Autoryzowany serwis Rock Shox w Warszawie, który?
Autoryzowany serwis Rock Shox w Warszawie, który?
Mojemu uginaczowy (RS Domain 318 U-Turn) przydało by się zmienić olej, obejrzeć uszczelki i zaklepać gwarancję. Moje pytanie brzmi w które ręce oddać amor, coś polecacie?
Coś kiedyś obiło mi się o uszy, że cieknąca regulacja może mieć dwie przyczyny, jedną z nich o ile dobrze pamiętam był cieknący tłumik, który podobno był wymieniany, jak myślicie warto uderzać z tym do sprzedawcy o gwarancję no i jeszcze samo skręcające się pokrętło U-Turna no i luzująca się oś.
Co do uszczelek, w deszczu/błocie po ugięciu na lagach pojawia się biała substancja, podejrzewam, że to smar z pomiędzy uszczelek, ale głowy nie dam, świadczy to o zużyciu uszczelek?
Chciałbym wiedzieć mniej więcej na czym stoję.
Wiem także, że wymiana oleju nie jest dość skomplikowana i mógłbym to zrobić sam, jednak martwi mnie fakt uszczelek i wolałbym zrobić ten 1 serwis, żeby nie było potem problemów z gwarancją.
Pozdro i dzięki za odp.
Coś kiedyś obiło mi się o uszy, że cieknąca regulacja może mieć dwie przyczyny, jedną z nich o ile dobrze pamiętam był cieknący tłumik, który podobno był wymieniany, jak myślicie warto uderzać z tym do sprzedawcy o gwarancję no i jeszcze samo skręcające się pokrętło U-Turna no i luzująca się oś.
Co do uszczelek, w deszczu/błocie po ugięciu na lagach pojawia się biała substancja, podejrzewam, że to smar z pomiędzy uszczelek, ale głowy nie dam, świadczy to o zużyciu uszczelek?
Chciałbym wiedzieć mniej więcej na czym stoję.
Wiem także, że wymiana oleju nie jest dość skomplikowana i mógłbym to zrobić sam, jednak martwi mnie fakt uszczelek i wolałbym zrobić ten 1 serwis, żeby nie było potem problemów z gwarancją.
Pozdro i dzięki za odp.
Autoryzowany serwis RS masz na Ciołka 35 wpisz w google to Ci wyskoczy
Sklep Rowerowy Ryszarda Szurkowskiego
Odnośnie cieknięcia to kolega wysyłał amor na gware bo mu coś regulacja nie działała poszło z gwary wymiana i od razu mu przelali świeżym olejem w ramach gwarancji. Uszczelki nie powinny Ci się wysypać po jednym sezonie jeśli nie zajeżdżałeś widła i psikałeś uszczelki.
Sklep Rowerowy Ryszarda Szurkowskiego
Odnośnie cieknięcia to kolega wysyłał amor na gware bo mu coś regulacja nie działała poszło z gwary wymiana i od razu mu przelali świeżym olejem w ramach gwarancji. Uszczelki nie powinny Ci się wysypać po jednym sezonie jeśli nie zajeżdżałeś widła i psikałeś uszczelki.
http://www.pinkbike.com/photo/9231318/ <--- Mój Bike
hej,
Jak tłumik R cieknie to generalnie gwarancja powinna być uznana. Z tym zgłaszasz się tam gdzie kupiłeś wideł. By rozwiązać ten problem mam swój patent, który zachowuje dla siebie.
Co do uszczelek. To raczej nie jest to smar a woda zmieszana z olejem. Spiesz się do serwisu, bo golenie masz stalowe. A wiadomo co woda z tym zrobi. Chowający się U-tern najczęściej jest z winy użytkownika, który jeździł w skrajnym (na maxa) ustawieniu skoku. Pęka wtedy sama końcówka "ślimaka" na sprężynie.
I oczywiście polecam się jako autoryzowany serwis RS www.kazoora.pl
Jak tłumik R cieknie to generalnie gwarancja powinna być uznana. Z tym zgłaszasz się tam gdzie kupiłeś wideł. By rozwiązać ten problem mam swój patent, który zachowuje dla siebie.
Co do uszczelek. To raczej nie jest to smar a woda zmieszana z olejem. Spiesz się do serwisu, bo golenie masz stalowe. A wiadomo co woda z tym zrobi. Chowający się U-tern najczęściej jest z winy użytkownika, który jeździł w skrajnym (na maxa) ustawieniu skoku. Pęka wtedy sama końcówka "ślimaka" na sprężynie.
I oczywiście polecam się jako autoryzowany serwis RS www.kazoora.pl
http://kel0.pinkbike.com/
a no zapomniałem że na kazoorze też jest autoryzowany serwis. Sory Olku
http://www.pinkbike.com/photo/9231318/ <--- Mój Bike
Zawsze zostawiałem jedno kliknięcie luzu do samego końca skręcając na 160mm, jeżeli jest taka opcja to dla mnie wada konstrukcyjna, a nie wina użytkownika.kel0 pisze: Chowający się U-tern najczęściej jest z winy użytkownika, który jeździł w skrajnym (na maxa) ustawieniu skoku. Pęka wtedy sama końcówka "ślimaka" na sprężynie.
W tym problem, że nie wiem czy cieknie to z tłumika...kel0 pisze:Jak tłumik R cieknie to generalnie gwarancja powinna być uznana.
Nie wnikam w wykończenie goleni, ale swoje już widziałem i wiemmysticar pisze:Nie strasz kolegi, golenie są co prawda ze stali (nie nierdzewnej), ale są dodatkowo chromowane i nic im się nie dzieje przy po kontakcie z wodą.

Sert93 jak przestrzegałeś jednego klika, to nie powinno być problemu, zobacz, czy samo pokrętło można mocniej dokręcić. A jak coś to można dokupić dodatkowe sprężynki i kulki. Z gwarą tu może być różnie.
http://kel0.pinkbike.com/
To co Panowie, chyba oddam na Kazurę, słyszałem dobrą opinię
, że chłopaki wiedzą co robią. Odpuszczę sobie zabawę z oddawaniem amora na gwarancje, chyba, że coś będzie działo się poważniejszego w sezonie.
PS: Nie ogarniam dlaczego temat został przeniesiony do działu "dla początkujących", nie pytam się tutaj o "jak wykręcić suport" tylko o konkretną sprawę związana z serwisem...

PS: Nie ogarniam dlaczego temat został przeniesiony do działu "dla początkujących", nie pytam się tutaj o "jak wykręcić suport" tylko o konkretną sprawę związana z serwisem...
jak cieknie z tlumika to cieknie przez srube - wyjmij regulacje (czerwone pokretlo) i sprawdz czy w srodku nie jest mokro. moze wyczysc z brudu i oleju, upchaj ze 2 patyczki kosmetyczne ponaciskaj i zostaw na noc.Sert93 pisze:W tym problem, że nie wiem czy cieknie to z tłumika...
wyczysc tez naokolo sruby na dole goleni.zawiaz chusteczke ale tak zeby tylko naokolo sruby byla a nie pod nia. ponaciskaj widelec, zostaw na noc.
jak bedzie bardzo leciec to sie dowiesz skad. chyba ze cieknie minimalnie.
jesli traci duzo oleju przez tlumik to bedziesz mial coraz mniej kompresji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości