę odpowietrzajacą.
8. Odkrecić pokrywkę zbiorniczka wyrównawczego i delikatnie wyjąć membrane.
9. Od dołu wstrzyknąć płyn
10. Bańki powietrza uchodzace ze zbiorniczka wyrównawczego oznaczają odpowietrzanie się hamulca :D
11. W odpowietrzaniu można pomóc sobie naciskając lekko klamkę 2-3 mm. i gwałtownie puszczając, pomocne może tez być ostukiwanie przewodu i zacisku.
12. Kiedy wypłyną ostatnie bańki nalezy dopompować jeszcze troche płynu!
13. Włożyć membranę unikając zgromadzenia się pod nią powietrza i dokręcić pokrywe zbiorniczka wyrównawczego.
14. Zdjąć strzykawkę.
15. Dokręcić śrubę odpowietrzająca...
Banalne, co :D Proponuje jeszcze przed tymi czynnościami, jakąś tabletke uspokajającą, żebyś jnie zaczą rzucac bikiem jak CI nie ebdzie szło, albo jak se klocki zachlapiesz :D
A tak na poważnie to bądź ostrożny co do klocków i tarczy ( oczywiscie koło wczesniej sciagnij :) Bo jak zachlapiesz płynem klocki to bedzie klapa :/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości