Ostrzeżenie!

Soulforged
Posty: 452
Rejestracja: 11.04.2008 21:36:34
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Soulforged »

Ajz pisze:No moze tylko na cult bikes niema mocnych
Chyba nie jestem świadomy co z Cult-Bikes jest nie tak - kupowałem od nich parę rzeczy i zrobili na mnie dobre wrażenie...(?)

A odnośnie tematu - gratulacje dla Specialized PL.
F4rr3ll
Posty: 882
Rejestracja: 21.08.2009 12:35:22
Lokalizacja: Bielsko Biała / Gliwice
Kontakt:

Post autor: F4rr3ll »

Specialized leci w kule chyba ostatnio bo teraz podniósł ceny w środku sezonu zamówień i nagle okazało się że rabat jaki miałbym na statusa poszedł na podwyżke ceny :?
XooX
Posty: 107
Rejestracja: 26.05.2010 15:24:40
Kontakt:

Post autor: XooX »

Możesz rozwinąć? Sam chciałem kupować Statusa.
Ajz
Posty: 1392
Rejestracja: 21.04.2005 23:57:26
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ajz »

Soulforged wlasnie o tym przeciez mowa, kolego. Właśnie o podejściu, ze przy zakupie wszystkie firmy robia dobre wrazenie. Gorzej jak cos sie zepsuje i trzeba reklamowac.
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Soulforged pisze:Chyba nie jestem świadomy co z Cult-Bikes jest nie tak - kupowałem od nich parę rzeczy i zrobili na mnie dobre wrażenie...(?)
To spróbuj np. jakieś uszczelki do dampera kupić...
szumasta
Posty: 137
Rejestracja: 31.12.2007 13:25:37
Lokalizacja: Krapkowice
Kontakt:

Post autor: szumasta »

Nie dziwi mnie postawa Specialized, firma znana jest z praktycznie bezproblemowego rozpatrywania gwarancji, czego osobiście doświadczyłem. Byłem wręcz zaskoczony jak po tygodniu od złożenia reklamacji dostałem nowy szpej! W tym wypadku problem pewnie leżał po stronie X-fusion.. Spec ogólnie bardzo fajną inicjatywą się wykazał z tym egzemplarzem zastępczym. Nie wiem w czym widzicie problem? Jak auto zastępcze się dostaje też trzeba papiery podpisywać o odpowiedzialności i nie oznacza to wcale, że nie można nim jeździć...
Osobiście okleiłbym go taśma, tyrał po trasach i się nie przejmował.
Co do zmian cen prawdopodobnie podyktowane są dość dużymi wahaniami kursów walut i tyle. We wrześniu robiłem rozeznanie wśród rowerów na nowy sezon to wielu dystrów podawało ceny w przybliżeniu i nic w tym dziwnego, Nasz rynek jest uzależniony od kursu waluty i tak było jest i będzie.

Poza tym gratuluję nowego Boxxera :)
ravfr
Posty: 1490
Rejestracja: 11.05.2006 20:09:53
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ravfr »

Soulforged Ciulbikes to najbardziej zachłanne i zakłamane towarzystwo w rodzimej rowerówce.
F4rr3ll pisze:Specialized leci w kule chyba ostatnio bo teraz podniósł ceny w środku sezonu zamówień i nagle okazało się że rabat jaki miałbym na statusa poszedł na podwyżke ceny :?
Rzeczywiście szmaciarze , nie dopłacą Ci z własnej kieszeni bo złotówka jest coraz tańsza. Zobaczysz co będzie jak firmy skalkulują euro na poziomie 4,5 - 4,6 .
kamil4772
Posty: 59
Rejestracja: 03.06.2009 15:46:07

Re: Ostrzeżenie!

Post autor: kamil4772 »

z góry mówie że nie czytałem tematu
ancyjna zawiera wyraźne warunki w których wszystko jest jasno sprecyzowane. Dystrybutor ma 14 dni na po informowanie mnie czyli klienta o przebiegu reklamacji i 30 dni na rozwiązanie problemu. Tylko i wyłącznie w przypadku reklamowania ramy roweru Specialized zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu reklamacji ze względu iż muszą ściągnąć nową ramę z zagranicy. Po ustawowych 30 dniach otrzymałem wiadomość, że okres reklamacji zostanie wydłużony...
Zapamiętajcie sobie: Jak macie do wyboru
ustawa vs gwarancja zawsze wybierajcie ustawę

jeśli skorzystałeś z gwarancji to odpowiedni zapis w regulaminie pozwala im ten czas wydłużyć.

jeśli z niezgodności towaru z umową mają 14 dni na poinformowanie Cię czy uznają, a później pozostaje tylko czekać ustawa mówi o odpowiednim czasie.

Polecam lokalnego rzecznika konsumentów adres znajdziesz na stronie miasta
Profesor
Posty: 14
Rejestracja: 14.12.2011 22:33:43
Kontakt:

Post autor: Profesor »

Na wstępie chciałem wszystkim gorąco podziękować za tak liczne uczestniczenie w moim temacie. Nowy Boxer pracuje niesamowicie czarne golenie świetnie się komponują z moją zielono czarną ramą wielkie dzięki Speciazlized za tak bajerancki amorek i do tego jeszcze spasowany kolorystycznie. Mega plus jak na moje firma zachowała się rewelacyjnie. Co do Centrumrowerowe.pl i ich sklep stacjonarny w Bydgoszczy. Ehhh szkoda słów. Ku przestrodze, fatalny sklep obsługa fatalna. Dla zainteresowanych w wyszukiwarce na http://www.fb.com wpisujemy centrum rowerowe to ich oficjalna strona na FB. Odnajdźcie post od Jacek Gmurczyk.
To co nawypisywał obecny kierownik CR. po prostu nie mieści się w głowie. Sam fakt przywłaszczenia sobie mojej i waszej! podkreślam waszej bo to dzięki waszemu zaangażowaniu w ten temat Spec podjął tak błyskawiczne kroki co do mojej reklamacji a oni na beszczela napisali, że to ich zasługa... ręce opadają. Co tu wiele pisać zainteresowanych zapraszamy na FB. O to bezpośredni link do całej dyskusji:

http://www.facebook.com/CentrumRowerowe ... re_comment

Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki i szczęśliwego nowego roku.
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Czyli jak wspomniałem na początku. Spec naprawdę słynie z doskonałej obsługi gwarancyjnej, sam Polc mi powiedział, że Evil świetna rama, ale jeśli chodzi o gwarancję, to Spec jest najlepszy.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
XxUzixX
Posty: 711
Rejestracja: 03.03.2010 19:36:32
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Ostrzeżenie!

Post autor: XxUzixX »

Dodaj jakąś fotke swojego roweru :twisted:
F4rr3ll
Posty: 882
Rejestracja: 21.08.2009 12:35:22
Lokalizacja: Bielsko Biała / Gliwice
Kontakt:

Post autor: F4rr3ll »

ravfr nie wiem czy cie zrozumiałem - według Ciebie podwyżka w środku sezonu zamówień jest jak najbardziej ok i co ja sie rzucam jak to nie ich wina ? więc czemu nie obniżali jak dolar kosztował po 2 złote ?
XooX z dnia na dzień podnieśli ceny . jednego dnia ide do sklepu spytać o ramke , drugiego przychodze z kasą i sie dowiaduje że owszem mogę go miec ale za 12%więcej bo taką sobie zrobili podwyżkę :evil:
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

F4rr3ll pisze:więc czemu nie obniżali jak dolar kosztował po 2 złote ?
:roll: Bo takie są prawa rynku?
F4rr3ll pisze: według Ciebie podwyżka w środku sezonu zamówień jest jak najbardziej ok i co ja sie rzucam jak to nie ich wina ?
Nawet jeśli podnieśliby z dupy ceny, bo tak to i tak byłoby ok. To oni są sprzedawcą i to oni dyktują cenę. Jeśli Ci się nie podoba to wyginaj do innej firmy. Czasem też mam takich klientów w sklepie, najpierw przychodzą, oglądają coś przez długi czas ale nie kupią. Potem pojawią się po kilku tygodniach i marudzą, że ceny poszły w górę. Nikt za darmo nie będzie pracował.
Z gówna bata nie ukręcisz.
F4rr3ll
Posty: 882
Rejestracja: 21.08.2009 12:35:22
Lokalizacja: Bielsko Biała / Gliwice
Kontakt:

Post autor: F4rr3ll »

toteż wygnałem do banshee :mrgreen:
a ja nie przyszedłem po paru tygodniach tylko następnego dnia :/
nopainnogame
Posty: 1836
Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: nopainnogame »

F4rr3ll - prawidłowy wybór :lol: Tak na serio już - nikt wam niczego taniej nie sprzeda,bo kurs potaniał, skoro sam zapłacił za niego więcej. Niestety walut wariują - rok temu o tej samej porze składałem rower to na CRC za funta płaciłem ok. 4.7,a teraz jest już 5.3zł ... Choć podwyżka rzędu 12% to już zdeczka przegięcie - jakby ktoś dał ciała przy ustalaniu cen na 2012 :?
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów ;)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Jak kurs spada po zamówieniu i zapłaceniu za sprzęt to czemu sklep ma obniżać? ;)
ravfr
Posty: 1490
Rejestracja: 11.05.2006 20:09:53
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ravfr »

F4rr3ll pisze:ravfr nie wiem czy cie zrozumiałem - według Ciebie podwyżka w środku sezonu zamówień jest jak najbardziej ok i co ja sie rzucam jak to nie ich wina ? więc czemu nie obniżali jak dolar kosztował po 2 złote ?
XooX z dnia na dzień podnieśli ceny . jednego dnia ide do sklepu spytać o ramke , drugiego przychodze z kasą i sie dowiaduje że owszem mogę go miec ale za 12%więcej bo taką sobie zrobili podwyżkę :evil:
Norbert Ci odpowiedział :
Spaced pisze:Jak kurs spada po zamówieniu i zapłaceniu za sprzęt to czemu sklep ma obniżać? ;)
Przypuszczam ,że sklep dostał nowe ceny z rygorem natychmiastowego wdrożenia , Spec ma świra na punkcie pilnowania cen (i słusznie) . Fakt ,że w takiej sytuacji jak Twoja poszedłbym klientowi na rękę.
Marcin Spec
Posty: 1
Rejestracja: 05.01.2012 12:01:17
Kontakt:

Post autor: Marcin Spec »

Witam
Chciałbym dodać komentarz ze strony Specialized Eastern Europe.
Przedstawiona historia opisująca problemy z naprawa gwarancyjną wspomnianego widelca X-Fusion z grubsza wiernie oddaje przebieg całej sprawy.
Specialized ma umowy ze wszystkimi producentami części i akcesoriów, które są montowane w nowych rowerach naszej firmy, że ich obsługę gwarancyjną prowadzi autoryzowany przedstawiciel danej firmy na terenie Polski. Któż ma mieć większe prawo do wypowiadania się o prawidłowym bądź nieprawidłowym działaniu danego mechanizmu, czy też o wadliwym wykonaniu danej części niż ten, kogo jej producent osobiście namaścił na bycie jego oczami i wyrocznią w tej sprawie.
W przypadku produktów X-Fusion ich producent poinformował nas, że w Polsce nie ma swojego autoryzowanego przedstawiciela, na którego pomoc możemy w tym względzie liczyć, dlatego tez wspomniany widelec został odesłany do Czech, gdzie jest siedziba naszej firmy i gdzie działa oficjalny przedstawiciel X-Fusion. Tam po pierwsze dość długo trwało diagnozowanie problemu a potem ocena, że nie są oni są z nim poradzić sami i dlatego muszą odesłać widelec do producenta, na Tajwan.
Ponieważ poinformowaliśmy o tej drodze naszego dealera - CentrumRowerowe.pl aby oni z kolei mogli informować klienta o przyczynach wydłużenia całego procesu uważam, że przyczyną wszystkich napięć i nerwów w tej sprawie był problem z uzyskaniem bieżącej informacji o przebiegu naprawy i spodziewanym czasie jej zakończenia. Kiedy sytuacja stała się bardzo nabrzmiała i nie byliśmy w stanie wyegzekwować od X-Fusion żadnej konkretnej deklaracji nasz czeski manager zajmujący się takimi sprawami podjął decyzję o wymianie widelca na inny na nasz koszt. Myślę, że w całej tej sprawie zabrakło wszystkim stronom nieco cierpliwości i próby zrozumienia problemu, na jaki napotkaliśmy chcąc ją załatwić zgodnie z procedurą narzuconą nam przez producenta części. Oczekiwania każdej strony były na pewno zbieżne - klient chciał mieć jak najszybciej sprawny sprzęt, dealer chciał pomóc i mieć zadowolonego klienta, wyszło tak, że każdy miał w trakcie prawo wylewać swoje rozgoryczenie.
Bardzo wszystkich zainteresowanych przepraszam, niezmiennie naszą intencją sposobu postępowania z reklamacjami jet takie działanie, aby o każdym problemie jak najszybciej można było zapomnieć po jego pozytywnym załatwieniu, czasem jednak jest to trudne.
Pozdrawiam, Marcin Staniszewski
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość