Autoryzowany serwis Rock Shox w Warszawie, który?

Sert93
Posty: 778
Rejestracja: 01.10.2010 23:23:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Autoryzowany serwis Rock Shox w Warszawie, który?

Post autor: Sert93 »

Mojemu uginaczowy (RS Domain 318 U-Turn) przydało by się zmienić olej, obejrzeć uszczelki i zaklepać gwarancję. Moje pytanie brzmi w które ręce oddać amor, coś polecacie?

Coś kiedyś obiło mi się o uszy, że cieknąca regulacja może mieć dwie przyczyny, jedną z nich o ile dobrze pamiętam był cieknący tłumik, który podobno był wymieniany, jak myślicie warto uderzać z tym do sprzedawcy o gwarancję no i jeszcze samo skręcające się pokrętło U-Turna no i luzująca się oś.

Co do uszczelek, w deszczu/błocie po ugięciu na lagach pojawia się biała substancja, podejrzewam, że to smar z pomiędzy uszczelek, ale głowy nie dam, świadczy to o zużyciu uszczelek?

Chciałbym wiedzieć mniej więcej na czym stoję.

Wiem także, że wymiana oleju nie jest dość skomplikowana i mógłbym to zrobić sam, jednak martwi mnie fakt uszczelek i wolałbym zrobić ten 1 serwis, żeby nie było potem problemów z gwarancją.

Pozdro i dzięki za odp.
NorekO
Posty: 228
Rejestracja: 14.02.2011 18:40:30
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: NorekO »

Autoryzowany serwis RS masz na Ciołka 35 wpisz w google to Ci wyskoczy
Sklep Rowerowy Ryszarda Szurkowskiego

Odnośnie cieknięcia to kolega wysyłał amor na gware bo mu coś regulacja nie działała poszło z gwary wymiana i od razu mu przelali świeżym olejem w ramach gwarancji. Uszczelki nie powinny Ci się wysypać po jednym sezonie jeśli nie zajeżdżałeś widła i psikałeś uszczelki.
kel0
Posty: 83
Rejestracja: 07.02.2008 11:55:14
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: kel0 »

hej,
Jak tłumik R cieknie to generalnie gwarancja powinna być uznana. Z tym zgłaszasz się tam gdzie kupiłeś wideł. By rozwiązać ten problem mam swój patent, który zachowuje dla siebie.
Co do uszczelek. To raczej nie jest to smar a woda zmieszana z olejem. Spiesz się do serwisu, bo golenie masz stalowe. A wiadomo co woda z tym zrobi. Chowający się U-tern najczęściej jest z winy użytkownika, który jeździł w skrajnym (na maxa) ustawieniu skoku. Pęka wtedy sama końcówka "ślimaka" na sprężynie.
I oczywiście polecam się jako autoryzowany serwis RS www.kazoora.pl
http://kel0.pinkbike.com/
NorekO
Posty: 228
Rejestracja: 14.02.2011 18:40:30
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: NorekO »

a no zapomniałem że na kazoorze też jest autoryzowany serwis. Sory Olku
mysticar
Posty: 744
Rejestracja: 18.05.2007 00:12:20
Lokalizacja: Zamość/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: mysticar »

kel0 pisze:Spiesz się do serwisu, bo golenie masz stalowe. A wiadomo co woda z tym zrobi
Nie strasz kolegi, golenie są co prawda ze stali (nie nierdzewnej), ale są dodatkowo chromowane i nic im się nie dzieje przy po kontakcie z wodą. :)
ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej...
Sert93
Posty: 778
Rejestracja: 01.10.2010 23:23:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sert93 »

kel0 pisze: Chowający się U-tern najczęściej jest z winy użytkownika, który jeździł w skrajnym (na maxa) ustawieniu skoku. Pęka wtedy sama końcówka "ślimaka" na sprężynie.
Zawsze zostawiałem jedno kliknięcie luzu do samego końca skręcając na 160mm, jeżeli jest taka opcja to dla mnie wada konstrukcyjna, a nie wina użytkownika.
kel0 pisze:Jak tłumik R cieknie to generalnie gwarancja powinna być uznana.
W tym problem, że nie wiem czy cieknie to z tłumika...
kel0
Posty: 83
Rejestracja: 07.02.2008 11:55:14
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: kel0 »

mysticar pisze:Nie strasz kolegi, golenie są co prawda ze stali (nie nierdzewnej), ale są dodatkowo chromowane i nic im się nie dzieje przy po kontakcie z wodą. :)
Nie wnikam w wykończenie goleni, ale swoje już widziałem i wiem :)

Sert93 jak przestrzegałeś jednego klika, to nie powinno być problemu, zobacz, czy samo pokrętło można mocniej dokręcić. A jak coś to można dokupić dodatkowe sprężynki i kulki. Z gwarą tu może być różnie.
http://kel0.pinkbike.com/
Sert93
Posty: 778
Rejestracja: 01.10.2010 23:23:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sert93 »

To co Panowie, chyba oddam na Kazurę, słyszałem dobrą opinię :D, że chłopaki wiedzą co robią. Odpuszczę sobie zabawę z oddawaniem amora na gwarancje, chyba, że coś będzie działo się poważniejszego w sezonie.

PS: Nie ogarniam dlaczego temat został przeniesiony do działu "dla początkujących", nie pytam się tutaj o "jak wykręcić suport" tylko o konkretną sprawę związana z serwisem...
DH-luka
Posty: 415
Rejestracja: 05.09.2009 00:15:26
Kontakt:

Post autor: DH-luka »

Sert93 pisze:W tym problem, że nie wiem czy cieknie to z tłumika...
jak cieknie z tlumika to cieknie przez srube - wyjmij regulacje (czerwone pokretlo) i sprawdz czy w srodku nie jest mokro. moze wyczysc z brudu i oleju, upchaj ze 2 patyczki kosmetyczne ponaciskaj i zostaw na noc.

wyczysc tez naokolo sruby na dole goleni.zawiaz chusteczke ale tak zeby tylko naokolo sruby byla a nie pod nia. ponaciskaj widelec, zostaw na noc.

jak bedzie bardzo leciec to sie dowiesz skad. chyba ze cieknie minimalnie.

jesli traci duzo oleju przez tlumik to bedziesz mial coraz mniej kompresji
Sert93
Posty: 778
Rejestracja: 01.10.2010 23:23:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sert93 »

Cieknie minimalnie, ale cieknie, teraz już jestem prawie pewny, że to tłumik, bo jak wyciągam pokrętło, na imbusie wyraźnie widać olej.
Sert93
Posty: 778
Rejestracja: 01.10.2010 23:23:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sert93 »

A co powiecie na ten serwis? ul. Styki 11a, Warszawa - Saska Kępa "Bicykleta", mam go dużo bliżej niż Kazoore, jakieś opinie?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości