Pancerne obręcze
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Pancerne obręcze
Crushery dostały ostatnio gongala w dupala prawie zkwadraciały ledwie żyją, raczej nic z nich nie będzie. Poszukuje obręczy zdolnych wytrzymać kataklizm nuklearny i atak godzilli. Dlatego zastanawiam się nad starym dobrym double track vs mtx 39 vs ... ? Doradźcie proszę coś naprawdę mocnego, na oku mam także mavic 729, na serio są takie mocne jak chwalą? Dodaje że waga obręczy zwisa mi totalnie, będę nimi kręcić hula hop na czubku bena, mają być trwałe i mocne.
Back in black
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 19.02.2010 20:23:55
- Kontakt:
-
- Posty: 661
- Rejestracja: 17.02.2009 12:39:29
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
dobrze zaplecione są właściwie nie do zepsucia, mam już od dawna 39 na tyle - jazda bez powietrza, niedolot połową roweru tutaj: http://www.pinkbike.com/photo/7332295/ i parę innych niedolotów czy gleb ( w tym również kilka bez powietrzaSpaced pisze:Mtx wcale nie takie mocne i durnie ciezkie

Ponad dwa lata, dociągane raz. Tyle że ciężkie koło... Nie wiem czy nie brałbym teraz 33, mam na przodzie też się nie psuje.
LestatBiker pisze:Okay, jak się to ma w przypadku 823 kiedy przy 50 km/h strzeli się centralnie w drzewo lub głaz? u mnie właśnie takie coś załatwiło u mnie z przodu crushera oraz uszkodziło stery.
823 miało wgniota na 5mm jak zahaczyłem 4m dropa wiec raczej jest mocne. Do tego ludzie wmawiajacy ci mtx 39 i dw nie maja racji. Wytrzymałosc obreczy to 2 czynniki.
1. Materiał - 823 wygrywa z sun rimsem (do tego system ust usztywnia)
2. Profil. DW. jest nizsze, a szersze. A idealnie szerokość do wysokosci powinna być 1:1. Im szerzej tym słabiej.
Ogólnie sun rimsy sa moze mocne ale duuużo bardziej plastyczne, a to juz nie kwestia zaplotu tylko materiału i profilu.
Do tego zawsze mozesz dać opony UST o sneaków nigdy nie bedziesz miec bez idiotycznej ciezkiej jak cegła dętki.
EZrider Ale głupoty opowiadasz...
0. Double Wide - Pęka na łączeniu a poza tym waga....
1. S-Type - całkiem spoko się trzyma ale trzeba dbać o zaplot bo lubi się z centrować
2. stary MTX bez numerów jeszcze - o tym nie wiem nic:d
3. MTX 39 - podobne wady jak duble track tylko są miększe...
4. Double Track łapie wgnioty lubi się z centrować ale za wygląd i opinie z czasów kiedy wszytko co wielkie i ciężkie jest cacy ma +100 do wytrzymałości
natomiast nie wymienione wyżej 729 na twoim miejscu bym sobie odpuścił pękają przy nyplach i łatwo łapią wgnioty
LestatBiker bierz 823 tak jak pisze Spaced...
823 są naprawdę wgnioto odporne nie pękają wiadome jak nie będziesz dbał o zaplot to uda ci się je z centrować ale poza tym to spełniają każde kryterium wytrzymałości. Jak ta obręcz pod tobą nie wytrzyma to pozostanie ci jedynie jak piszą wyżej koło od simsona...

0. Double Wide - Pęka na łączeniu a poza tym waga....
1. S-Type - całkiem spoko się trzyma ale trzeba dbać o zaplot bo lubi się z centrować
2. stary MTX bez numerów jeszcze - o tym nie wiem nic:d

3. MTX 39 - podobne wady jak duble track tylko są miększe...
4. Double Track łapie wgnioty lubi się z centrować ale za wygląd i opinie z czasów kiedy wszytko co wielkie i ciężkie jest cacy ma +100 do wytrzymałości

natomiast nie wymienione wyżej 729 na twoim miejscu bym sobie odpuścił pękają przy nyplach i łatwo łapią wgnioty
LestatBiker bierz 823 tak jak pisze Spaced...
823 są naprawdę wgnioto odporne nie pękają wiadome jak nie będziesz dbał o zaplot to uda ci się je z centrować ale poza tym to spełniają każde kryterium wytrzymałości. Jak ta obręcz pod tobą nie wytrzyma to pozostanie ci jedynie jak piszą wyżej koło od simsona...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 13 gości