[kondi_w1] Santa Cruz Bullit 2010 UP#1
[kondi_w1] Santa Cruz Bullit 2010 UP#1
Rama Santa Cruz Bullit (2010)
Widelec Marzocchi 66RC3 Ti 2010 180
Damper Fox DHX 4.0 coil (Fox RP23) 216x63.5
Kierownica Easton Havoc (720mm)
Mostek Easton Haven (55mm)
Gripy Crank Brothers Iodine
Stery VP components
Siodło Specialized Rival Ti
Sztyca Thomson Elite (350mm)
Zacisk Hope Qr
Korby Race Face Atlas AM
Support Hope BB
Zębatka 36z- e-13, 22z- XT
Łańcuch Shimano CN-HG93
Pedały NS Aerial Pro (Shimano PD-M985)
Napinacz e-13 Heim2
Przerzutki Shimano FD-M665 (SLX), ShimanoRD-M972 GS (XTR)
Manetki Shimano SL-M970 (XTR)
Kaseta Shimano CS-HG 80-9 11-28
Koło przód
Obręcz Mavic EN521disc, 32 otwory, 26 cali
Piasta Hope Pro II 20mm, 32 otwory
Szprychy DT Swiss Revolution 32szt, nyple alu
Opona Maxxis Minion DH F 2.5 42a ST
Dętka Continental
Koło tył
Obręcz Mavic EN521disc, 32 otwory, 26 cali
Piasta Hope Pro II 150x12, 32 otwory
Szprychy DT Swiss Competition 32szt, nyple alu
Opona Maxxis High Roller 2.5 42a ST (70a treningowa)
Dętka Continental
Hamulec przód Formula TheOne MY'10 203mm
Hamulec tył Formula TheOne MY'10 180mm
Modyfikacje W/w specyfikacja po zmianach. Początkowo w rowerze znalazły się części widoczne na niektórych zdjęciach tj. Kierownica FSA K-force DH, korba XT seria760, opony Continental Diesel 2.5 UST (opony i kiera na sell).
Waga 16 300g (dhx), 15 800g (rp23)
Widelec Marzocchi 66RC3 Ti 2010 180
Damper Fox DHX 4.0 coil (Fox RP23) 216x63.5
Kierownica Easton Havoc (720mm)
Mostek Easton Haven (55mm)
Gripy Crank Brothers Iodine
Stery VP components
Siodło Specialized Rival Ti
Sztyca Thomson Elite (350mm)
Zacisk Hope Qr
Korby Race Face Atlas AM
Support Hope BB
Zębatka 36z- e-13, 22z- XT
Łańcuch Shimano CN-HG93
Pedały NS Aerial Pro (Shimano PD-M985)
Napinacz e-13 Heim2
Przerzutki Shimano FD-M665 (SLX), ShimanoRD-M972 GS (XTR)
Manetki Shimano SL-M970 (XTR)
Kaseta Shimano CS-HG 80-9 11-28
Koło przód
Obręcz Mavic EN521disc, 32 otwory, 26 cali
Piasta Hope Pro II 20mm, 32 otwory
Szprychy DT Swiss Revolution 32szt, nyple alu
Opona Maxxis Minion DH F 2.5 42a ST
Dętka Continental
Koło tył
Obręcz Mavic EN521disc, 32 otwory, 26 cali
Piasta Hope Pro II 150x12, 32 otwory
Szprychy DT Swiss Competition 32szt, nyple alu
Opona Maxxis High Roller 2.5 42a ST (70a treningowa)
Dętka Continental
Hamulec przód Formula TheOne MY'10 203mm
Hamulec tył Formula TheOne MY'10 180mm
Modyfikacje W/w specyfikacja po zmianach. Początkowo w rowerze znalazły się części widoczne na niektórych zdjęciach tj. Kierownica FSA K-force DH, korba XT seria760, opony Continental Diesel 2.5 UST (opony i kiera na sell).
Waga 16 300g (dhx), 15 800g (rp23)
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=67764 [i]oraz[/i] 68549
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
@=disbrainer= hehe, wymiary
178cm, 86/87 kilo na sucho, na EN521 jeżdżę 4-ty rok głównie cięższe enduro/FR - twarda sztuka
, kiera jak dobrze zauważyłeś przycięta z 750mm
@Irion cieszę się że się podoba
, przeznaczenie roweru, hmm..., do póki jego mniejszy brat Heckler nie osiągnie założonego "kształtu" Bullit będzie do turystyki/enduro/freeride, a później po kilku zmianach - FR/DH 


@Irion cieszę się że się podoba


http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=67764 [i]oraz[/i] 68549
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Do FR wywalę małą zębatkę z przodu i dam inny napinacz, no i gumy, mam zamówione HR 2.5 42a i 60a.
Szczerze mówiąc ten rower swoimi możliwościami przerasta moje o 5lat intensywnych treningów. Więc jak dla mnie nawet do DH jest ok. Dla większości z was będzie pewnie inaczej ale ja jestem już stary i cienki w te klocki
Złożyłem go głównie po to by mieć na czym bawić się w bike parkach bo Hecklera mi szkoda, a ostatnimi czasy z powodu trenowania z moją córką do Pucharu Skrzata, bywałem tam częstawo, jak jeszcze było ładnie.
A koszty?? jak Irion pytał!! Nie liczyłem bo większość stuffu miałem w garaży (uzbierało się przez lata i w skutek różnych evolucji Hecklera
), ramę kupiłem używaną za ok. 2koła, a 66 na wielkiej wyprz w "gregorio".
Za niedługo rama wyląduje w lakierni, ponieważ poprzedni właściciel troszkę zmasakrował ją troszkę przyklejając różnej maści naklejki niekoniecznie samoprzylepne
Ale drobny piaseczek poradzi sobie z pozostałościami których nie mogłem usunąć dostępnymi mi środkami. Poza tym stan ramy satysfakcjonujący. :P
Szczerze mówiąc ten rower swoimi możliwościami przerasta moje o 5lat intensywnych treningów. Więc jak dla mnie nawet do DH jest ok. Dla większości z was będzie pewnie inaczej ale ja jestem już stary i cienki w te klocki

A koszty?? jak Irion pytał!! Nie liczyłem bo większość stuffu miałem w garaży (uzbierało się przez lata i w skutek różnych evolucji Hecklera

Za niedługo rama wyląduje w lakierni, ponieważ poprzedni właściciel troszkę zmasakrował ją troszkę przyklejając różnej maści naklejki niekoniecznie samoprzylepne

http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=67764 [i]oraz[/i] 68549
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
gumy jak najbardziej, ale jesli nie spada Ci lancuch, to w pojedynczy blat bym nie szedl. chyba, ze tylko na bikeparki go zostawisz - w koncu to Ty na nim bedziesz jezdzilkondi_w1 pisze:Do FR wywalę małą zębatkę z przodu i dam inny napinacz, no i gumy, mam zamówione HR 2.5 42a i 60a.

ciekawi mnie kat podsiodlowki - nie masz odczucia, ze odpadasz do tylu za bardzo?
Kwestia zmiany napinacza i dołożenie jednej zębatki to nie jakaś skomplikowana operacja zwłaszcza że gratów sprzedawał nie będę. A kąt podsiodłówki??, wiesz co, po sześciu latach siodłania tylko i wyłącznie Sanciaków, kąt 70,5 st. wydaje mi się normalny
. Nie mam porównania z innymi bardziej ostrymi podsiodłowo maszynami, ale nie stwarza mi to problemu

http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=67764 [i]oraz[/i] 68549
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: [kondi_w1] Santa Cruz Bullit + Marzocchi 66RC3 Ti
Właśnie dotarły nowe partsy do Bullita 

http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=67764 [i]oraz[/i] 68549
Impus - do tej pory miałem pistay w kolorze Gun Smoke dodatkowo tylna było na qr. W związku z posiadaniem haków 12x150 i pasującej do nich złotej piasty postanowiłem dokupić przednią plus kilka gadżetów w tym kolorze tak żeby project był bardziej dopracowany.
Szare piasty posłużą do zbudowania lżejszego zestawu kółeczek dla córki.
Szare piasty posłużą do zbudowania lżejszego zestawu kółeczek dla córki.

http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=67764 [i]oraz[/i] 68549
Re: [kondi_w1] Santa Cruz Bullit + Marzocchi 66RC3 Ti
Mały edit pierwszego posta, związany z osiągnięciem właściwej formy. Opis zgodny ze stanem aktualnym.
Poniżej kilka fotek
Poniżej kilka fotek
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=67764 [i]oraz[/i] 68549
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości