[Olaff] Santa Cruz Driver 8+ Fox 36 Rc2 Fit
Tak chciałem i tak złożyłem, do mojego stylu jazdy nadaj się idealnie, w przyszłości jako starszy zjazdowiec kupie sobie rasowe dh typu v10 carbon a na chwilę obecną trzeba jeszcze polatać 
Napinacz e.13 spisuje się wyśmienicie, kiedyś miałem dartmoora i e.13 o niebo lepiej, trzeba się trochę pobawić z jego ustawieniem, uważam że mogli by to zrobić lepiej, bardziej intuicyjnie i łatwiej żeby po wyjęciu z pudełka założyć od razu i śmigać
E.13 bardzo dobrze trzyma w ryzach łańcuch, nie zdarzyło się aby wyskoczył poprzez jego budowę, a i jego jakoś jest na 6+ wiele razy dostał czymś twardym z pod kół lub został uderzony i zero wgnieceń, pęknięć, żadnego uszczerbku na zdrowiu.
Z tylną rurą też nie mogłem się na początku przyzwyczaić i też tak myślałem ale jak dostałem paczkę z ramą, otworzyłem całóśc wygląda na świetnie spasowana, w tym miejscu jest damper i musieli by ja zawinac pod olbrzymim katem przez co wiecej by wazyla.
Blat to e.13 g - ring

Napinacz e.13 spisuje się wyśmienicie, kiedyś miałem dartmoora i e.13 o niebo lepiej, trzeba się trochę pobawić z jego ustawieniem, uważam że mogli by to zrobić lepiej, bardziej intuicyjnie i łatwiej żeby po wyjęciu z pudełka założyć od razu i śmigać

E.13 bardzo dobrze trzyma w ryzach łańcuch, nie zdarzyło się aby wyskoczył poprzez jego budowę, a i jego jakoś jest na 6+ wiele razy dostał czymś twardym z pod kół lub został uderzony i zero wgnieceń, pęknięć, żadnego uszczerbku na zdrowiu.
Z tylną rurą też nie mogłem się na początku przyzwyczaić i też tak myślałem ale jak dostałem paczkę z ramą, otworzyłem całóśc wygląda na świetnie spasowana, w tym miejscu jest damper i musieli by ja zawinac pod olbrzymim katem przez co wiecej by wazyla.
Blat to e.13 g - ring
Olaf
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Olaff - tak z ciekawości mnie naszło -> czemu akurat ta ramka,bo nawet zagranicą jest tego ledwie co (magia Santy jakoś chyba nie działa w tym modelu albo wszyscy biorą V10
) ? ? ?

https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

v10 a d8 to dwie zupelnie inne ramy, juz pisalem wczesniej ze nie potrzebuje na chwile obecna krowy do dh ze skokiem powyzej 203mm 
gratulacje dla tego kto kupi nowa rame za te pieniadze, Ja nawet nie rozwazalem takiej mozliwoscci ze wzgledow finansowych, co z tego ze kupisz troche taniej sama rame (zakladajac ze $ bedzie stal nisko w porownaniu do zlotowki) jak na granicy dowala Ci clo i wyjdzie drozej niz u crazy crank
Wole zaplacic cene rynkowa w Polsce miec ful serwis z gwarancja niz bawic sie w czekanie i gdybac ile bede musial doplacac.
Roznica w cenie nie jest kolosalna, Moim zdaniem przy zakupie nowej ramy 1000zl roznicy w gore czy w dol, bo tyle kosztowala by Mnie v10 to nie jest duzo.

gratulacje dla tego kto kupi nowa rame za te pieniadze, Ja nawet nie rozwazalem takiej mozliwoscci ze wzgledow finansowych, co z tego ze kupisz troche taniej sama rame (zakladajac ze $ bedzie stal nisko w porownaniu do zlotowki) jak na granicy dowala Ci clo i wyjdzie drozej niz u crazy crank

Wole zaplacic cene rynkowa w Polsce miec ful serwis z gwarancja niz bawic sie w czekanie i gdybac ile bede musial doplacac.
Roznica w cenie nie jest kolosalna, Moim zdaniem przy zakupie nowej ramy 1000zl roznicy w gore czy w dol, bo tyle kosztowala by Mnie v10 to nie jest duzo.
Olaf
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
3000zł + załóżmy nawet 600zł paczke x 1.3 = 4680zł. To CC drivera za 4k sprzedaje ze taniej?Olaff pisze:gratulacje dla tego kto kupi nowa rame za te pieniadze, Ja nawet nie rozwazalem takiej mozliwoscci ze wzgledow finansowych, co z tego ze kupisz troche taniej sama rame (zakladajac ze $ bedzie stal nisko w porownaniu do zlotowki) jak na granicy dowala Ci clo i wyjdzie drozej niz u crazy crank

Nie lubie takiego polskiego gdybania, gdyby zalozyc ze, nie zakladajmy tylko patrzymy realnie jak jest, wedlgu Mnie i osob ktore znam nie jest totalnie oplacalny zakupy nowej ramy za granica, kupujac zwyczajnie poprzez sklep internetowy, lub jaki kolwiek innych, po pierwsze teraz jak nigdy do tad szukaja kasy w budzecie i nie popuszcza nikomu, a cos o tym wiem przy zakupie samochodu, rame wolalem kupic u polskiego dystrybutora, bawienie sie w sprowadzanie na wlasna reke z usa ma sens tylko i wylacznie wtedy kiedy robisz to na mienie przesiedlencze badz masz papiery ze kupiles rame miminum 3 miesiace wczesniej na terenie usa (mile widziane napisac ze uzywana) wtedy nie narzuca tak duzego cla, natomiast normalnie kupiec, zobowizanay jest zaplacic slono za paczke ktora jednak wazy pare kg i jest gabarytem B (o sporych wymiarach) + ubezpieczenie paczki od jej wartosci, + normalne clo i wtedy kurs dolara musial by byc naprawde niski aby to sie oplacilo
Takze tyle w tym temacie, znam wiele osob ktore tak kombinowalo i nie ktorym sie oplacilo ale to nie znacznie bo kupowali uzywany sprzet, reasumujac nie jeden polak juz probowal tak kombinowac i przyspozylo Mu to tylko wiecej problemow niz radosci.
Kolejna rzecz z v10 nie zrobisz roweru do fr, to zjazdowka co co bys nie zrobil nie da rady, tam masz inna baze kol, konty takze i za duzy skok, na razie nie zamierzam inwestowac w karbon, z tego wzgledu ze jest to technologia ktora dopiero kielkuje w swiecie rowerow, przede wszystkim musi byc bardziej wytrzymaly na uderzenia typu kamienie z pod kol czy upadek ramy na cos twardego, co z tego ze carbon ladnie pochlania wibracje, drgania jak bardzo szybko mozna sie pozbawic 10tys przez nie uwage, a potem czekac na rozpatrywanie reklamacji czy wymienia czy nie, w najgorszym wypadku musisz zaplacic polowe tego co kosztuje nowa rama (taka promocje dla wlascicieli ktorzy cos popsuli z wlasnej winy ma SC).

Kolejna rzecz z v10 nie zrobisz roweru do fr, to zjazdowka co co bys nie zrobil nie da rady, tam masz inna baze kol, konty takze i za duzy skok, na razie nie zamierzam inwestowac w karbon, z tego wzgledu ze jest to technologia ktora dopiero kielkuje w swiecie rowerow, przede wszystkim musi byc bardziej wytrzymaly na uderzenia typu kamienie z pod kol czy upadek ramy na cos twardego, co z tego ze carbon ladnie pochlania wibracje, drgania jak bardzo szybko mozna sie pozbawic 10tys przez nie uwage, a potem czekac na rozpatrywanie reklamacji czy wymienia czy nie, w najgorszym wypadku musisz zaplacic polowe tego co kosztuje nowa rama (taka promocje dla wlascicieli ktorzy cos popsuli z wlasnej winy ma SC).
Olaf
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
a widziales dupnieta v10c ? wystarczy popatrzec na przekrój tej ramy ile tam miesa w newralgicznych miejscach jest nawalone .. poza tym zobacz glebe ratboya z champery gdzie odchudzona o prawie 500g v10 poleciala kilkanascie metrów w dół po stoku i cala wyszla.
Temat w stylu: kupilem rame, wydalem na nia sporo kasy i na pewno dobrze zrobilem
Temat w stylu: kupilem rame, wydalem na nia sporo kasy i na pewno dobrze zrobilem
Olaff nikt twojego wyboru nie krytykuje ale na górze masz wyliczenie liczac rame po 900$, nie 800$, z zawyżoną ceną paczki bo jest zima i mozna wysłac spokojnie morską za 300zł. Policzone masz z cłem. Tam jest konkretna suma. Odnies sie do niej, a nie magicznej super wysokiej ceny po cle. Cło nie zmienia sie tak by nigdy sie nie oplacało. 
Chcesz mieć gware w Polsce to spoko. Zapłaciłes za to i rzeczywiscie jesli boisz sie pekniecia to dobrze zrobiłes bo do stanów za paczke bys zaplacił potem sporo i czekac mógłbys tez dłuzsza chwile, a tak Chilecki od razu to załatwi ale róznica w cenie jest zauwazalna.

Chcesz mieć gware w Polsce to spoko. Zapłaciłes za to i rzeczywiscie jesli boisz sie pekniecia to dobrze zrobiłes bo do stanów za paczke bys zaplacił potem sporo i czekac mógłbys tez dłuzsza chwile, a tak Chilecki od razu to załatwi ale róznica w cenie jest zauwazalna.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Olaff "na razie nie zamierzam inwestowac w karbon, z tego wzgledu ze jest to technologia ktora dopiero kielkuje w swiecie rowerow"
Kolarstwo gorskie powstało pod koniec lat 70, czyli liczy ok 30 lat, rowery carbonowe spotyka się od około 15-20lat i już dawno wyrosły z problemów "wieku dziecięcego"
dla potwierdzenia trek z 1996
http://mombat.org/TrekY22.JPG
Kolarstwo gorskie powstało pod koniec lat 70, czyli liczy ok 30 lat, rowery carbonowe spotyka się od około 15-20lat i już dawno wyrosły z problemów "wieku dziecięcego"
dla potwierdzenia trek z 1996
http://mombat.org/TrekY22.JPG
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
W sensie bardziej płaaski? Na lądowanie lepsze ale zalezy czy najazd na niskiej predkosci ala pierwsze dropy w chatel czy pełna pyta. Złoty srodek trzeba znaleść i dopasowac do tego co sie jezdzi.Las3k_91 Ldz pisze:Osobiście do droperki wolę mieć mniejszy niż większy kĄt główki, lepsza kontrola na stromych lądowaniach.
ale wy gdybacie
przekonujecie goscia, ze rozsadniej byloby kupic v10, ktora mu nie pasuje, tylko dlatego, ze bardziej sie oplaca i ze mozna z niej zrobic wszystko, tylko dlatego, ze cena podobna i carbon. Super, ale gosc wyraznie jest zadowlony z posiadania malo popularnej ramki w polsce i byc moze na swiecie. Owszem z drugiej strony glupio sie broni, ale to jest jego decyzja i nie ma co na sile chlopakowi wpierac, ze zrobil zle
. To jak porownywanie kilku zupelnie innych modeli samochodow i wpajanie komus, ze zle zrobil kupujac Suva zamiast cabrioleta
.



http://utn.pl/OKAZJE <-- Dobry sprzęt za dobre pieniądze! : )
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
To mi się przypomniało - fota z Rampage'ahttp://www.pinkbike.com/photo/5744328/
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości