[Spaced] Banshee Legend + Boxxer WC Avalanche
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Ale nie ma ryzyka, że mostek pójdzie
Są jeszcze tansze produkty od Hope i jakiś amerykański - nie pamietam firmy. W temacie na ridemonkey było - 450zł.
A co do wagi boxxera to szacuje, że powinien z mostkiem teraz ważyć tyle co zwykły boxxer bez mostka czyli 2700-2710g bo avalanche też pare gram ubija wzgledem fabrycznego tłumienia.

A co do wagi boxxera to szacuje, że powinien z mostkiem teraz ważyć tyle co zwykły boxxer bez mostka czyli 2700-2710g bo avalanche też pare gram ubija wzgledem fabrycznego tłumienia.
Bo? Lepsze spasowanie to znak jakości ale to oznacza tylko, że trudniej ją załozyć. Fabryczna nie lata po lagach wcale wiec nie za bardzo rozumiem jaka to jest zaleta. Bardziej liczy sie wzrost wytrzymałosci i spadek wagi za jednym zamachem.EZrider pisze:Wystarczający argument żeby to kupić jak już się ma boxxera.
To jest dość dziwny wniosek ale poważnie mam wrażenie, ze mam więcej przyczepnosci na przodzie, nie buja przy pedałowaniu wcale i jest bardzo czuły. Jedyny problem to wchodzenie w skok za bardzo w niektórych momentach ale to wina pieprzonego solo air 2010. Do naprawy jak znajde kase lub czas, a najpewniej jedno i drugie.
A i dobić trudniej, nawet przy mocniejszym rozkreceniu. To plus fakt, że serwis raz w roku
Zdarzyłem zapchać sprezyne powietrzna pyłem, a tłumik nic.
A i dobić trudniej, nawet przy mocniejszym rozkreceniu. To plus fakt, że serwis raz w roku

-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Ja tam z Solo "11 jestem mega zadowolony. Teraz mam wideł, który na bank nie pracuje gorzej niż Fox. Dopiero 3 wypady w góry, ale polubiłem bardzo BoXXa.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Na zdjeciach był za nisko w skoku, to nie sag. Sag był dobry bo koło 20%. Teraz jest koło 15%. Dam więcej i trace trakcje (bardzo zauważalnie) HSC jest w sam raz.Czlenson pisze:To masz aż dwa rozwiązania na to:
1) przede wszystkim więcej psi
2) więcej HSC
Rzuciło się w oczy, że jeździsz na ponadprzeciętnym sag
To jest wyraźnie problem z charakterystyka spręzyny powietrznej, a nie czyms innym. Sprezyna liniowa, a powietrze jak komora duża potrafi mieć w pewnym momencie mały degres. Kto miał dhx air damper kiedys to wie o czym mówie.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 4 gości