Skok i charakterystyka akity fr

boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Skok i charakterystyka akity fr

Post autor: boogiel »

Witam Was drodzy forumowicze!
Pisze, by nieco po teoretyzować.
mam taką ramę: http://www.pinkbike.com/photo/7406167
Chcę się dowiedzieć, na której dziurce jest większy skok i progresja.
System zawieszenia to 1-zawias z przekładnią. Na zdj damper jest zamocowany na niższą dziurkę. Kiedyśtam czytałem oraz zasłyszałem, że na górze jest 160 a na dole 180, oraz że dolne ustawienie jest bardziej progresywne.
Prawda to? Ktoś mógłby to w jakikolwiek sposób przeanalizować?
Foto dziurek: http://www.pinkbike.com/photo/6508852
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

Na górnym oczku masz więcej skoku, a na dolnej mniej.
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

No własnie to tego doszedłem, ołówek w haki i jazda.
Beka w ****, cały sezon na 160 jeździłem. No ku*wa :D Cały czas mi cos nie pasowało :D Jestem zdolny :D
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

boogiel pisze:Beka w ****, cały sezon na 160 jeździłem. No ku*wa Cały czas mi cos nie pasowało Jestem zdolny
Mówiłem Ci! Dlatego ja na górnej dziurce śmigałem :D
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

Oj Maciek... Najpierw pokrętło w RC3 ,teraz dziurka...zacznij czytać instrukcję co i jak do dziurki i jak się kręci ;) :mrgreen:
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Skok i charakterystyka akity fr

Post autor: boogiel »

Kurde. Wpadł mi do łba, pomysł, żeby w miejscu zaznaczonym na foto czerwoną kropką zrobić jeszcze jedną dziurę- geo byłoby much better i skok chyba nieco większy. Oczywiście, sprawdziłbym czy koło do podsiodłówki nie dochodzi :)

Edit. Albo taki element wykonać cnc, jak jest teraz, tylko, że z dziurą do tyłu. Ah, to zimowe kombinowanie :D
Załączniki
akita dam.jpg
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

I Ci pierdyknie link jak dobrze pokatujesz po zrobieniu tam dziury ;)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Możesz mieć racje, poza tym, zbiorniczek dampera by przeszkadzał.
Ew nowy link dorobić, albo stery z redukcją kąta główki, pytanie, co taniej :)
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Pytanie co bezpieczniej ;)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości